Syötkö kerralla koko pizzan?
Oli sitten pizzerian, ravintolan tai vaikka kaupan pakastealtaan pizza. Syötkö kaiken kerralla?
Kommentit (53)
Syön pizzan kokonaan kerralla. Jos olen ollut juhlimassa ja juonut reilusti alkoholia, niin syön kaksikin kertaa peräkkäin. Ensin koko pizza ja sitten toiseen ravintolaan kebabille/pizzalle. Sitten olen kyllä aika täynnä, mutta tietyissä tilanteissa yksi ateria ei riitä.
Riippuu nälästä. Pakastepizza menee kerralla, pizzerian pizzakin useimmiten.
Viimeksi jaksoin Kotipizzan pitsasta vain puolet. Usein pakastepitsan tai ravintolan pitsan syön kuitenkin kokonaan. Kunhan en ole lounaan jälkeen syönyt välipalaa, niin menee kokonaan.
Saisin syötyä koko pizzan kerralla, mutta en pidä yhtään ähkystä. Tulee niin kauhean vetämätön ja laiska olo jos syö ison pizzan yhdeltä istumalta. Syön melkeinpä aina puolet paikan päällä ja toisen puolikkaan sitten kun on taas nälkä. Pakastepizzat kyllä menee kerralla, kun ovat niin pieniä. Ihan hoikka olen, vaikka ruokaa "näperränkin", mielestäni ei ole tervettä syödä yli oman nälkänsä
Riippuu pizzasta. Olen tavannut sellaisia joissa on niin vähän täytettä, että menee kerralla ihan kevyesti. Yleensä kuitenkin syön pizzasta puolet tai oikein nälkäisenä vähän enemmän
Minulle paras on 3/4 ravintolan pitsasta. Mies syö sen minun 1/4 osan useimmiten. Harvoin käydään pitsalla.
Syön ehkä kerran viikossa pizzan. Kaiken kerralla. Sinä päivänä en juuri muuta syökään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä syön palasen ja olen iiiihan täys, ovat lihavia. Unohtavat kertoa että ennen pizzaa tuli mätettyä puolikas sika ja pellollinen perunaa😂
No onpas hauskaa. Luulen, että ylipainoiset eivät usein syö seurassa paljon siksi, että häpeävät, ajattelevat muiden katsovan, että kylläpäs tuo lihava syö. Ja sua tämä tietysti kovasti naurattaa.
No, kyllähän sen näkee, että tuo ihminen syö helposti koko pizzan, mutta sitten seurassa eivät syö, kuin yhden palasen ja minusta juuri siihen kiinnittää huomiota.
Olen ylipainoinen ja syön reilusti seurassa. Poikkeustapauksia ruokailun suhteen on harvoin, ja silloin ei kaloreita lasketa olipa minkä kokoinen tahansa. Sitä sanon muillekin.
Väittäisin, että persiö av-paappa.