Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hieman kateellinen sektiolla synnyttäneille...

Vierailija
02.11.2013 |

koska heidän ei ole tarvinnut repiä ja/tai löystyttää värkkiään lapsen saamisen takia kuten muiden äitien!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla alapää löystyi, vaikka tehtiin sektio. Ihan yhtä lailla jouduin jumppailemaan sen entisiin mittoihinsa.

Vierailija
22/25 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kyllä mulla seksi sattui melkein vuoden vaikka sektio olikin ja kuukausi mneni ennekuin uskalsi edes yrittää. Omaa kosteutta kun ei, kiitos hormonien, ollut ollenkaan. Eli ei ne seksiongelmat lapsen saannin jälkeen siitä itse synnytyksestä edes johdu. En kävellyt ensimmäiseen kuukauteen postilaatikkoa pidemmälle, en vaan kipujen vuoksi kyennyt. Toipuminen ISOSTA LEIKKAUKSESTA kun ei ole kaikille yhtä helppoa. Ikuinen tunnottomuus alavatsalla, arven päällä roikkuva ihoreppu, nättiä juu. Ensimmäiset päivät vauvan kanssa ikuisesti menetetty, kiitos lääkkeiden ja kipujen jotka aiheutti sen että roikuin tajunnan rajamailla. Komplikaatiot heräämössä, niitä onkin ihana muistella. Imetys hemmetin hankalaa kun ensi-imetys jäi tekemättä ja pullo oli pakko ottaa. Monta viikkoa pumppausta 24/7 että sai maitoa nousemaan. Että mieluummin olisin pissinyt suihkussa jokusen viikon ja toipunut huomattavasti nopeammin. Vaan kun ei voinut valita, onneksi lapsi on hengissä. Omat traumat kyllä estävät lapsien hankinnan jatkossa, että se siitä helposta sektiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kateellinen vasta kun olet kokenut molemmat, niin tiedät, mistä puhut.

Vierailija
24/25 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole yhtään kateellinen, vaan olen tyytyväinen siihen että kroppani toimi niin kuin on tarkoitettu ja kaksi pienikokoista vauvaa on tullut maailmaan luomusti. Varsinkin toinen synnytys meni ihan täydellisesti ja olisin voinut vaikka lähteä polkalle vauva sylissä.

Vierailija
25/25 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kolme alateitse. Joka kerta pystyin heti istumaan, ei tarvinnut varoa. Tikki tuli ekasta, muista ei mitään. Seksi aloitettiin kun jälkivuoto loppui ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi