Deitti moitti ulkonäköäni
Kerroin hänelle, että kemiat eivät kohdanneet toisienkaan treffien jälkeen. Mies totesi että eipä siinä, etpä sä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen ole. Kamala fiilis, itsetunto on muutenkin huono. Ja joo, annoin pakit, mutta tuntuu silti pahalta. Tuskin mies olisi moittinut, jos en olisi näin ruma...
Kommentit (49)
Sinä tarvitset ensin itsetunnon. Aloita sitten vasta deittailu. Mies tiesi mihin iskeä.
Unohda tuollainen. Teit oikein ja voit jatkaa seuraavaan joka toivon mukaan osaa käyttäytyä.
Asiahan silloin on hyvin selvä, ette olleet hyvä pari.
Joo, on kurja, että pitää tahallaan loukata. Kertoo kyllä enemmän sanojasta kuin kohteesta tuollainen. Oot mikä oot, kyllä sitä kumppani löytyy kauniimmille ja vähemmän kauniimmille.
Sinun ulkonäölläsi ei ollut hänen kommenttinsa kanssa mitään tekemistä.
Sinä näytät hyvältä, mutta hän todennäköisesti ei näytä.
Torjutut miehet tekevät lähes aina noloja kommentteja.
Olen ollut mm. läski, huåra ja lesbo. Tietääkseni en ole mitään niistä. :D
"Tuskin mies olisi moittinut, jos en olisi näin ruma..."
Loukkaantunut mies moittii ihan mistä tahansa, ja ihan ilman syytäkin.
Jos olet tosissasi, kai ymmärrät, että noin sanotaan, jos katkeroidutaan pakeista. Veikkaanpa, että olet provo, kuten 95% aloittajista täällä.
Perus settiä kun mies tulee torjutuksi. Kelpasit kuitenkin deittailtavaksi -- eli aika selvää ettet taida olla mikään täysi peikko.
Vaikkakin tämä on provo kerrottakoon, että minut on haukuttu lihavaksi ja pienirintaiseksi ollessani 47-kiloinen, E-kuppi ja ystäväni alamittaiseksi huo*aksi ollessaan 175-senttinen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosissasi, kai ymmärrät, että noin sanotaan, jos katkeroidutaan pakeista. Veikkaanpa, että olet provo, kuten 95% aloittajista täällä.
Miksi ihmeessä olisi provo?
Valtaosa naisista on kuullut ala-arvoisia kommentteja.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Perus settiä kun mies tulee torjutuksi. Kelpasit kuitenkin deittailtavaksi -- eli aika selvää ettet taida olla mikään täysi peikko.
Näillä naisvaltaisilla palstoilla harvoin käsitellään niitä homohuhuja, joita naiset levittävät, kun mies ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi provo?
Valtaosa naisista on kuullut ala-arvoisia kommentteja.
ohis
Niin, kuten miehetkin. Mutta aloituksen tyyli viittasi silti provoon, vaikka asia sinänsä voisi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Niin veikkaan minäkin.
En ymmärrä ihmisiä jotka puhuvat täyttä p@@kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä naisvaltaisilla palstoilla harvoin käsitellään niitä homohuhuja, joita naiset levittävät, kun mies ei ole kiinnostunut.
Huhujen levittäjästä pystyy tätä nykyä nostamaan syytteen. Koskee molempia sukupuolia
Ei se olisi halunnut kanssasi treffeille jos olisit sen mielestä ruma :D
Eipä tarvitse sinunkaan jälkeenpäin miettiä, että mitä jos kuitenkin nyt kun mies paljasti olevansa aivoiltaan lapsi, joka ei siedä pettymyksiä.
Asiallinen mies olisi sanonut vaan, että kiitos ilmoituksesta. Vaikea kuvitella, että itse sanoisin miehelle pakit saatuani jotain negaa hänen ulkonäöstä. Varsinkin jos on ollut ihan kohtelias koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
"Tuskin mies olisi moittinut, jos en olisi näin ruma..."
Loukkaantunut mies moittii ihan mistä tahansa, ja ihan ilman syytäkin.
Tämähän se.
Minun ulkonäköäni mies moitti kun hän itse lopetti tapailumme. En voinut edes laittaa loukkaantumisen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulkonäölläsi ei ollut hänen kommenttinsa kanssa mitään tekemistä.
Sinä näytät hyvältä, mutta hän todennäköisesti ei näytä.
Torjutut miehet tekevät lähes aina noloja kommentteja.
Olen ollut mm. läski, huåra ja lesbo. Tietääkseni en ole mitään niistä. :D
Vai että lähes aina? Hyvin harvassa noin juntit tyypit on, mutta riippuu tietysti siitä minkälaisia ihan itse haluaa tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olisi halunnut kanssasi treffeille jos olisit sen mielestä ruma :D
Eipä tarvitse sinunkaan jälkeenpäin miettiä, että mitä jos kuitenkin nyt kun mies paljasti olevansa aivoiltaan lapsi, joka ei siedä pettymyksiä.
Ei pidä paikkaansa, kyllä miehet treffailevat myös naisia, joita eivät pidä viehättävänä. Olen tapaillut tällaista miestä ja kyllä ne todelliset ajatukset tulivat jatkuvasti rivien välistä, pari kertaa ihan suoraankin.
Kosti sinulle, kun et halunnut uusia treffejä. Näytti todellisen luonteensa.