Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vaan hullummaksi menee

Jarna L******
10 minuuttia sitten
Julkinen anteeksipyyntö Tauski Peltoselle, Pyydän anteeksi sitä,että olen haukkunut häntä tyhmäksi ja siitä että hän olisi syyllistynyt rikokseen eli siis petokseen. Olen saanut tietää että Johanna oli tietoinen että Basson keikka laskutetaan eikä makseta paikanpäällä. Johannaa oli informoitu vielä torstaina, että tulee ajoissa paikalle ja esiintyy selvinpäin. Tästä on facebook-keskustelut tallessa. Minua hävettä se, että olen toiminut niin ja haukkunut turhaan toista ihmistä joka on yrittänyt vain auttaa toista esiintyvää artistia.
Pyydän siis anteeksi ja toivon, että Tauski ymmärtää sen että myös minua huijattiin tässä eikä vain häntä. Jos on töissä jollain niin silloin yleensä uskotaan työnantajaa.

Toinen asia on se, että poliisi pysäytti automme ja Johanna pidätettiin autosta ja vietiin poliisilaitokselle. Koska hänellä oli 3 etsintäkuulutusta sekä sakot maksamatta. Ilmeisesti JOhanna maksoi sakkonsa, mutta myöhemmin väitti että häneltä oli varastettu Ravintola Basson takahuoneesta 400euroa. äsken ku puhuin M** O****** kanssa puhelimessa niin sanoin hänelle, et helvetti sentään se 400 egeä on maksettu siellä poliisilaitoksella, sakot pois.

Eli tässä on huijattu nyt, minua, Tauskia, sekä ravintolan omistajia.

-Jarna-

Vierailija
2/28 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus. En mä enää muuta osaa sanoa tämän henkilön kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se raivoaa ihan hulluna Facessa ja väittää jonkun hakkeroineen sivustonsa. Samaan aikaan esiintyy omana isänään ja lähettää tämän nimissä ihan pimeitä yksityisviestejä. Aitoa Tuksu-raivoa kolmen huutomerkin kera!!!

"Johanna Mia Mari Tukiainen Jaahas, isäni oli laittanut seinälleen peniksen kuvia, sänkyjen ja raskaustestin kuvia jne. No nyt ainakin kuka tahansa vähänkin älykkäämpi ihimnen näkee, että kyseessä on psyykkisesti sairas ihminen! Arto Länsman kommentoi jotain ihan järjettömän typerää keikkamyyjäni Jarnan sivuille, että "LOPETTAKAA SE SEKOILU." BUAHAHAHAHAHAAAAAAAA,,, KUULES ARTO, OLET NAISTENHAKKAAJA, KURISTAJA JA VIRALLINEN VARAS JA RIKOLLINEN, JOTEN PIDÄ SE PÄÄSI KIINNI!!!!!!! JA KOKO PERHEEMME ON RAIVOISSAAN HENKILÖLLE NIMELTÄ MARKKU TUKIAINEN, JOKA KUTSUU TÄLLÄ HETKELLÄ OMAA PERHETTÄÄN "MARTTAKEHOKSI" JOKA ON TÄYNNÄ VAJAKKEJA!!!!!!!!
2 minuuttia sitten"

Kopioitu Tuksu-keskustelusta Hymy-lehdessä.

Vierailija
4/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinähullu ihminen, ei toivoa paranemisesta.

Vierailija
5/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaks vetää...

Vierailija
6/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki on kala hauki on kala

Vierailija
7/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Johanna Tukiainen
12.11.13 8:48 am

SUURESTA JALAT ALTA VIEVÄSTÄ RAKKAUDESTA

Olen kuullut nyt useammalta naispuoliselta ystävältäni (varsinkin jos he ovat humalassa) että he eivät ole koskaan eläessään kokeneet ns. järjettömän suurta rakastumisen tunnetta, sellaista joka salpauttaa hengen ja koko maailma pysähtyy ympärillä.

Jos nyt joku tulee minut tappamaan tai tappauttaa minut, niin voin ainakin nyt ennen sitä sanoa, että olen onnellinen siitä että sain edes kokea sen järjettömän tunteen joka meni kaiken muun yli. Koko maailma pysähtyi ympärillä, ja se ei todellakaan ollut mikään yhden yön suhde, eikä jäänyt kahdeksikaan yöksi.

Niin että viimeiset sanani, ennenkuin nähtävästi joku rikollisliiga tulee hakkaamaan tai tappaamaan minut on se, että olen onnellinen siitä että sain kokea todella suuren ja voimakkaan rakkauden, jollaista monet ihmiset eivät koe koko elämänsä aikana.

Johanna Tukiainen

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Vierailija
8/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää. Tuolla tahdilla on joko pakkohoito tai totaalinen itsetuho edessä. Nyt menee lujaa. 

Vierailija
9/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Kanervaa on kiittäminen tästä julkkiksesta...sellaiset ihmiset päättää tämän maan asioista.

Vierailija
10/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo hullu on ostanut, tappanut ja postittanut jotain rottia ja se saa vielä edelleen pitää niitä koirareppania luonaan!??!?!?! Huokaus.

Vierailija
11/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 12:26"]

Tuksuhan ottaa käteisenä maksut ja mielellään jo etukäteen ennen esitystä. Rahat eivät näy Tuksun firmassa tuloina mutta eivät myöskään Tuksun palkanneen lafkan menoissa.

[/quote]

Kyllä normaali firma ottaa kuitin käteismaksuista ja liittää ne kassakirjanpitoonsa. Se onkin sitten eri asia, palkkaako kukaan 'normaali' firma Tukiaista esiintymään.

Vierailija
12/28 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Päivityksiä poistuukin taas tiuhaan tahtiin. Ehkäpä heräsi uuteen päivään. Nämä ne entiset olivat kuitenkin

http://pastebin.com/3VEYv0pK

Vierailija
13/28 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyn linkeistä taas

http://pastebin.com/DnHpNyt6

Vierailija
15/28 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on levinnyt kaikkien luettavaksi sekin totuus, että Tuksu lähetti kuolleita rottia kirjekuoressa. http://pastebin.com/970pBfwN

Vierailija
16/28 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen on sairas ihminen ja ette anna itsestänne kovin fiksua kuvaa pilkkaamalla häntä.

Kerta kaikkiaan kurjaa :-(

Vierailija
17/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme , että tulot on tätä luokkaa:

"verovuonna 2012 vain 231 euroa ansiotuloja"

Vierailija
19/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mitkä huulet!

Vierailija
20/28 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuhan ottaa käteisenä maksut ja mielellään jo etukäteen ennen esitystä. Rahat eivät näy Tuksun firmassa tuloina mutta eivät myöskään Tuksun palkanneen lafkan menoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä