Vauvan karsta. Kuinka kauan sitä kestää?Olen kammalla varovasti poistanut päästä.
Kommentit (13)
anna sen pään nyt olla, esittelykuvia voit ottaa myöhemminkin x(
eipä sille juuri mitään voi, mutta ei se mitään haittaa. meillä oli vielä 1 vuotiaalla.
Meidän pojalla oli varmaan yli 2 -vuotiaaksi. Anoppi väittää, että miehelläni oli liki kouluikään.
Mulla tulee karstaa korvien alueelle vielä 26-vuotiaanakin. Heh
Minä varovasti aloin rapsutella pahimpaa, kuivaa karstaa pois n. 1 vuoden ikäiseltä, koska se selkeästi kutisi ja natiainen yritti itse raapia. Ei hyvä, mutta varoen rapsutellen sen sai aika nopeasti kokonaan pois. Eikä palannut.
Btw, minullakin karstoittuvat korvien taustat...
Mun pojalla oli vielä noin yksivuotiaana. Se ei vaikuttanut haittaavan häntä mitenkään, joten en raaputellut.
Mun 8 vuotiaalle tulee vieläkin karstaa. Aina kun tulee flunssa mihin liittyy kuume, niin se karsta pamahtaa yhdessä yössä päähän, ekana kuumeyönä. Mikä ihme elimistön häröily tää on?
Mä voin tulla raapimaan....pakkomielle
Ruokaöljyä päänahkaan ja kun se on vaikuttanut vaikka yön yli, ihan pehmeällä vauvaharjalla pään harjausta. Harja ei siis missään nimessä saa olla tavallinen harja tai kampa vaan se vauvaharja, joka on tehty kuin "jouhista".
Munkin pojalla on n. 11-vuotiaaksi asti :-) ei auttanut vaikka mitä yritti, aina tuli lisää. Lääkärikin sanoi että anna vaan olla, eihän se mitään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaöljyä päänahkaan ja kun se on vaikuttanut vaikka yön yli, ihan pehmeällä vauvaharjalla pään harjausta. Harja ei siis missään nimessä saa olla tavallinen harja tai kampa vaan se vauvaharja, joka on tehty kuin "jouhista".
tossa on joku karsta harja en tiiä toimiiko inmisellä kun on koiralle tarkoitettu mutta varmaa jos on samaa karstaa
Oletteko pään öljyämistä vauvaöljyllä kokeilleet, esim. ennen kylpyä/suihkua tai yön yli?