Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni

Vierailija
13.09.2020 |

Olen pitkässä liitossa. Meillä ollut useita vuosia todella olematon seksielämä. Kumppanini ei halua minua, eikä ilmeisesti ketään muutakaan. Itseäni kiinnostaisi harrastaa irstasta (kinkyilyjä) seksiä muutaman kerran viikossa. Lisäksi haluaisin päästä jonkun kainaloon ja jakaa fyysistä läheisyyttä, elämää ja tunteita sitä kautta arjessa.

No tähän ei ole liitossani mahdollisuutta ja tuntuu että nämä toiveeni saavat koko elämäni pilalle. En ymmärrä miksi hän ei minusta syty, syyttelen itseäni ja olen ihan surkeana lähes jatkuvasti. En vain pääse näistä toiveistani eroon.

Olen neuvoton. Ilmeisesti mitään lääkkeitä tai edes terapiaa ole olemassa millä tästä pääsisin eroon. Olen harkinnut ajoittain itsemurhaa tämän takia. Mitä minun pitäisi tehdä? Eron seurauksena jäisin todennäköisesti yksin koko loppuelämäkseni koska olen tällainen, eli sekään ei mitään ratkaisisi.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lämpimikseen trollaaja on tuttu tapaus.

Kesällä taisi olla sama tarina, sivukaupalla ehdotuksia ja vinkkejä, mutta kaikki tyrmättiin.

Vierailija
42/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä taisi olla sama tarina, sivukaupalla ehdotuksia ja vinkkejä, mutta kaikki tyrmättiin.

Viime viikolla viimeksi.

Hän myös pitää kvasi-narratiivia yllä ja eli vastaa itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla viimeksi.

Hän myös pitää kvasi-narratiivia yllä ja eli vastaa itselleen.

Sepä erikoista. Lienee parasta suhtautua kaikkeen täällä sillä oletuksella, että on feikkiä, vaikka itse olen kyllä kirjoittanut rehellisesti sen minkä olen kirjoittanut. Tyttöilijöitä täällä on vaikka kuinka paljon, esimerkiksi nuo kaikki isosta peniksestä haaveilevat perat, transvestiitteja ilmeisesti.

Vierailija
44/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Terapeutti "Ehdotti että selvittäisin selibaatin mahdollisuutta, erilaisia tukahduttamisen keinoja."

Minkähän lajin puoskarista on ollut kyse?[/

Ihan kunnollinen seksuaaliterapeutti.

Vierailija
45/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan avaudu nämä trollisyytökset ja muut. Kaksi viikkoa olen palstaa seurannut.

Vierailija
46/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se terapeutti on tilanteesta sanonut? 

On sanonut että minun pitää hyväksyä itseni. Antanut neuvoja miten kumppanin saisi innostumaan. Ehdotti että selvittäisin selibaatin mahdollisuutta, erilaisia tukahduttamisen keinoja. Ei ole ehdottanut, mutta maininnut eron. On sitä mieltä että tämä puoli on minussa hieno ja ihana asia, että minun pitäisi löytää jokin keino toteuttaa sitä. Eli ei ymmärrä yhtään mistä on kysymys. Olen niin ruma, sairas ja ällöttävä ettei kukaan halua minua. En ymmärrä miksi se haluaa syventää tätä ahdinkoani. Helppoa se on sanoa, kun itsellään asiat varmaan toimii.

Sinuna hakeutuisin vaikka Setaan ja/tai lähimpään Kinky Clubiin. Hakisin tietoa ja vertaistukea, ehkä seuraakin. Se on paljon parempi vaihtoehto kuin itsetuho.

Jos puolisosi ei ymmärrä tilaasi tai myönnä tarpeitasi, hän on välinpitämätön ja julma.

Vierailija
47/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaksi, ap ja jälkimmäisempi kommentoija kertoneet seksimieltymyksistänne puolisolle jo suhteen alussa? Se nimittäin omasta näkökulmastani tuntuu aika oudolta, että mennään suhteeseen tietämättä tai kertomatta mikä miellyttää seksissä. Ja jos sitten on joku salaisuus ja se paljastuu, niin siitä tulee aikamoinen trauma toiselle osapuolelle, kun toinen osoittautuu ihan erilaiseksi kuin antoi ymmärtää. Eli tilanne on kutakuinkin sellainen, ettei alunperinkään olisi pitänyt suhteeseen alkaa. 

Toinen kommentoija tässä. Yli 10v yhdessä, en alussa kertonut, tosin tuohon aikaan olin hyvin ujokin vielä. Lapsen jälkeen jäänyt käytännössä kokonaan seksi pois (3 kertaa 4 vuoden sisällä) ja silloin sitten erilaiset mieltymykset "kohoaa esille" enemmän. "Lähe pois jo ei kelpaa" on yleisin vastaus jos yrittää keskustella. Itsetunto täysin nollassa, työ stressaavaa ja kun sitten seksiä ei käytännössä ole, niin sitten tulee niin nopeaa että jos jostain sattuisi uusi kumppani löytymään jota kiinnostaisi, niin varmaan viimeistään tuohon kaatuisi.

Päällimmäisemä on sama ajatus kuin ap:lla. Kuolis vaan pois, kun ei tämä maailma tunnu olevan minua varten ollenkaan. Lapsen takia ei nyt kuitenkaan itse ko. asiaa toteuta.

Sinä myös, etsiydy alan kerhoon.

Vierailija
48/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut palstalainen vuodesta 1996 ja täällä ei ole yhtään aitoa, oikeaa ja asiallista aloitusta. Sitä ei ollut tämäkään.

Jos vaikka olisikin niin täältä et saa koskaan muuta kuin pahan mielen.

Sen me kaikki muutkin saamme ja olemme saaneet.

Meille tänne kirjoittaminen on addiktio, tarvitsisimme siihen apua - meiltäkö sinä toivonipinää odotat?

Vierailija
49/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut palstalainen vuodesta 1996 ja täällä ei ole yhtään aitoa, oikeaa ja asiallista aloitusta. Sitä ei ollut tämäkään.

Jos vaikka olisikin niin täältä et saa koskaan muuta kuin pahan mielen.

Sen me kaikki muutkin saamme ja olemme saaneet.

Meille tänne kirjoittaminen on addiktio, tarvitsisimme siihen apua - meiltäkö sinä toivonipinää odotat?

Ihan hyvin voisi olla, tai joku kärvistellä samassa tilanteessa.

Ei minua haittaa vaikkei oliskaan aito.

Vierailija
50/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvän mielen vuoksi käyn täällä. Tämä aloitus ei tehnyt sitä, mutta muita kirjoituksia lukemalla olen virittynyt kivasti miehen kotiinpalua varten...

Vierailija
51/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pyydän teiltä media- ja lähdekritiikkiä.

Ei tämä sivusto tarjoa kenellekään terveelle kansalaiselle aineistoa edes kiihoittumistarkoituksessa.

Friikit ja pakottajat ovat erikseen - kumpi sinä olet?

Vierailija
52/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä sivusto tarjoa kenellekään terveelle kansalaiselle aineistoa edes kiihoittumistarkoituksessa.

👎.

Vierailija
53/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👎.

Kerro hyvä ihminen miksi olet tuota mieltä, sana on vapaa!

Minun mielestäni pelkällä graafisella kuviolla viestiminen kuuluu merenkulun historiaan, ei nettikeskusteluihin.

M48

Vierailija
54/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanonut että minun pitää hyväksyä itseni. Antanut neuvoja miten kumppanin saisi innostumaan. Ehdotti että selvittäisin selibaatin mahdollisuutta, erilaisia tukahduttamisen keinoja. Ei ole ehdottanut, mutta maininnut eron. On sitä mieltä että tämä puoli on minussa hieno ja ihana asia, että minun pitäisi löytää jokin keino toteuttaa sitä. Eli ei ymmärrä yhtään mistä on kysymys. Olen niin ruma, sairas ja ällöttävä ettei kukaan halua minua. En ymmärrä miksi se haluaa syventää tätä ahdinkoani. Helppoa se on sanoa, kun itsellään asiat varmaan toimii.

Sinuna hakeutuisin vaikka Setaan ja/tai lähimpään Kinky Clubiin. Hakisin tietoa ja vertaistukea, ehkä seuraakin. Se on paljon parempi vaihtoehto kuin itsetuho.

Jos puolisosi ei ymmärrä tilaasi tai myönnä tarpeitasi, hän on välinpitämätön ja julma.

Tässä taisi olla ap itse. 

Vierailija
55/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friikkiä on tekeytyä naiseksi ja tehtailla noita aloituksia. Pakottamiselle hyväksyntää haetaan monessakin topicissa eli saatat hyvinkin olla oikeassa, vaikken niin kovin paljon tätä palstaa olekaan seuraillut.

Vierailija
56/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut puolet tämän threadin viesteistä itse , mutta en enää erota, mitkä. -ap

Vierailija
57/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi typerät jutut ja muut on "tyttöilyä"  - tämä on sitä alentaavaa kirjoittelua, luulis loppuvan jo.

Vierailija
58/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi typerät jutut ja muut on "tyttöilyä"  - tämä on sitä alentaavaa kirjoittelua, luulis loppuvan jo.

'

Mistä sinä tuon tyttöilyn tähän vedit?

En ole siihen palstalla törmännyt - eikä sitä käytä kuin hyvin vanha ihminen muutenkaan. Heidän paikkansa ei liene Vauva-foorumilla.

Kalun mittaaja - erikoismies on täällä eittämättä suurin typerys.  Se alentaa meidän muiden mieskirjoittajien intelligentsiaa; en nimittäin usko että kyseessä on false flag. Noin sairas heebo on ihan mahdollinen.

Vierailija
59/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen, joka näki tämän ensi kertaa.

Problems?

Vierailija
60/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nainen, joka näki tämän ensi kertaa.

Problems?

Problems? sekä Mana Mana, diggailen molempia bändejä todella paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä