Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa ihmisistä pitää tärkeänä puketua peittävästi?

Vierailija
13.09.2020 |

Emmehän esimerkiksi osta kaunista taulua kotiimme ja sitten peitä taulun estetiikan kannalta merkitsevimpiä kohtia. Sehän olisi aivan pöhköä. Virheiden peittämisen ja säätä vastaan suojautumisen ymmärrän ja sitä varten vaatteet ovatkin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Voi pukeutua seksikkäästi ilman, että rintavaon tarvitsee paistaa tai säärien vilkkua alushousuihin asti.

Vierailija
2/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskä tämä on mun kroppa, ei kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastavalla pukeutumisella ei ole mitään tekemistä estetiikan kanssa. 

Vierailija
4/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palelen jatkuvasti. Hyvä syy pukeutua peittävästi. 

Töissä istun villaviittaan kääriytyneenä, villasukat jalassa.

Vierailija
5/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58, Kropasta on esteettisyys kaukana.

Vierailija
6/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun peittävästi, koska en halua millään lailla tuoda esiin rumaa vartaloani.

Pidän myös hiukan mauttomana, joskin ymmärrettävänä, että hyväkroppaiset ihmiset pukeutuvat paljastavasti. Mielestäni seksikkyys, tai varsinkaan tyylikkyys, ei edellytä paljastavaa pukeutumista.

Vierailija
7/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aikuinen enkä mikään pissis.

Vierailija
8/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ostanut tuumistani enkä ulkonäköäni enkä halua kenenkään muuunkaan kuvittelevan tekevänsä niin. Älä vertaa minua mihinkään objektiin.

Lisäksi epäilen, että meidän estetiikkamaku on erilainen.

Vierailija
9/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vilu jos ei ole vaatteita päällä.

Eikä toisten liian paljasta nahkaa ole kiva katsella.

Vierailija
10/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiseen tauluun ei liity mitään seksuaalista. Huono vertaus.

Vierailija
11/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastava pukeutuminen on alemtavaa ja esineellistävää. Nainen ei ole miehen omaisuutta eikä naisen siksi tarvitse juosta ulkona hartiat, kintut ja napa paljaana herättääkseen miesten himot.

Vierailija
12/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras, paljas ihmisvartalo inhottaa. Stringuikkarit yleisillä rannoilla yököttää: likaiset ja hikiset narut persvaossa...hyi.

Vierailija
13/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaannuttaa, jos toisen tissivako tai perskannikat ovat kovin näkyvillä.

Vierailija
14/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun peittävästi, mutta suht tiukasti. Siis rinnat ovat piilossa paidan alla visusti, mutta kyllähän ne kummut näkyy. Sama juttu persiin kanssa.

En tykkää ihoa näytellä. Nykyään on ihan terveellistäkin suojata ihoa vaatteilla auringolta.

Vierailija
15/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomionkipeä ihminen noin muutenkaan. En halua että mua tuijotetaan kun kävelen tuolla. Vaikka kyllä jotkut tuijottaa peittävistä vaatteista huolimatta. Mutta se on heidän asiansa, itse en ainakaan mitään näytä.

Vierailija
16/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla persu väijymässä.

Vierailija
17/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauluhan on tehty sitä varten, että sitä katsotaan ja se kertoo jotain. Ihmisvartalo on etupäässä sitä varten, että se pitää eliön elossa ja kunnossa hankkimaan ravintoa, liikkumaan ja niin edelleen. Toki seksuaalinenkin tarkoitus sillä on, johon liittyy suoraan ulkonäkö, mutta se on vain osa pakettia. Että huono vertaus tosiaan.

Vierailija
18/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten tulee kylmä. Ja kesällä voi iho palaa. 

Vierailija
19/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mukavasti sään / tilanteen mukaan. Kesällä saatan käyttää vaikka lyhyitä puuvillashortseja koska ovat mukavat, mutta joku pinkeä makkarankuiritoppi on yleensä epämukava. Kylmällä pukeudun peittävästi ymmärrettävistä syistä.

Vierailija
20/25 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauluhan on tehty sitä varten, että sitä katsotaan ja se kertoo jotain. Ihmisvartalo on etupäässä sitä varten, että se pitää eliön elossa ja kunnossa hankkimaan ravintoa, liikkumaan ja niin edelleen. Toki seksuaalinenkin tarkoitus sillä on, johon liittyy suoraan ulkonäkö, mutta se on vain osa pakettia. Että huono vertaus tosiaan.

Jos taulusta löytyy mansikka, ruusu ja etana niin se kirjaimellisesti tihkuu symbolistista erotiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi