Nimi pojalle!
Kiire, kiire, kiire. Ristiäiset on sunnuntaina.
Meillä on miehen kanssa molemmilla paljon omia suosikkeja, mutta mikään niistä ei sitten käy toiselle. Yksi vaihtoehtohan olisi että molempien etunimi suosikeista otettaisiin yhdet toisiinsa sointuvat ja siitä sitten yhdysnimi :)) toisaalta yhdysnimeä emme haluaisi.
Minun suosikkini: Jami, Jimi, Jere, Jeremias, Henri, Kalle, Aleksi,
Miehen suosikit: Riku, Roope, Leo, Sami, Antti, Oskari, Johan, Olli, Petrus, Perttu. Etunimi ei saa alkaa E tai N. Tokanimi ei saa alkaa T tai H.
mm. Jeo:han olisi hyvä kompromissi (Jere + Leo = Jeo) Mutta se ei oikein iske kummallekaan. Jos keksisitte hyviä kompromisseja niin kertokaa ihmeessä :)) Myös uusia ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.
Pojalle tulee kaksi nimeä.
Sisarukset: Nella Teresa, Eve Helmiina.
Terkuin Janestra ;))
Kommentit (7)
Ehdotan muutaman uuden nimen, samantyylisiä kuin suosikkilistallanne on. Minusta suosikkinne ovat keskenään aika samanlaisia, joten joku molemmille mieleinen nimi varmaan löytyy.
Jasu
Janrik
Henrik
Aleksis
Otto
Peetu
Petteri
Valtteri
Miio
Miko
Topi
Atte
Anttu
Miehen suosikit: Riku, Roope, Leo, Sami, Antti, Oskari, Johan, Olli, Petrus, Perttu. Etunimi ei saa alkaa E tai N. Tokanimi ei saa alkaa T tai H.
Sisarukset: Nella Teresa, Eve Helmiina.
Ehbdotuksia:
Jero Leopold
Jose Oskari
Jaro Akseli
Vinski Jeremias
Joosu Petteri
Janestra:
Reko
Santtu
Aapo
Tuukka
Vertti
Juuso
Samu
Jaakko
Miika
Miikka
Teo
Rasmus
Joona
Joonas
Joonatan
Lassi
Janne
Juha
Juho
Aki
Aku
Saku
Tatu
Roni Oskari
Joose Jeremias
Arttu Valdemar
Ville Ilari
Pete Jeremias
Rene Elmeri
Pyry Patrik
Petja Verneri
Tommi Joonatan
Jesse Eemeli
Lenni Nestori
Reeti Eemeli
Anttu, Jooa, Iivo, Kaius, Jens, Jonni, Liinus, Mitja, Peik
Jos tämä vielä antaa vähän vinkkiä niin tytöstä olisi tullut Jessika Anniina. Tytölle päätös olisikin ollut miljoona kertaa helpompi.
Janestra