Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection, 3. jakso

Vierailija
03.11.2013 |

http://areena.yle.fi/tv/2044704

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö te samaa näköä siinä Markuksen suomenruotsalaisessa ehdokkaassa Ann-Mariessa ja Susanna Penttilässä? Minusta heissä on paljon samaa, voisi olla Susannan tytär. :D

Vierailija
22/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, katselin äsken telkkarista tuon jakson, ja voi itku se koiranaisen suukko!! Olin lueskellut tätä ketjua aiemmin, ja jaksoa katsoessani ihmettelin, mitä täällä noita poskipusuja niin parjattiin (en siis muistanut, kenestä oli kyse tässä ketjussa), mutta oli pakko kirjaimellisesti facepalmata tuon kohdalla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan siitä aiemmasta jaksosta, että Matin äiti muistuttaa ulkonäöltään Jaana Kapari-Jattaa, eli tätä Potter-suomentajaa?

Vierailija
24/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ On samaa näköä minustakin. Ann-Mariella on tosi vahva silmämeikki, vahvat tummat rajaukset ja paksusti ripsaria. Olisi kiva nähdä minkä näköinen on kevyemmässä meikissä. Muilla tytöillä ei juuri ollenkaan tai hyvin maltillisesti meikkiä. 

Mullekin tuli niin kamala myötähäpeä sen koiranuittajan ja Henrin suukoista. Laitoin kädet silmän eteen :D 

Kissanainen oli minusta jotenkin kylmän oloinen, ei minusta olisi sopinut Henrille vaikkei kissoja olisi ollutkaan.

Matti on tosiaankin ihana, jos olisin nuorempi... :D

Vierailija
25/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetytti, kun se yksi Markuksen naisista naureskeli kameralle, että onpas Markus pieni poika. Kuitenkin Markus oli paljon tätä naista pitempi eikä muutenkaan ole mikään kukkakeppi. En ymmärtänyt.

Vierailija
26/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi Henrin naisista ei vaikuttunut kovin innostuneelta jatkoon pääsystä. "Okei, ihan kiva..."

Vierailija
27/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:27"]

Ihmetytti, kun se yksi Markuksen naisista naureskeli kameralle, että onpas Markus pieni poika. Kuitenkin Markus oli paljon tätä naista pitempi eikä muutenkaan ole mikään kukkakeppi. En ymmärtänyt.

[/quote]

Tarkoitti varmaan, että vaikuttaa tosi nuorelle, mikä on ihan totta. Kyseinen nainen oli pari vuotta Markusta vanhempi muistaakseni. Saman ikäinen kun minä, ja minustakin Markus on ihan pikkupoika.

Vierailija
28/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:27"]

[/quote]

Tarkoitti varmaan, että vaikuttaa tosi nuorelle, mikä on ihan totta. Kyseinen nainen oli pari vuotta Markusta vanhempi muistaakseni. Saman ikäinen kun minä, ja minustakin Markus on ihan pikkupoika.

[/quote]

Olikos se se sama nainen, joka dissasi lohen kokkaamista? Hän oli ainakin aika erikoisen torjuvan oloinen, ihmettelin vähän että miksi osallistuu jos suhtautuminen on jotenkin niin... hyökkäävä.

Vierailija
29/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:08"]

Olikos se se sama nainen, joka dissasi lohen kokkaamista? Hän oli ainakin aika erikoisen torjuvan oloinen, ihmettelin vähän että miksi osallistuu jos suhtautuminen on jotenkin niin... hyökkäävä.

[/quote]

Samaa mieltä, meinasin kans kommentoida tätä tänne. Että sanoo perusteluksi ohjelmaan hakemiselle sen, että onpa sulla surkea keino koittaa iskeä suomalaisia naisia. What?

Vierailija
30/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon säälittävä, mun mielestä toi Henri on aika ihana ja nyt tutkin sen fb-sivuja. Pateettista :)

Vierailija
31/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen voisi olla Jutta Gustavsbergin sisko, sen verran samannäköisiä ovat.

