Syötkö kerralla koko pizzan?
Oli sitten pizzerian, ravintolan tai vaikka kaupan pakastealtaan pizza. Syötkö kaiken kerralla?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tuore lämmin pizza on niin hyvää, että ihan pakko syödä kaikki, reunukset mukaanlukien.
Kyllähän ne pizzan reunukset on tarkoitettu syötäviksi.
Pakastepizzan jaksan syödä, samoin kotipizzan.
k*rvak*si pizzerian pizzaa en jaksa syödä kuin kahdessa erässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore lämmin pizza on niin hyvää, että ihan pakko syödä kaikki, reunukset mukaanlukien.
https://i.ytimg.com/vi/T2kEdFobIQk/hqdefault.jpg
Äläkä edes yritä tulla väittämään, että olet laiha.Naiselta näyttävä suomalaismies. Outoa.
Ei vaan perus av-mamma.
Kerralla menee useimmiten. Kyllähän siitä tosi täyteen tulee, mutta pitsa on itselle sellainen poikkeusherkku, että jos vaan maha vetää, hyvällä omallatunnolla syön kaiken.
Suunnitellen yleensä syömiseni niin että menen ravintolaan sopivasti nälkäisenä, jolloin pystyn syömään kokonaisen pizzan vaivattomasti päivän ainoana lämpimänä ateriana, Tehdessäni kotona pizzaa teen tavallisesti niin että käytän jotain tohtorismiehen pakastepizzaa pohjana ja lisään siihen jotain muuta täytettä, edamjuustoa ja mausteita. Koska siinä on tavallista enemmän täytettä, leikkaan sen neljään osaan. Niinpä voin halutessani säästää 1-2 palaa myöhempää syömistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä syön palasen ja olen iiiihan täys, ovat lihavia. Unohtavat kertoa että ennen pizzaa tuli mätettyä puolikas sika ja pellollinen perunaa😂
Olen huomannut saman. Jos tilataan vaikka porukalla pizzaa, niin ne vähiten syövät närppijät ovat lihavia. Hoikat vetelee kaiken kerralla. Ihme esittämistä.
Miten niin esittämistä? Jos ei kehtaa syödä kaltaistesi kusipäiden läsnä ollessa, on se vain normaalia. En minäkään viitsisi, kun ei olisi ruokahalua tuommoisessa seurassa. Silmäyksiä ja naureskeluahan siitä vain syntyisi.
Pannupitsasta saattaa joskus jäädä pari palaa myöhemmin syötäväksi, joskus se menee kyllä kerralla. Tavalliset pitsat, sekä normaali- että perhekokoiset, syön aina kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä syön palasen ja olen iiiihan täys, ovat lihavia. Unohtavat kertoa että ennen pizzaa tuli mätettyä puolikas sika ja pellollinen perunaa😂
No onpas hauskaa. Luulen, että ylipainoiset eivät usein syö seurassa paljon siksi, että häpeävät, ajattelevat muiden katsovan, että kylläpäs tuo lihava syö. Ja sua tämä tietysti kovasti naurattaa.
En syö pizzaa ollenkaan, en vaikka muu perhe tilaa.
Pakastepizzat ja kotipizzan pizzat ovat niin pieniä että ne jaksaa kerralla. Muissa pizzerioissa on yleensä sen kokoiset että en jaksa kerralla.
Kotipizzan tai ABC:n normaalikokoisen pizzan syön kokonaan. Muiden ravintoloiden kuin ketjuravintoloiden pizzat ovat yleensä niin isoja, etten jaksa syödä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Söisin kaksi jos kehtaisin.
Tilaa perhepizza yhdelle hengelle seuraavalla kerralla.
Nimenomaan se riippuu nälän lisäksi paikasta. Toisten pizzapaikkojen pizzat on pieniä, toisten isoja, toisissa täytteitä (erit. juustoa) on reilusti, toisissa vähemmän. Joku pakastealtaasta napattu valmispizza menee kyllä kerralla, mutta vakkaripaikasta kotiin tilattu on sen verran isompi ja tuhdimpi, että jää toiseksi päiväksikin.
Kaupan valmispizza jos ostetaan, niin syödään se usein yhdessä eli kolmistaan. Tai itse syön puolet ja molemmat lapset (alle kouluikäisiä) saavat neljäsosan.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se riippuu nälän lisäksi paikasta. Toisten pizzapaikkojen pizzat on pieniä, toisten isoja, toisissa täytteitä (erit. juustoa) on reilusti, toisissa vähemmän. Joku pakastealtaasta napattu valmispizza menee kyllä kerralla, mutta vakkaripaikasta kotiin tilattu on sen verran isompi ja tuhdimpi, että jää toiseksi päiväksikin.
Itse tilaan aina pienemmällä juustomäärällä. Pitsa kevenee huomattavasti ja on paremman makuinenkin (paitsi Kotipizzassa, jossa puolen juuston pitsa oli kuiva).
Tietenkin syön koko annoksen, jos kokki on annoksen kerran suunnitellut.
Syön kotipizzan perhepizzan yksin.
Syön vain kotona tehtyä pitsaa ja ei, en syö koko pellillistä kerralla.