Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan karsta. Kuinka kauan sitä kestää?Olen kammalla varovasti poistanut päästä.

Vierailija
13.09.2020 |

Neuvoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko pään öljyämistä vauvaöljyllä kokeilleet, esim. ennen kylpyä/suihkua tai yön yli?

Vierailija
2/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen pään nyt olla, esittelykuvia voit ottaa myöhemminkin x(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sille juuri mitään voi, mutta ei se mitään haittaa. meillä oli vielä 1 vuotiaalla.

Vierailija
4/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla oli varmaan yli 2 -vuotiaaksi. Anoppi väittää, että miehelläni oli liki kouluikään.

Vierailija
5/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee karstaa korvien alueelle vielä 26-vuotiaanakin. Heh

Vierailija
6/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varovasti aloin rapsutella pahimpaa, kuivaa karstaa pois n. 1 vuoden ikäiseltä, koska se selkeästi kutisi ja natiainen yritti itse raapia. Ei hyvä, mutta varoen rapsutellen sen sai aika nopeasti kokonaan pois. Eikä palannut.

Btw, minullakin karstoittuvat korvien taustat...

Vierailija
7/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli vielä noin yksivuotiaana. Se ei vaikuttanut haittaavan häntä mitenkään, joten en raaputellut.

Vierailija
8/13 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä 10v.

Vierailija
9/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8 vuotiaalle tulee vieläkin karstaa. Aina kun tulee flunssa mihin liittyy kuume, niin se karsta pamahtaa yhdessä yössä päähän, ekana kuumeyönä. Mikä ihme elimistön häröily tää on?

Vierailija
10/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla raapimaan....pakkomielle

Vierailija
11/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljyä päänahkaan ja kun se on vaikuttanut vaikka yön yli, ihan pehmeällä vauvaharjalla pään harjausta. Harja ei siis missään nimessä saa olla tavallinen harja tai kampa vaan se vauvaharja, joka on tehty kuin "jouhista".

Vierailija
12/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pojalla on n. 11-vuotiaaksi asti :-) ei auttanut vaikka mitä yritti, aina tuli lisää. Lääkärikin sanoi että anna vaan olla, eihän se mitään haittaa.

Vierailija
13/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaöljyä päänahkaan ja kun se on vaikuttanut vaikka yön yli, ihan pehmeällä vauvaharjalla pään harjausta. Harja ei siis missään nimessä saa olla tavallinen harja tai kampa vaan se vauvaharja, joka on tehty kuin "jouhista".

tossa on joku karsta harja en tiiä toimiiko inmisellä kun on koiralle tarkoitettu mutta varmaa jos on samaa karstaa

https://www.mustijamirri.fi/trixie-karsta-pehmea?43462