Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun joskus sais vain viettää vapaapäivää!

Vierailija
03.11.2013 |

Jos lataa tiskikonetta, viikkaan pyykkiä, järjestelen tai imuroin, niin saan olla aivan rauhassa ja yksin. Mutta jos yritän tehdä jotain muuta kuin hommia, esim. lukea tai neuloa, niin heti on koko sakki pörräämässä ympärillä ja vaatimassa jotain. Yks lääppii ja loput mankuu jotain. Pakko varmaan paeta kotitöihin, että sais olla rauhassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet opettanut ne siihen käyttäytymismalliin. Ne tietää että mankumalla sulta saa huomiota. Ala kouluttaa itseäsi ja perhettäsi siihen ettet ole aina käytettävissä ja sinullakin on oikeus pitää vapaahetkiä.

Vierailija
2/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa auta kuin komentaa ja vaatia sitä omaa hetkeä. Tai sitten mennä kirjastoon lukemaan... 

Yritä pyytää avuksi ja seuraksi kotitöihin, jos ei seura silloin kelpaa, turha tulla myöhemmin mankumaan. 

Tai lupaa, että pelaatte vaikka yhdessä yhden pelin, sillä ehdolla että sen jälkeen menet yksin makuuhuoneeseen ja sinne ei sulle huutele kukaan ellei oikeasti ole hengenhätä. 

Tsemppiä, uskon että raivostuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no miten niitä koulutetaan? Ihmettelen kyllä, miten olen ne tähän opettanut. Yleensä teen koko ajan jotain hommia ja sitten harvoin kun yritän vain istahtaa, niin ne tulee pörräämään siihen ja vaatimaan jotain. Sitten suutun ja ärisen niille, jonka jälkeen kaikki mököttävät ja oma fiiliskin meni siinä. Koskaan ei ole niin kuin mainoksissa, että perhe viettää vapaa-aikaa siistissä kodissa: nainen lukee lehteä, lapset leikkivät kauniisti keskenään, mies tekee jotain omaansa. ap

Vierailija
4/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yritän joskus pitää ihan oman vapaapäivän. Vaan ei onnistu kun mies keksii että hänkin haluaa ja juuri samana päivänä. Lääppii ja kinuaa koko ajan joten se siitä. Menen sitten ennemmin töihin.

Vierailija
5/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuorotellaan viikonloppuisin lasten hoitamisessa aika paljon. Esim. toinen leikkii lasten kanssa aamulla ja toinen iltapäivällä ja toinen tekee sinä aikana mitä huvittaa. Ja sinä aikana lapsia ei tosiaan päästetä toisen kimppuun.

Vierailija
6/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tule pörräämään kotitöiden aikaan, sillä siinä on suuri riski joutua itse hommiin. Kun istut alas ja teet jotain muuta, ne ajattelee, että vaara on ohi.

Vierailija
7/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain kotitöitä, joita alat nakittaa niille aina kun tulevat mankumaan! Eivät kauaa viitsi tulla. Kyllä sinunkin vuoro on välillä levätä. 

Vierailija
8/8 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille popparia ja laita leffa pyörimään. Niin mä ainakin saan näin viikonloppuisin hetken hengähtää.