Love Connection, 3. jakso
Kommentit (100)
miten löysit henrin FB:stä? häntä en siis halua löytää vaan tuon paljon parjatun Markuksen...
Kaikilla tuntui menevän valinnat muuten oikein, mutta yhtä valintaa ihmettelin kaikkien kohdalla. Esim. Markuksella sen Australiaan lähtijän valinta, Henrillä Hannelen pois jättäminen (oli tosi tyylikäs ja kaunis nainen, mutta ei ehkä puhunut tarpeeksi sujuvasti englantia?), ja Matilla sen dna-tutkijan jättäminen pois.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 19:37"]
Mä oon säälittävä, mun mielestä toi Henri on aika ihana ja nyt tutkin sen fb-sivuja. Pateettista :)
[/quote]
Pateettinen tarkoittaa muuten suomen kielessä mahtipontista, ei siis samaa kuin englannin pathetic. ;)
Henkka on ihan symppis tyyppi Mites se jotenkin alussa kommentoi että naiset vaikuttaa yllätävän "kipakoilta", oli laitettu lainausmerkkeihin. Mitähän se mahtoi englanniksi sanoa, meni ohi..
Itseäni ei ihmetyttänyt yhtään että heivasi Hannelen jos se oli se überartikuloiva opettajatar raitamekossa. Golffarin olis varmaan ottanut ilman misuja..
No se Hannelehan puhui tosi tönkköä englantia. Ei siinä juuri kipinöi, jos juttu ei pääse yhtään luistamaan. Sen Ainon ja Matin keskustelu oli kanssa tosi väkinäistä, joten miksi Matti olisi hänet valinnut? Ei se, että työn puolesta on jotain yhteistä, kompensoi niin paljoa.
39: mikset sinä puhut jotain Lönnrotin aikaista suomea, jos on noin vaikeaa tajuta, että kieli muuttuu?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:09"]
No oli kyllä joitain aika noloja tapauksia, kuten se koirien uinninopettaja. Mikä ihmeen ammatti tuo muka edes on? Kyllähän nyt koirat osaa uida. Varsinainen tyrkky. Ja se kissanainen käyttäytyi, kuin Henri olisi paljastanut murhanneensa jonkun. Vois nyt edes olla ystävällinen, vaikka harmittaisikin.
Miten Matille ei löytynyt tuon nätimpiä ehdokkaita? Hänhän on itse tosi söpö ja fiksun oloinen. Markus taaskin on kuin pikkupoika.
[/quote]
Muuten samaa mieltä, paitsi että miksi ulkonäkö olisi ykkösasia. Ja Matti on sen verran älykäs kaveri, että tämän ymmärtää.
[/quote]
Matti on ihan ok ulkonäöltään, mutta ei mikään alfauros, joka vetäisi puoleensa ne kaikkein näteimmät tytöt. Ehkä enemmän sellainen runopoika/nörtti-tyyppinen kuitenkin, josta viehättyy romanttiset, herkemmät naiset.
Matti on ihana! Ah, mikä ääni, sellainen rauhallinen, mitä jaksaisi kuunnella loputtomiin. Ottaisin heti! Markus vaikuttaa vähän... noh, lellipennulta. :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 06:47"]
Henkka on ihan symppis tyyppi Mites se jotenkin alussa kommentoi että naiset vaikuttaa yllätävän "kipakoilta", oli laitettu lainausmerkkeihin. Mitähän se mahtoi englanniksi sanoa, meni ohi..
Itseäni ei ihmetyttänyt yhtään että heivasi Hannelen jos se oli se überartikuloiva opettajatar raitamekossa. Golffarin olis varmaan ottanut ilman misuja..
[/quote]
Henri taisi käyttää adjektiivia feisty (kipakka, ärhäkkä) "the girls are a little feisty" tms. Joo, no osa ainakin oli.
Minusta Henrille sopisi tosi hyvin se Sari (lyhyet, tummat hiukset, joka puhui hyvää englantia), oli rauhallisen, fiksun ja ystävällisen oloinen nainen ja tuntui välittävän Henristä.
Se koiranuittaja oli selvästi jo ihastunyt. Saattaa innokkuudellaan kenties vähän pelottaa Henriä.
Ja siis miten niin (joku kommentoi) miehet puhuivat huonoa englantia? Anteeksi, HUONOA?? Ihan tavallista natiivienglantia puhuivat, joka sanan sai selvää (jos nyt englantia muutenkin ymmärtää). Matilla on ihana tyyliä puhua, tykkään.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 19:37"]
Mä oon säälittävä, mun mielestä toi Henri on aika ihana ja nyt tutkin sen fb-sivuja. Pateettista :)
[/quote]
Pateettinen tarkoittaa muuten suomen kielessä mahtipontista, ei siis samaa kuin englannin pathetic. ;)
[/quote]
Apua, niinhän se tarkoittikin. Miksiköhän en opi sanan merkitystä :) Eikä sieltä FB-sivuiltakaan löytynyt mitään järkevää. Pitäisköhän painaa poke :D
jos olet siitä henristä kiinnostunut, paina ihmeessä poke! se vaikutti mieheltä, joka suhtautuu huumorilla ja kunnioituksella naisten kiinnostukseen itseensä. ei maailma siihen kaadu, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. mieti nyt, nuo naiset on tv:ssä kertoneet kiinnostuksestaan. go for it!
Voi eii tota koirauimaopea ja pussailua...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:36"]
Kaikilla tuntui menevän valinnat muuten oikein, mutta yhtä valintaa ihmettelin kaikkien kohdalla. Esim. Markuksella sen Australiaan lähtijän valinta, Henrillä Hannelen pois jättäminen (oli tosi tyylikäs ja kaunis nainen, mutta ei ehkä puhunut tarpeeksi sujuvasti englantia?), ja Matilla sen dna-tutkijan jättäminen pois.
[/quote]
Mattia taisi hämmentää tutkijan hekottelu?
Huomasi kyllä heti että DNA-nainen ei ollut Matin mieleen :D
se koirauimaope vaikutti ihmiseltä, joka ihastuu ilman mitään rajoituksia. toivottavasti pettymys ei ollut paha, jos romanssia henrin kanssa ei syntynytkään. kertoi ohjelmassa pettyneensä aiemmin suhteissa. muutenkn henrin naiset oli vähän sellaisia turvaa hakevia, vaikka luulen, että henrin tyyppiä ovat itsenäiset nuoremmat vauhtimimmit. koskettelusta päätellen aika seksuaalinen mues, who likes the ladiees. hyväsydäminen varmaan kyllä ja ystävällinen.
joku syy sille aina on, jos puolisoa ei meinaa löytyä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:47"]
39: mikset sinä puhut jotain Lönnrotin aikaista suomea, jos on noin vaikeaa tajuta, että kieli muuttuu?
[/quote]
Tämä muutos ei ole vielä tavoittanut minua. Mikset ole saanut levitettyä muutosta kaiken kansan tietoisuuteen?
Se suukko pisti kyl myötähäpeän valloilleen. Piti laittaa käsi silmien eteen.. :D Mutta silminnähden kemiaa niiden välillä kyllä oli, jää sitten nähtäväksi onko puhtaasti seksuaalista kemiaa vai enemmänkin.
Hannele vaikutti hieman.. hmm. No en ihmettele, että Henri jätti hänet pois.
Australian lähtijän ulkonäkö muistuttaa jotenkin sitä Sinkkulaivan-julkkistyrkkyä naista joka haukku ne miehet pikadeiteillä :D
Hannele on freesin ja rypyttömän näköinen. Oli ehkä meikannut liian vähän treffeille?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:33"]
Joopa joo...
unelmana siis tyly ja kylmä suomalaismies?
no eiköhän niitä riitä halukkaille
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 13:36"]
Onko amerikkalaiset ihan irl elämässäkin aina noin kohteliaita ja kaunopuheisia? Mä en jaksaisi, jos ei voisi puhua suoraan, siis tylymmin.
[/quote]
[/quote]
Onneksi minulla on pohojalaanen mies, joka sanoo suorahan. En tykkää korulauseista.