Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30 minuuttia vievä ajomatka pitkä työmatka?

Vierailija
13.09.2020 |

Onko sinun mielestäsi puoli tuntia vaativa autoajomatka pitkä työmatka?

Kilometrimäärän saa kertoa.

Tai sitten vain vastata otsikon kysymykseen, eli että onko puoli tunti pitkä aika matkustaa töihin.

Harkitsen nimittäin hakemista puolen tunnin matkan päähän, matka noin 30 kilometriä, ja mietin että onko se pitkä matka vai jopa lyhyt. Vaikuttaa varmaan paikkakuntakin; esimerkiksi Helsingissä tällainen matka saattaa olla ihan normi ja todella lyhyt (ainakin ajan puolesta).

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni. Minulla oli 45 min suuntaansa kolmen vuoden ajan, enkä pitänyt sitäkään ylivoimaisena.

Kyllä tietysti 5-10 min työmatka sen jälkeen tuntui lyhyeltä. Piti oikein miettiä mitäs tällä vapaa-ajalla tekee. 

Vierailija
22/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 32-45 minuuttia autolla per suunta (51km). Toisaalta hölmöä käydä noin pitkän matkan päässä töissä. Mutta natka on ns. omaa aikaa ennen lapsiperherumbaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt. Minulla on sama, jos menen omalla autolla. Jos menen julkisilla niin ovelta ovelle 45-50 min. Pisimmillään työmatkani on ollut reilut 1,5 tuntia suuntaansa ja se ei enää ollut mielekästä.

Vierailija
24/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Mulla 25 km ja 25 min autolla, bussilla menis varmaan 1,5 tuntia.

Nopeasti tuo aika menee.

Vierailija
25/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on. Pikkupaikkakunnalla olen tottunut kävelemään ja pyöräilemään. Oma työmatkani on 1,5 km.

Vierailija
26/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla PK-seudulla työmatka julkisilla 1h 45 min suuntaansa, autolla 25-40 min riippuen ruuhkasta.

Voi luoja mitä hulluutta. Olisi hirveää käyttää aikaan noin. Minulla on työmatka 600 m, ja se on sopiva, ei kotoa näe työpaikalle. En ikinä suotuisi tuommoiseen, 3 H 30 min liikenteessä/pvä.

Vierailija
27/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on juuri sellainen max aika hyvälle työmatkalle. Itse pyöräilen töihin tuossa ajassa. Laita äänikirja soimaan matkojen aikana niin eivät mene hukkaan.

Vierailija
28/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika täydellinen työmatka-aika etenkin omalla autolla mennessä. Aamulla ehtii orientoitua töihin ja kotiin ajaessa pääsee kotifiiliksiin.

Mun työmatka on 25-35 minuuttia omalla autolla riippuen siitä mitä kautta menen. Kuuntelen matkat kirjoja tai vain mietin syntyjä syviä. Just sopiva työmatka minulle!

Vierailija
29/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ei paha, mutta onko oma auto ainoa vaihtoehto vai pääseekö tarvittaessa myös julkisilla? Itselle olisi stressaavaa jos ei mahdollisuutta julkisiin, esim auton yllättäen hajotessa tai oikein ikävällä ajokelillä.

Auton yllättäen hajotessa kaikista suuremmista huoltokorjaamoista saa sijaisauton käyttöönsä siksi aikaa kun oma auto korjattavana.

Vierailija
30/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kävellen 20 minuuttia,mutta olen hakenut uutta työtä johon tunnin matka ovelta ovelle. Olen myös kulkenut työmatkaa josta selvisi 1,5 tunnilla jos ehti kaikkiin vaihtoihin ajallaan.

Eli puoli tuntia kuulostaa ihan hyvältä ajalta.

Vierailija
31/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan Järvenpäästä Lohjalle, semmonen 1.15-1.30 kelistä ja liikenteestä riippuen. Tuntuu pitkältä etenkin talvisin, 30 min. ois ihan ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän