Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teistä oikeasti 45v ole aika vanha saamaan esikoislapsensa?

Vierailija
03.11.2013 |

Naisesta puhun.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa, kuinka ihmiset joilla on jo lapsia, toistelevat etteivät itse missään tapauksessa tekisi lapsia "enää" tai muutenkaan noin vanhana. Helppo jeesustella, kun lapsia on jo. Ei välttämättä mielipide olisi sama, jos niitä ei olisi kuulunut.

Vierailija
22/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:13"]

Mieheni on syntynyt 44v äidille. Ja 10-vuotiaana koki äidin kuoleman ja 16-vuotiaana oli jo täysorpo. Mitäpä luulette hänen olevan mieltä?

[/quote]

isäni äiti, isoäitini siis sai esikoisen 41 vuotiaana ja nuoremmat sen jälkeen. Hänen elinaikanaan kaikki lapset ehtivät täyttää 50 vuotta ja hän näki kaikki lapsenlapsensa ja vieläpä kaksi lapsenlapsenlastaan. Eli hyvin ehti! Kaikki ei kuole "kesken elämän"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanikäisenä vastaan kyllä. En todellakaan enää jaksaisi kuten nuorena.

Vierailija
24/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v ja sain pari kk sitten vauvan. Koin etenkin raskausaikana, että olen ihan siinä rajoilla että jaksanko tätä enää iän puolesta. Tosi raskaalta tuntui raskaus. Nyt vauvan kanssa ei ole kyllä mitään vaikeuksia, kaikki on vaan ihanaa. Jaksan ihmeen hyvin vauvan kitinöitä ja heräilyjä, vauva on niin kertakaikkisen ihana. Olen niin onnellinen hänestä. Niin onnellinen, että tekisi mieli vielä tehdä se kolmas, mutta olisin lähemmäs 40 tuolloin enkä oikeasti enää lähde siihen rumbaan. En missään nimessä. En ainakaan todennäköisesti. En en en.. Hmmm...

Vierailija
25/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 45-vuotiaana tulee luonnollisesti raskaaksi niin sittenhän ei ole liian vanha, ihan selvä juttu.

Vierailija
26/35 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onnistuu fyysisesti, niin mikä ettei. Olen onnellinen hänen puolestaan.

Tuossa vaiheessa saattaa olla jo pahimmat ruuhkavuodet takana ja sen myötä pahimmat talous- ja suhdekriisit takana. Työelämässä on jo pahimmat "lasikatot" menty läpi.

T. Lapset 25- ja 27-vuotiaana saanut.

Vierailija
27/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
28/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen juuri sen ikäinen. En todellakaan haluaisi aloittaa alusta enää.

Sitä paitsi terveydelle voisi olla vaarallista rasittaa kroppaansa enää raskaudella. Nuorten naisten hommia!

Vierailija
29/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta mitä siitä? Eläkeikäkin nousee huimasti.

Vierailija
30/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, mutta mitä sitten? Hieno asia, jos on haluttu ja onnistuttu siinä!

Vierailija
31/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.  Mulla oli itsellä selkeää, että lapset on tehty ennen 30v. Ja noin olikin. Nyt olen 44v ja nautin isovanhemmuudesta,

Mä en jaksaisi enää tässä iässä tahi vuoden päästä. En ekaa enkä vikaa. Ne ajat on ohi. Nyt on aikani nauttia muista asioista.

Vierailija
32/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero, onko esikoinen vai kuopus? 

Tuon ikäiset naiset ovat saaneet vauvoja maailman sivu. Kaikilta ei tietenkään enää onnistu, mutta enpä osaa mieltää, että kukaan raskaaksi vielä tuleva olisi liian vanha äidiksi. Isien kohdalla asia on sitten vähän eri, kun voivat tulla isäksi suunnilleen toinen jalka haudassa. 

Vierailija
33/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45- vuotias, kun mun nuorin lapsi täyttää 18. Jess!

Vierailija
34/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin vähän, mutta kenellä oikeus kieltää tekemästä lapsia vanhempanakin? Eihän kukaan voi estää vaikkapa 14-vuotiasta hankkimasta lasta, jos niin haluaa. 

Vierailija
35/35 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin, mutta eiköhän jokainen tee omat valintansa itse. Ja lasten hankkiminen on toisaalta vain osittain sellainen asia, johon voi vaikuttaa valinnalla tai päätöksellä. Jos vaikka sopivaa kumppania ei löydy, on aika riskaabelia aloittaa lisääntyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän