Deitti moitti ulkonäköäni
Kerroin hänelle, että kemiat eivät kohdanneet toisienkaan treffien jälkeen. Mies totesi että eipä siinä, etpä sä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen ole. Kamala fiilis, itsetunto on muutenkin huono. Ja joo, annoin pakit, mutta tuntuu silti pahalta. Tuskin mies olisi moittinut, jos en olisi näin ruma...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Näin käy kun deittailee itseään selvästi suositumpia ja paremmannäköisiä miehiä.
M/40
Osaa ne vaatimattoman näköiset työttömätkin miehet herjata deittiään. Miksi luulet mulkkuuden olevan sidottuna ulkonäköön/tulotasoon?
No kyllä! Olen huomannut että usein ne herjaajat ovat nimenomaan niitä miehiä, jotka ovat vaatimattomia joko kasvoistaan, kropaltaan tai molemmista.
Totta. Mitä pahemman näköinen äijä, sitä enemmän arvostelee naisten ulkonäköä. Vaikka miehellä olisi 40 kiloa ylipainoa, niin saattaa huomauttaa naiselle pienestä vartalon virheestä.
Tämä on muuten oikeasti totuus. Rumuus ja ilkeys menee miehillä usein yks yhteen.
Ei tuollaista voi tosissaan ottaa. Treffeille kuitenkin kelpasit pariin otteeseen, joten taisi ottaa äijälle aika koville pakit ja sitten keksi pahimman tavan loukata naista eli arvostella hänen ulkonäköään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Näin käy kun deittailee itseään selvästi suositumpia ja paremmannäköisiä miehiä.
M/40
Osaa ne vaatimattoman näköiset työttömätkin miehet herjata deittiään. Miksi luulet mulkkuuden olevan sidottuna ulkonäköön/tulotasoon?
No kyllä! Olen huomannut että usein ne herjaajat ovat nimenomaan niitä miehiä, jotka ovat vaatimattomia joko kasvoistaan, kropaltaan tai molemmista.
Totta. Mitä pahemman näköinen äijä, sitä enemmän arvostelee naisten ulkonäköä. Vaikka miehellä olisi 40 kiloa ylipainoa, niin saattaa huomauttaa naiselle pienestä vartalon virheestä.
Tämä on muuten oikeasti totuus. Rumuus ja ilkeys menee miehillä usein yks yhteen.
Kyllä ja syynä se, että miehellä itsellään surkea itsetunto omasta ulkonäöstään johtuen. Siksi kaikki ensin niin kauniit ja upeat pakit antaneet naiset ovat yhtäkkiä rumia, läskejä ja h***ia :)
Tutustuin treffisivulla yhteen keski-ikäiseen mieheen. Alku vaikuttikin hyvältä, oli kohtelias ja kehui ulkonäköäni ja luonnettani, oli avulias ja halusi ostella minulle kaikenlaista. En kumminkaan halunnut jatkaa suhdetta kun ilmeni että hänellä on pahoja mt-ja alko-ongelmia. Sitten alkoi päiviä jatkunut viesteillä pommittelu, olin yhtäkkiä ruma, läski, mustasieluinen paskakasa. Minun olisi vaan pitänyt hyväksyä hänen ongelmansa, just. Onneksi pääsin hänestä. Poistin profiilini, enkä ole sen jälkeen treffisivuille mennyt.
Osa ihmisistä ei osaa käyttäytyä, sukupuolestan riippumatta. Ei kannata jäädä miettimään sen enempää toisen huonoa käytöstä. Fiksut ihmiset kiittävät siihenastisesta ja toivottavat kaikkea hyvää jatkossa, kun kemiat ei kohtaa. Oli sitten ensimmäinen tai toinen puhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Pikkumiehissä on kans näitä arvostelijoita. Kun itsellä on painoa se 50 kiloa, on tietenkin varaa nimitellä kaikkia yli 50-kiloisia naisia läskeiksi.
Miksi menette treffeille ääliöiden kanssa?
En mä ainakaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette treffeille ääliöiden kanssa?
En mä ainakaan menisi.
Luuletko että ne ääliöt kertovat ennen treffejä olevansa ääliöitä? Voin paljastaa että eivät kerro, todellinen minä saattaa selvitä vasta useampien treffien jälkeen. Vähän sama kun naista syytetään omasta typeryydestä jos haksahtaa pleijeriin. Varmaan se pleijeri onkin kertonut rehellisesti etukäteen millainen on.