Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin olevani innoissani sitten, kun alan odottaa toista lasta

Vierailija
02.11.2013 |

Mutta en ole. Ekan kohdallakaan en ollut, raskaus tuntui ahdistavalta ja lähestyvä vauva-aika pelottavalta. Vauvan synnyttyä kaikki muuttui, vauva-aika oli tosi ihanaa ahdistuksesta ja masennuksesta huolimatta, ja taisin kokea jotain vauvakuumeeseen verrattavaa. Olin varma, että seuraavalla kerralla olen se onnellinen odottaja, mutta ei se näköjään taaskaan toteutunut!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset on erilaisia. Itse kuvittelin vauva-ajan olevan ihanaa ja auvoista, mutta vihasin sitä. Muutuin aivan eri ihmiseksi kun olin niin väsynyt. Tosin jokaisessa iässähän on omat haasteensa, mutta väsymys oli aivan hirveää. Lisäksi se, että vauva on koko ajan kiinni minussa, se todella yllätti.

Saatan tällä hetkellä olla raskaana ja olen ihan iloisin mielin silti, vaikka tiedän kaiken "hirvityksen" olevan edessä. Sinulla on kuitenkin mukavaa se, että olet nauttinut vauva-ajasta! Pidä se mielessä raskausaikana. :)

Vierailija
2/2 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 21:33"]

Sinulla on kuitenkin mukavaa se, että olet nauttinut vauva-ajasta! Pidä se mielessä raskausaikana. :)

[/quote]

Se on totta. Mutta on jotenkin vaikea mennä toisten tunnetiloihin mukaan, kun he onnittelevat raskaudesta! 

Tuohon sun tilanteeseesi sen verran, että toinen vauva saattaa vaikka tuntua helpommalta, kun tietää jo etukäteen, miten paljon vauva on kiinni. Vaikka unohtaahan sen varmasti hyvinkin ennen seuraavaa vauva-aikaa! Kyllä se sitovuus muakin alkuun järkytti: "mitä, taas pitää imettää"?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla