Vihaan itseäni
Olen pitkässä liitossa. Meillä ollut useita vuosia todella olematon seksielämä. Kumppanini ei halua minua, eikä ilmeisesti ketään muutakaan. Itseäni kiinnostaisi harrastaa irstasta (kinkyilyjä) seksiä muutaman kerran viikossa. Lisäksi haluaisin päästä jonkun kainaloon ja jakaa fyysistä läheisyyttä, elämää ja tunteita sitä kautta arjessa.
No tähän ei ole liitossani mahdollisuutta ja tuntuu että nämä toiveeni saavat koko elämäni pilalle. En ymmärrä miksi hän ei minusta syty, syyttelen itseäni ja olen ihan surkeana lähes jatkuvasti. En vain pääse näistä toiveistani eroon.
Olen neuvoton. Ilmeisesti mitään lääkkeitä tai edes terapiaa ole olemassa millä tästä pääsisin eroon. Olen harkinnut ajoittain itsemurhaa tämän takia. Mitä minun pitäisi tehdä? Eron seurauksena jäisin todennäköisesti yksin koko loppuelämäkseni koska olen tällainen, eli sekään ei mitään ratkaisisi.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innie kirjoitti:
Mulla on sellainen pitkä viivamalli...
Tässä on ongelman juurisyy.
Miehet pitävät runsaista ja ulkonevista häpyhuulista.Mustikin tietää, että se on makuasia.
Hyvin on tähän saakka kelvannut ja hommansa hoitanut.Kuka olet?
Yksi tavallinen palstalla kävijä vaan.
Tämä selvä - ajattelin jo että nythän ap:lla on kaikki hyvin!
Hän ei siis ole kuitenkaan vielä kommentoinut häpyhuuliaan; jäämme odottamaan.
Ei mun tarvitse, tuossa ylhäällä on kaikki oleellinen.
Ja sä siis olet AP?
Tämä selvä, vaikkakin sä jo kommentoit viivapilluasi ja siten olemattomia sekä epäkiinnostavaa vulvaasi.Ei, en ole. Olen se, joka kehotti ap: ta ottamaan yhteyttä Setaan. Jostain syystä joku haluaa sotkea meidät keskenään.
Joku halusi viivastani kuvankin, joten ei se ihan epäkiinnostava ole.Ap on ymmärtääkseni mies, joten mitä viivapilluusi tulee voisi ap olla kiinnostunut fistaamisestasi. Kinkeilyn puutehan tässä on lopulta kyseessä.
(Ps. labiaminora12@gmail.com on kiinnostunut myös kuvastasi.)
Minä en fistaa, mutta toivottavasti ap löytää jonkun jonka kanssa voi sitä tehdä.
Onhan netissä kaikenlaisen seuran hakijoita.Jos et fistaa niin otatko kuitenkin vastaan?
Muutenhan kirjoittaisit että sinua ei fistata. Tarkkana nyt termien kanssa - sanoilla on merkityksensä.
Unohda minut. En fistaa, en ota vastaan, enkä elä avoimessa suhteessa.
Autetaan ap:ta mieluummin. Minulla on kaikki hyvin, hänellä ei ole.
Mielestäni hänen pitäisi ottaa netistä selvää, löytyykö muita samoin tuntevia jostain vähän kauempaa. Vieraalla maalla voisi vapautua paremmin.Minun mielestäni hänen ei pitäisi enää kirjoitella nettiin yhtään enempää.
Kaikki edesottamuksensa ovat tuhoon tuomittuja koska hän ei ole vastaanottavainen.
(Muutenkin trollinsa on haisevinta ripulipaskaa.)
Miksi pitää olla näin törkeä?
Kerron vain sen miten hänen tulee tässä elämäntilanteessaan toimia.
(Trollailu on myös rumaa.)
Viimeistä lausetta tarkoitin. Trollausta en harrasta.
Eikä hänkään.
Viimeistä lausetta tarkoitin. Trollausta en harrasta.