Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei ilmeisesti kaipaa enää kuuntelijaa?

Vierailija
13.09.2020 |

Läheinen ystäväni on ollut aina pahasti alistettu avioliitossaan, mutta on yrittänyt sinnikkäästi pitää perhettään kasassa. Jokin aika sitten hänen miehensä jäi kiinni petoksista (varasti ystäväni perintörahat, satoja tuhansia euroja), pahoinpiteli ystäväni jne. Sitten uhkasi itse mur halla. Olin tänä aikana päivittäin yhteydessä ystävääni koska hän pelkäsi ja oli täysin shokissa kaikesta tapahtuneesta. Olin tavoitettavissa ympäri vrk ja olin peloissani hänen ja lapsensa puolesta. Nyt yhtäkkiä ystävä ei vastaa enää viesteihin kuin ihan lyhyesti jos kysyn mitä kuuluu, ei soita, ei mitään. Yhteydenpito loppui kuin seinään.

Olenko tehnyt jotain väärin? Ymmärrän tietysti että heidän perhe-elämänsä ei kuulu minulle ja ehkä he ovat selvittäneet asiansa keskenään. Ihmettelen vain että mitä tapahtui. Olen tietysti huolissani myös.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on nyt varmasti paljon mietittävää ja perheessä on kriisi päällä. Älä nyt sinä vedä hernettä nenään jos ei jaksa pitää yhteyttä. Anna aikaa, ole tavoitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole klassinen esimerkki siitä miten pitkän henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn jälkeen uhri lopettaa yhteydenpidon pahoinpitelijän uhkailun ja painotuksen takia. Et voi asialle mitään.

Vierailija
4/4 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen kun mua lyötiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi