Voiko vaimon jättää vain rupsahtamisen takia?
Tyhmä kysymys, mutta kun asia on niin että vaimoni ei enää kiihota seksuaalisesti ja olen rakastunut erään kaksikymppisen naistuttavani ulkonäköön niin että olen rakastunut häneen muutenkin. Vaimon kanssa ei ole ollut seksiä kuin kerran tai kaksi viikossa ja tämän kaksikymppisen tuttavani kanssa kolme-neljä kertaa viikossa.
Sanomattakin on selvää ettei vaimo tiedä suhteestani tähän nuoreen naiseen.
Vaimossani ei ole mitään vikaa muuta paitsi se että hän on vanhentunut, kuten varmaan olen itse myös koska olemme saman ikäiset (44), mutta minun nuorta kumppania oma vanhentumiseni ei haittaa ollenkaan tai sitten en näytä vanhentuneen.
Vaimoni ei enää kiinnosta eikä kiihota minua, koska hän näyttää ihan muulta kuin mihin rakastuin 23 vuotta sitten. En ole ainoa mies,joka näin kokee, koska olen ystävieni kanssa tästä keskustellut ja moni näin kokee omassa avioliitossaan.
Jos jätän vaimon vain ulkonäöllisistä syistä niin eikö olisi rehellistä kertoa hänelle syy?
Koska mitään muuta syytä todella ei ole. Seksi on minulle number uno one ollut aina suhteessa ja siksi en voi elää ilman sitä.
Lapset on alle kouluikäiset ja tietenkin huolehdin velvollisuukset heitä kohtaan jos ero tulee.
Mutta kysymys on että voiko Nainen tätä ymmärtää?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:54"]
Miehellä taitaa olla vaaleanpunaiset lasit silmillä jos uskoo että 2-kymppisen kanssa tulee jotain pitkäkestoista suhdetta rakkauksineen ja sekseineen.
[/quote]
Moni mies on ja olisi ihan tyytyväinen myös lyhempikestoiseen suhteeseen 2-kymppisen kanssa. Tuskin aloittajakaan ihan vakavissaan uskoo vuosikymmeniä kestävään onneen.
Miehellä taitaa olla vaaleanpunaiset lasit silmillä jos uskoo että 2-kymppisen kanssa tulee jotain pitkäkestoista suhdetta rakkauksineen ja sekseineen.
[/quote]
Voit toki uskotella näin itsellesi, jos haluat. :) Kyllä tätä vain tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:12"]
[/quote]
Moni mies on ja olisi ihan tyytyväinen myös lyhempikestoiseen suhteeseen 2-kymppisen kanssa. Tuskin aloittajakaan ihan vakavissaan uskoo vuosikymmeniä kestävään onneen.
[/quote]
Kiva sitten maksella muutaman suhteen jäljiltä kuitenkin elatusmaksuja se vajaat parikymmentä vuotta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 02:18"]
olet vanha pieru.
[/quote]
Vituttaako kun vanha pieru saa nuorta naista. Joitakin miehiä vaan onnistaa läpi elämän, koeta kestää katkeruudessasi.
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä ajatusmallia. Siis en mä naisena ainakaan ikinä kadehdi
a) nuorta naista, joka panee jotain papparaista
b) papparaista, joka panee nuorta naista, vaikka kuinka kaunista tai fiksua
Miehet varmaan kadehtiikin toisiaan tuossa asiassa, mutta me naiset? Evvk.
[/quote]
Kovasti näyttää ainakin muita naisia kiinnostavan ja kuohuttavan kommenttien määrästä päätellen ;)
[/quote]
Voithan sen tulkita "kiinnostukseksi", jos ajatusmaailmaasi pidetään yleisesti ärsyttävänä. Kaikki keinot itsepetoksessa on sallittu, kun flaksi ei muuten käy.
Ap taitaa olla pedofiili. Miettippä nyt uudestaan. Silloinkun olit joku 20 vuotta niin se sun tuleva "tyttöystävä" oli 10 vuotta, jos oisit silloin rakastunu siihen sulle ois tullu vaikeuksia. Enkä usko että se enää 15 vuoden päästä sua huolii tai sinä sitä. Särjet vaan kaikkien naisten sydämmet joiden kanssa aijot seurustella vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:34"]
Ap taitaa olla pedofiili. Miettippä nyt uudestaan. Silloinkun olit joku 20 vuotta niin se sun tuleva "tyttöystävä" oli 10 vuotta, jos oisit silloin rakastunu siihen sulle ois tullu vaikeuksia. Enkä usko että se enää 15 vuoden päästä sua huolii tai sinä sitä. Särjet vaan kaikkien naisten sydämmet joiden kanssa aijot seurustella vielä.
[/quote]
Ap taisi ilmoittaa olevansa 44v. ja uusi nuori tyttöystävä parikymppinen, joten ikäeroa ei ole 10 vaan 20 vuotta. Siinä olet oikeassa, että pedofilisuhde se tosiaan on, jos puoliso on samaa ikäluokkaa kuin omat lapset. Aivan mahdollista ap:n tapauksessa.
Ap on toki kuspäinen, mutta taas täällä käytetään pedofiilitermiä väärin.
Pedofiili on henkilö, joka tuntee seksuaalista vetoa esimurrosikäisiin. Siis niin nuoriin, ettei niille ole kehittynyt sekundaarisia sukupuoliominaisuuksia (naisilla rinnat, karvoitus jne).
Se, että tuntee vetoa nelikymppisenä 20v nuorempiin, ei ole pedofiliaa. "Se voisi olla lapsesi" ei myöskään ole mikään peruste, koska ei se ole. Voisi vaimokin olla sisaresi tai miehesi veljesi ikänsä puolesta, mutta kun ei ole. Samalla tavoin 20-vuotias ei ole lapsi millään mittapuulla eivätkä ap:n taipumukset ole mitenkään pedofiilisiä, vaikka kuinka olisi itse nelikymmpinen.
OT, mutta oli pakko puuttua yksityiskohtaan...
Pystytkö ap. kertomaan tuon ero syyn lapsillesi ja vanhemmillesi?
Oletko ajatellut, että se syy on kerrottava muillekkin, ei vaan vaimolle?
Haluatko lastesi oppivan tuon ja tekemään saman asian itse?
Arveletko omien vanhempiesi olevan ylpeitä poikansa tavasta elää?
Ap taitaa olla pedofiili. Miettippä nyt uudestaan. Silloinkun olit joku 20 vuotta niin se sun tuleva "tyttöystävä" oli 10 vuotta, jos oisit silloin rakastunu siihen sulle ois tullu vaikeuksia.
[/quote]
Eli kaikki itseään vanhemman miehen kanssa seurustelevat ovat nekrofiilejä. Selvä juttu.
Kyllä sinä olet rupsahtanut. Nähtävästi sinulla on rahaa, jos joku parikymppinen on sinusta kiinnostunut. Keski-ikäiset sääliömiehet ovat alkeellisia.
Näytin ap:n viestin miehelleni, joka kommentoi että urpo mies, jolle seksi on ykkösasia suhteessa. Meilläkin tilanne on se, että mies pitää mua rupsahtaneena, enkä kiinnosta häntä seksuaalisesti kuten nuorempana, mutta ilmeisesti ei ainakaan vielä tässä kohtaa ole nuorempaan vaihtamassa kun juurikin saattoi mut raskaaksi...
Minulle taas kävi niin, että hyvin herttainen pikkupoika muuttui finninaamaiseksi teiniksi. Voinko jättää sen?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 14:12"]
[/quote]
[/quote]
Kiva sitten maksella muutaman suhteen jäljiltä kuitenkin elatusmaksuja se vajaat parikymmentä vuotta.
[/quote]
Se ei haittaa jos on rahaa,ja ellei ole, KELA maksaa . Ja ainahan se pillu tulee maksamaan maltaita, oli nuorta tai vanhaa, parempi siis maksaa nuoresta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:08"]
Näytin ap:n viestin miehelleni, joka kommentoi että urpo mies, jolle seksi on ykkösasia suhteessa. Meilläkin tilanne on se, että mies pitää mua rupsahtaneena, enkä kiinnosta häntä seksuaalisesti kuten nuorempana, mutta ilmeisesti ei ainakaan vielä tässä kohtaa ole nuorempaan vaihtamassa kun juurikin saattoi mut raskaaksi...
[/quote]
Jokin tässä ei nyt täsmää...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 07:55"]
Vituttaako kun vanha pieru saa nuorta naista. Joitakin miehiä vaan onnistaa läpi elämän, koeta kestää katkeruudessasi.
[/quote]
Ainahan vanhat pierut naista saa, jotkut naiset vaan veloittavat siitä enemmän ja jotkut vähän vähemmän ;DDD
[/quote]
Ja monilla pieruilla on varaa myös maksaa siitä.. joten pillua löytyy.
Mitä ne lapset voittaa?
Kylmä, julma ja itsekäs tämä nykymaailma pienille ihmisen aluille...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:17"]
Siis sinähän jätät vaimosi sen takia, ettet rakasta häntä oikeasti ja petätkin vielä.
Siinä on ihan hyvät syyt antaa vaimosi löytää jonkun paljon sinua paremman.
[/quote]
Eikös tässä sitten molemmat voita ? Joten toimeksi vaan ja vaimo vaihtoon, hopi hopi.
Ja vielä kokemusperäistä rohkaisua: anna mennä vaan äläkä välitä kateellisten rutinoista, yleensä ne jotka mölisevät ja tuomitsevat eniten ovat tyytymättömiä omaan liittoonsa ja haaveilevat salaa paremmasta parisuhteesta. Mutta eivät uskalla tehdä asialle mitään vaan elävät katkerina loppuelämänsä muita arvostellen.
[/quote]
[/quote]
Öö ...onkohan tämä pieru ihan täysissä sielun voimissa päästetty ? Sitäpaitsi miehen sydämmeen ei mahdu kahta ämmää :D :D . Terv aisan tuntia eiku asiantuntia vai kuissenyoli.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:08"]
[/quote]
Jokin tässä ei nyt täsmää...
[/quote]
Niin mikä tässä ei täsmää? Ei se nyt sitä tarkoita, että jos seksi ei ole ykkösasia, sitä ei voisi/kykenisi lapsentekomielessä harrastaa.
73
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 18:29"]
Mitä ne lapset voittaa?
Kylmä, julma ja itsekäs tämä nykymaailma pienille ihmisen aluille...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:17"]
Siis sinähän jätät vaimosi sen takia, ettet rakasta häntä oikeasti ja petätkin vielä.
Siinä on ihan hyvät syyt antaa vaimosi löytää jonkun paljon sinua paremman.
[/quote]
Eikös tässä sitten molemmat voita ? Joten toimeksi vaan ja vaimo vaihtoon, hopi hopi.
Ja vielä kokemusperäistä rohkaisua: anna mennä vaan äläkä välitä kateellisten rutinoista, yleensä ne jotka mölisevät ja tuomitsevat eniten ovat tyytymättömiä omaan liittoonsa ja haaveilevat salaa paremmasta parisuhteesta. Mutta eivät uskalla tehdä asialle mitään vaan elävät katkerina loppuelämänsä muita arvostellen.
[/quote]
[/quote]
Kyllä nykyään on lapsilla paremmat oltavat kuin ikinä on maailmassa ollut, tää on just tätä katkerien rutinaa ja syyllistämistä. Kyllä ne lapset pärjää, kannattaa ajatella myös omaa elämää eikä elää pelkästään lapsille. Turha luulla että siellä vanhainkodissa lapset käy katsomassa, oli eronnut tai ei.