Vierailija
32/100 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsekin laitoin spontaanisti käden silmien eteen kun koiranuittaja pussasi Henriä suulle :D Kammottavaa.

Vierailija
33/100 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:53"]

Heh, itsekin laitoin spontaanisti käden silmien eteen kun koiranuittaja pussasi Henriä suulle :D Kammottavaa.

[/quote]

Hän halusi heti alkuun pelata toiset naiset pois pelistä. Sen vuoksi myös mainosti suutelointiaan.

Vierailija
34/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä joitain aika noloja tapauksia, kuten se koirien uinninopettaja. Mikä ihmeen ammatti tuo muka edes on? Kyllähän nyt koirat osaa uida. Varsinainen tyrkky. Ja se kissanainen käyttäytyi, kuin Henri olisi paljastanut murhanneensa jonkun. Vois nyt edes olla ystävällinen, vaikka harmittaisikin.

Miten Matille ei löytynyt tuon nätimpiä ehdokkaita? Hänhän on itse tosi söpö ja fiksun oloinen. Markus taaskin on kuin pikkupoika.

Vierailija
35/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti otti ylijääneet naiset ja piti hauskaa heidän kanssaan tuotantoyhtiön laskuun?

Vierailija
36/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:09"]

No oli kyllä joitain aika noloja tapauksia, kuten se koirien uinninopettaja. Mikä ihmeen ammatti tuo muka edes on? Kyllähän nyt koirat osaa uida. Varsinainen tyrkky. Ja se kissanainen käyttäytyi, kuin Henri olisi paljastanut murhanneensa jonkun. Vois nyt edes olla ystävällinen, vaikka harmittaisikin.

Miten Matille ei löytynyt tuon nätimpiä ehdokkaita? Hänhän on itse tosi söpö ja fiksun oloinen. Markus taaskin on kuin pikkupoika.

[/quote]

Muuten samaa mieltä, paitsi että miksi ulkonäkö olisi ykkösasia. Ja Matti on sen verran älykäs kaveri, että tämän ymmärtää.

Vierailija
37/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:12"]

Nuutti otti ylijääneet naiset ja piti hauskaa heidän kanssaan tuotantoyhtiön laskuun?

[/quote]

Nuutti on ihana ja söpö! Kelpaisi minulle. :)

Vierailija
38/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin on löytynyt juontaja, joka puhuu sujuvaa englantia ja muutenkin osaa hommansa. hyvä, nuutti!

Vierailija
39/100 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:29"]

jos olet siitä henristä kiinnostunut, paina ihmeessä poke! se vaikutti mieheltä, joka suhtautuu huumorilla ja kunnioituksella naisten kiinnostukseen itseensä. ei maailma siihen kaadu, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. mieti nyt, nuo naiset on tv:ssä kertoneet kiinnostuksestaan. go for it!

[/quote]

Menee asian vierestä, mutta minä olin kerran vahingossa painanut erään julkkismiehen profiilissa "lähetä kaveripyyntö"-nappia. Huomasin täämn vasta jälkeenpäin, kun seuraavalla kerralla sain ilmoituksen, että tyyppi on hyväksynyt minut kaveriksi. Tästä on jo vuosia aikaa ja kertaakaan emme ole vaihtaneet sanaa, kommentoineet tai tykänneet toistemme jutuista. Hänellä näyttäisi olevan myös todella maltillinen määrä FB-kavereita. Luulikohan mies, että olin hänestä kiinnostunut? :D

Vierailija
40/100 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 12:34"]

Henri teki kyllä munauksen kun ei valinnut Hanneletta!

[/quote]

Tämä jäi vähän mysteeriksi, että mikä jäi mättämään. Siitä kaksin keskustelusta ei näytetty muuta kuin että kehuivat toistensa silmiä. Jokin juttu vaan ei sitten näköjään Henrin mielestä toiminut.

[/quote]

Tais olla liian vanha, koska oli Henrin ikäinen eli 47v. Otti vain reilusti nuoremmat jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi