Deitti moitti ulkonäköäni
Kerroin hänelle, että kemiat eivät kohdanneet toisienkaan treffien jälkeen. Mies totesi että eipä siinä, etpä sä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen ole. Kamala fiilis, itsetunto on muutenkin huono. Ja joo, annoin pakit, mutta tuntuu silti pahalta. Tuskin mies olisi moittinut, jos en olisi näin ruma...
Kommentit (49)
Ap. Näin käy kun deittailee itseään selvästi suositumpia ja paremmannäköisiä miehiä.
M/40
Suomeksi = edes pera ei lähtenyt eilen lähiräkälästä panoille, joten teen tällaisen miesvihalangan palstalle.
Perusmies; "anna p**lua. Ai et anna, no v**un pihtari h**ra, en olis noin rumalta akalta halunnutkaan!!"
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulkonäölläsi ei ollut hänen kommenttinsa kanssa mitään tekemistä.
Sinä näytät hyvältä, mutta hän todennäköisesti ei näytä.
Torjutut miehet tekevät lähes aina noloja kommentteja.
Olen ollut mm. läski, huåra ja lesbo. Tietääkseni en ole mitään niistä. :D
En ole ikinä haukkunut pakit antanutta naista ( joskus olisi saattanut olla kyllä syytä haukkua).
Jos olet joutunut usein miesten haukkumaksi, se kertoo vain siitä millaisiin miehiin sinä vetoat. Ehkä sinun pitäisi laskea hiukan rimaa, koska selvästikin vetoat sikamaisiin ja matalamielisiin miehiin?
M/40
ihan sopiva vastaus siihen kemiakommenttiin
ap on ällöttävän ulkonäkökeskeinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulkonäölläsi ei ollut hänen kommenttinsa kanssa mitään tekemistä.
Sinä näytät hyvältä, mutta hän todennäköisesti ei näytä.
Torjutut miehet tekevät lähes aina noloja kommentteja.
Olen ollut mm. läski, huåra ja lesbo. Tietääkseni en ole mitään niistä. :D
En ole ikinä haukkunut pakit antanutta naista ( joskus olisi saattanut olla kyllä syytä haukkua).
Jos olet joutunut usein miesten haukkumaksi, se kertoo vain siitä millaisiin miehiin sinä vetoat. Ehkä sinun pitäisi laskea hiukan rimaa, koska selvästikin vetoat sikamaisiin ja matalamielisiin miehiin?
M/40
Laskea rimaa? Sori mutta en ymmärtänyt. Pitäisikö hänen siis ottaa tuollainen sikamainen ja matalamielinen mies, sitäkö tarkoitat?
Minua yksi ukko ylisti maasta taivaaseen tapaamisella. Kehui esim että minusta todella huomaa että urheilen paljon ja että miten voinkin olla niin hoikka. Ällötti suorastaan sen tuijotus, ihme ettei kuola valunut.
Kun ilmoitin ettei jatkoa seuraa syystä että äijä oli valehdellut liki kaikesta mistä voi, alkoi haukkua. Hänen rasvaprosentti on kuulemma pienempi kuin minun, ja että olen idioootti. 😂 joo, saattoihan se onnistua itseään huijaamaan kun seisoi suoraan peilin edessä eikä sivuttain, oli nimittäin aivan järkyttävä pallo se maha sivusta katsottuna.
Mutta tollo mikä tollo, paljastuipa todellakin oikeaksi valinnaksi päättää tuttavuus yhteen kertaan.
Eli et tyydy oman tasosi miehiin? Ok
No tää on tietynlaisilta miehiltä aina se peruskuvio kun saa pakit. Pitää päästä sivaltamaan vaikka ei olisi edes aihetta. Kukaan täysjärkinen ei sano ääneen mitään ulkonäköön liittyvää.
[
M/40[/quote]
Siis pikemminkin nostaa rimaa. Sikamaiset ja matalamieliset miehet eivät ole korkeatasoisia. Vaikka miehetkin saavat haukkuja mm. ulkonäöstä osakseen, luulen, että naiset saavat niitä enemmän. Naista kun arvioidaan niin paljon ulkonäön kautta, lapsesta asti. Jos mies moittii naisen ulkonäköä suhteessa ollessaan, kyseessä on halu hallita ja alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Näin käy kun deittailee itseään selvästi suositumpia ja paremmannäköisiä miehiä.
M/40
Osaa ne vaatimattoman näköiset työttömätkin miehet herjata deittiään. Miksi luulet mulkkuuden olevan sidottuna ulkonäköön/tulotasoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Osaa ne vaatimattoman näköiset työttömätkin miehet herjata deittiään. Miksi luulet mulkkuuden olevan sidottuna ulkonäköön/tulotasoon?
No kyllä! Olen huomannut että usein ne herjaajat ovat nimenomaan niitä miehiä, jotka ovat vaatimattomia joko kasvoistaan, kropaltaan tai molemmista.
Voi kultapieni. Niin miehet tekee.
Minäkin olen ollut ruma h***ra vaikka miten monta kertaa annettuani pakit. Olen luonnostaan blondi, hoikka ja kurvikas ja kasvot symmetriset. Perus nätti siis.
Kun annat pakit miehelle, niin saat todennäköisesti kuulla ulkonäöstäsi tai h**rittelua. Vaikka et olisi kuunaan edes harrastanut seksiä ja olisit kaunis.
Miehet on sellaisia. Niiden ego särkyy pienestä.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Parhaimmillaan annetaan itse pakit tai halutaan erota ja silti minut haukutaan ties miksi kun en ota asiaa kovin raskaasti. Jos toinen ihminen haluaa erota koska ei viihdy minun kanssani, mitä muuta kuin ikävä kuulla, miten hoidetaan käytännön asiat hoidetaan minun pitäisi sanoa? Ei minulla ole mitään mielenkiintoa alkaa muuttamaan toisen ihmisen kokemusta minun kanssani olemisesta varsinkaan siinä vaiheessa kun toinen on jo ottanut erokortin esiin. En itsekään haluaisi olla suhteessa jossa minun ei ole hyvä olla enkä ala sellaista vaatimaan toiseltakaan. Välillä tuntuu että oikein haetaan sitä että alkaisin kyseenalaistaa heidän ajatuksiaan ja kokemuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarvitset ensin itsetunnon. Aloita sitten vasta deittailu. Mies tiesi mihin iskeä.
Ai jaa, sittenkö on valmis treffailemaan, kun on kivettänyt itsensä niin ettei mikään enää loukkaa?
Hei! Se on ite ruma, joka toista haukkuu rumaksi! Me kaikki ollaan Omia persooneja!
Itse Kukin , on hyvä ettemme ole samanlaisia.
Kyllä se näin on , että se on ruma, joka tekee toiselle pahaa tai sanoo pahasti( loukkaavasti)Ja eikä osaa sanoa" Anteeksi".
On ikävää mua koulukaveri sano, koulus, että oot lihava!
Sama jo aikuiseksi kasvanut poika
Oli kuolla Kotonaan Maatilalla!
Kun kuulin uutisen meinasi n käydä huutaan Hänelle ulko-ovesta, että " SINÄ OOT LIHAVA"🤬
Sain erittäin ivallisen kommentin mieheltä treffien jälkeen. Toki jo treffeillä miehen luonne paljastui. Olin silti oma hyvin käyttäytyvä itseni ja poistuin treffeiltä hyväntuulisena. Kun treffien jälkeen viesti tuli, kiitin kauniisti ja jätin omaan arvoonsa. Se, että kuvitteli olevansa noin paljon muiden yläpuolella ja lisäksi aliarvioi vierasta ihmistä, oli aivan uskomatonta. Toivottavasti pitikin minua täystoopena ja rumaan kuin per**äpi, eipä ainakaan viestinyt enää. Erävoitto minulle 👌🏻
No huhhuh, onneksi en käy treffeillä. En kestä yhtään tollasia loukkauksia.
Primitiivinen tapa vastata torjuntaan loukkauksella. Kun toiseen pitäisi sattua vähintään yhtä paljon kuin minuun joko heitetään helppo ulkonäkösolvaus tai sitten isketään jo havaittuun heikkoon kohtaan.
Paljasti todellisen karvansa, et menettänyt mitään.
Parempaa onnea seuraaville treffeille!