Mihin olet koukussa?
tv-ohjelma joka aina pakko nähdä, ruoka, jokin esine?
Itse olen sukkiksiin ja legginseihin.
NIIIIN paljon ihania ja eri värisiä.
Punaisia, kimallepöksyjä,pitsiä. IIIIIIhania!!!!
Kommentit (19)
vauvapalstaan olen pahemman kerran koukussa. ihan naurettavaa, kuinka paljon vietän täällä aikaa.
Coca Cola Light, netti (etenkin Facebook), kosmetiikka, suklaa.
Että joku vielä jaksaa hehkuttaa noita pitkiä kalsonkeja. Ovat kerta kaikkiaan kammottavannäköisiä. Kun näen naisen jolla on hame / mekko ja nuo pitkät kalsongit, muistuu mieleen 50-luvulta kotikylästä naapurikylän kansakoulun opettaja, nainen, joka pyöräili meidän kylään kauppaan hyvin mondeenisti pukeutuneena: lyhyt takki, leninki, siniset verryttelyhousut ja korkokengät. Oli se sellainen viritys, että vieläkin yli viidenkymmenen vuoden jälkeen naurattaa.
Enää 35-50-vuotiaat naiset käyttää leggingsejä. Niin rumaa ja tyylitöntä.
Nuoret ja trendikkäät käyttää pillifarkkuja tai sukkahousuja.
Mihinkä olen ollut koukussa elämäni aikana kilpaurheilun lopettamisen jälkeen(18-vuotiaasta): alkoholi, erinäiset huumeet, shoppailuun, huonoihin miehiin, suklaaseen ja kenkiin. Nyt ikää 40 vuotta ja aikamoinen hinta noista on maksettu, enää jäljellä noin 50.000 euron velat.
Täytyy sanoa, että haluaisi olla enää "koukussa" mihinkään, oikeastaan kaikesta olen päässyt eroon. Saatana (pakko kiroilla), kun pitää olla tyhmä, 18 vuotta elämästäni kaikkea noita.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:37"]
Mihinkä olen ollut koukussa elämäni aikana kilpaurheilun lopettamisen jälkeen(18-vuotiaasta): alkoholi, erinäiset huumeet, shoppailuun, huonoihin miehiin, suklaaseen ja kenkiin. Nyt ikää 40 vuotta ja aikamoinen hinta noista on maksettu, enää jäljellä noin 50.000 euron velat.
Täytyy sanoa, että haluaisi olla enää "koukussa" mihinkään, oikeastaan kaikesta olen päässyt eroon. Saatana (pakko kiroilla), kun pitää olla tyhmä, 18 vuotta elämästäni kaikkea noita.
[/quote]
Minulla on äärimmäisen huono itsekuri ja riippuvuuksiin taipuvainen luonne. 10 oikeastaan täysin urheilun parissa vietetyn lapsuus/nuoruusvuoden jälkeen en oikein saanut mistään kiinni, yht' äkkiä en saanutkaan niitä endorfiinihöyryjä ja säännöllisyyttä, mikä oli ollut suurin osa elämääni aiemmin. Lukion sain vaivoin käytyä loppuun, siitä sitten tulikin piiiitkä syöksykierre.
minä olen "riippuvainen" lapsistani, herkuista, netistä, auringosta & lämmöstä, kauniista maisemista, seksistä, netistä, kodin sisustamisprojektista joka ei ole ikinä valmis.
No onhan se hienoa, kun sukkahousut on muotia...
Pepsi max ja lakritsa. En pääse etenkään pepsi maxista eroon vaikka tiedostan aspartaamin haittavaikutukset. :( Pääsen siitä eroon varmasti jos tulen raskaaksi.
Sokeri, kahvi ja ehkä vähän tähän palstaan.
Ehkä välillä ihan vähäsen flirttailuun. :)
Bentsoihin, nuuskaan, call of dutyyn, novellien kirjoittamiseen, breaking bad-tv sarjaan, nhl jääkiekkoon ja naisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:54"]
Pepsi max ja lakritsa. En pääse etenkään pepsi maxista eroon vaikka tiedostan aspartaamin haittavaikutukset. :( Pääsen siitä eroon varmasti jos tulen raskaaksi.
[/quote]
Miksi joku peukutti alaspäin? :)
Ipad eli netti lähinnä shoppailua ja instagramia varten, viikonloppuisin samppanjaa ja punaviiniä, kalliit käsilaukut, hyvä kahvi (ei paljon, mutta ne tietyt kupit saatava), jäätelö (tosin nyt katkolla), juhlatupakointi (ja viikonloppuhan on juhlaa kun juo viiniä, heh).