Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eskari-ikäinen huoritteli minua!

Vierailija
03.11.2013 |

En meinannut järkytykseltäni toipua. Eskari-ikäinen jo huorittelee! Mihin tämä maailma on mennyt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni lapsi olisi voinut tehdä saman, minäkin kovasti huorittelin hänen äitiään, joten oppi saattoi mennä perille.

No, huoritteliko edes aiheesta?

Vierailija
2/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Turussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kodeissa tuokin opitaan jo nuorena..

Mikä on sellainen aihe, jonka perusteella on lupa huoritella jotakuta 2?

Vierailija
4/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aikoinaan huoritteli erittäin verbaalisesti lahjakas kaksi vuotias, oli poikani hoitokaveri. Sanoi minulle, että **** äiti on huora lehmä. Kuulosti aika kauhealta kuin sellainen pieni suloinen poika kirkkaalla äänellä tosi selkeästi sanoi niin, muutenkin käytti tosi törkyistä kieltä, että mistä lie oppinut. 

Vierailija
5/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nelonen, vaikkapa se, että nainen kiertää suhteesta toiseen mukanaan pelkkä v*'*tu ja virsikirja elellen miesten kustannuksella koko monipäisen katraansa kanssa. Epäilen, ettei kyseinen rouva kyllä omista edes sitä jälkimmäistä.

Vierailija
6/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluavustaja alakoulussa, ja saan kuulla huorittelua ihan joka päivä. Ei kiva, mutta mitä voi asialle tehdä? Lapsi ei kuuntele eivätkä vanhemmat joko usko tai sitten välitä.

Vierailija
7/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:15"]

No nelonen, vaikkapa se, että nainen kiertää suhteesta toiseen mukanaan pelkkä v*'*tu ja virsikirja elellen miesten kustannuksella koko monipäisen katraansa kanssa. Epäilen, ettei kyseinen rouva kyllä omista edes sitä jälkimmäistä.

[/quote]

Eli huorittelu jotenkin auttaa siihen, että olet pettynyt suhteeseen naisen kanssa, ja tähän suhteeseen ihan omasta vapaasta tahdostasi aloit?

Selvä, onneksi et ole jakamassa täällä muita hyviä vinkkejä kuinka selvitä elämän vaikeuksista..

Oma kokemukseni huorittelevista miehistä on, että kun kaikki kortit on käytetty, niin huorittelu on vielä jäljellä. Huorittelulla pelataan valtaa, kun on tuo sana, jolla aivan varmasti loukkaa toista. Yleensä tällaisilla miehillä ei sitten ole kykyä selvittää konfliktitilanteita muilla tavoin.:(

4

Vierailija
8/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:08"]

Tapahtuiko Turussa?

[/quote]

En yhtään ihmettelisi, jos näin olisi. Mua on Turussa eskari-ikäiset huoritelleet useampaan otteeseen, ja äitiäni jo 80-luvulla.

Vierailija
9/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuorempana oppii naisten todellisen luonteen, sen useammalta harmilta säästyy.

Vierailija
10/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:15"]

[/quote]

Eli huorittelu jotenkin auttaa siihen, että olet pettynyt suhteeseen naisen kanssa, ja tähän suhteeseen ihan omasta vapaasta tahdostasi aloit?

Selvä, onneksi et ole jakamassa täällä muita hyviä vinkkejä kuinka selvitä elämän vaikeuksista..

Oma kokemukseni huorittelevista miehistä on, että kun kaikki kortit on käytetty, niin huorittelu on vielä jäljellä. Huorittelulla pelataan valtaa, kun on tuo sana, jolla aivan varmasti loukkaa toista. Yleensä tällaisilla miehillä ei sitten ole kykyä selvittää konfliktitilanteita muilla tavoin.:(

4

[/quote]

Ihan heteronainen olen, joten en ole koskaan kokeillut suhdetta naisen kanssa, en vapaaehtoisesti enkä vasten tahtoa.

Vierailija
11/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa olen kouluni käynyt 80-luvulla eikä meidän koulussa h-sanat kuuluneet  lasten sanavarastoon.

Vierailija
12/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ees välttämättä tiedä, mitä koko sana tarkoittaa. Minäkin oon omalle äitilleni lipsauttanut pienenä (1.-3. luokkalaisena, en muista tarkkaan) suutuspäissäni semmoista, eikä todellakaan ollut hajuakaan, että mitä se tarkoitti. Olin kuullut kaverilta/kaverin isoveljiltä tuommoisen sanan, ja kuulosti niin tehokkaalta, että päätin koittaa. Oli kyllä viimenen kerta, sain tukkapöllyä (ainoan kerran elämässäni). :D