Voiko vaimon jättää vain rupsahtamisen takia?
Tyhmä kysymys, mutta kun asia on niin että vaimoni ei enää kiihota seksuaalisesti ja olen rakastunut erään kaksikymppisen naistuttavani ulkonäköön niin että olen rakastunut häneen muutenkin. Vaimon kanssa ei ole ollut seksiä kuin kerran tai kaksi viikossa ja tämän kaksikymppisen tuttavani kanssa kolme-neljä kertaa viikossa.
Sanomattakin on selvää ettei vaimo tiedä suhteestani tähän nuoreen naiseen.
Vaimossani ei ole mitään vikaa muuta paitsi se että hän on vanhentunut, kuten varmaan olen itse myös koska olemme saman ikäiset (44), mutta minun nuorta kumppania oma vanhentumiseni ei haittaa ollenkaan tai sitten en näytä vanhentuneen.
Vaimoni ei enää kiinnosta eikä kiihota minua, koska hän näyttää ihan muulta kuin mihin rakastuin 23 vuotta sitten. En ole ainoa mies,joka näin kokee, koska olen ystävieni kanssa tästä keskustellut ja moni näin kokee omassa avioliitossaan.
Jos jätän vaimon vain ulkonäöllisistä syistä niin eikö olisi rehellistä kertoa hänelle syy?
Koska mitään muuta syytä todella ei ole. Seksi on minulle number uno one ollut aina suhteessa ja siksi en voi elää ilman sitä.
Lapset on alle kouluikäiset ja tietenkin huolehdin velvollisuukset heitä kohtaan jos ero tulee.
Mutta kysymys on että voiko Nainen tätä ymmärtää?
Kommentit (88)
Miksi kysyt meiltä? Jos haluat jättää vaimosi niin jätät hänet. Ihan tyhmä kysymys.
Tulit sitte tänne kaivamaan verta nenästäs? Vai provoko olet. Ihmisellä on mahdollisuus kehittyä niin että saa kiksinsä vähän muustakin kuin ulkonäeöstä. Mutta harvinaisen moni nössö mies havahtuu viiskymppisenä siihen että oma elämä on kulahtanutta. Ja milläpäs sen siitä saa virkistettyä muulla kuin nuorella naisella. Nuoren naisen mielestä on ihanaa saada pieni oikopolku statukseen, kotiin, talouteen. Yllättävän moni mies sitten lähtee tälle tielle. osalla on kapasiteettia ja hyvin valittu vaimo, jonka kanssa voi luoda syvällisen, tyydyttävän suhteen. Totta puhuakseni en tiedä kovin montaa suhdetta missä ei jotain syrjähyppyä olisi ollut, mutta pointti tossa on se, että oikean ihmisen kanssa vuodet ei paina. Vastaus kysymykseesi että joo, kyllä nainen voi tuon ymmärtää. Olet tyypillinen tyhmä mies joka hakee helppoa ratkaisua siihen, ettei itsessä ole paukkuja mihinkään. Anna palaa vaan, vaimos ansaitsee varmaan vähän parempaa kuin mitä hällä nyt on.
Ei vaan ap jättää vaimonsa sen takia, että on itsekäs kusipää. Mieti omaa vanhuuttasi ja keiden kanssa sen vietät. Onnea matkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:19"]
Miksi kysyt meiltä? Jos haluat jättää vaimosi niin jätät hänet. Ihan tyhmä kysymys.
[/quote]kysyin koska haluan olla vaimolle rehellinen syystä että jätän hänet enkä kertoa jotain mikä ei ole totta. Syy on vain ja ainoastaan tämä ulkonäköasia, eikä muu. Mutta eri asia on ymmärtääkö vaimo ja suhtautuuko siihen jopa hyväksyen, koska on itsekkin sitä mieltä että ei enää ole kaunis, eli jos minun käy hyvin niin saattaa suhtautua siihen jopa hyväksyen.
Älä sano tuota syyksi. Sano, että rakastat toista naista.
Kuinka tyhmiä te miehet oikein olette?!
Ikävä sanoa mutta se nuori mimmi löytää kuitenkin vuoden parin päästä ikäistään viriiliä miesseuraa ja heivaa "vanhan ja kuluneen keski-ikäisen ruuhkavuosi-sedän" veks alta aikayksikön jolla vielä lapset (plius ex-vaimo) riesana edellisestä liitosta eli suhteen mukana roikkuvat riippeet eivät nuoria naisia pidemmän päälle kiinnosta.
Jep, nainen kohta kyllästyy ja haluaa omankaltaistaan seuraa sen jälkeen kun on epävarmuuttaan saanut vampattua jonkun toisen naisen miehen ja saanut kääkältä imartelua, jota ei ikäiseltään saa. Sua ei kyllä enää kovin moni enää sen jälkeen halua, sori. Olet liian vanha jo 30-40 -vuotiaillekin naisille, jotka haluavat nuoremman tai ikäisensä miehen.
miten mies voi olla noin tyhmä saapas. "tai sitten en näytä vanhentuneen" Dream on Baby!!
Hahaa! Juuri tämän takia minä sinkkutyttö32v olen niin onnellinen, että olen jättänyt liudan idiootteja, kun olen pohtinut miehiäni ja usein nähnyt heidät potentiaalisesti samanlaisina 44-vuotiaina kuin sinä olet. Ei tossa teidän yhtälössä muu kuse kuin lapset. Olet valmis viikonloppuisäksi siltä pohjalta, että "jätät vaimosi ulkonäön takia". Kertoo paljon myös siitä, miten paljon rakastat lapsiasi.
Vittuakos sinä siitä välität, ymmärtääkö vaimo sitä, että jätät hänet hänen rupsahtamisensa takia. Ok, nainen loukkaantuu ja suuttuu ensin, lopulta tajuaa, mikä hiton dorka sä olet. ELI, jos todella ajattelet vaimosi parasta, nimenomaan sanot hänelle, että jätät hänet sen takia, että hän ei ole enää kaunis. Nainen saa alkuu shokin, mutta pääsee jaloilleen _todella_ nopeasti, koska tajuaa mistä pinnallisesta mulkvistista on juuri päässyt eroon. *halleluja*
Kun mennään naimisiin ja perustetaan perhe, niin silloin yleensä ajatellaan että tuon ihmisen kanssa haluan vanheta, ja elää elämäni loppuun asti. Olitko ap ajatellut silloin nuorena, että te molemmat pysytte samanlaisina nelikymppiseinä, viisikymppisenä, seitsemänkymppisenä? Ihmisen kuuluu vanheta, ja koska te olette saman ikäisiä vaimosi kanssa, te myös vanhenette yhdessä, siinä vaan käy niin, että aluksi nainen saattaa näyttää rupsahtavan nopeammin vaihdevuosien aikoihin, kun miehet ei rypisty niin nopeasti koska heillä on paksumpi iho. Mutta kun olette kuusikymppisiä ja siitä yli, alat sinä ap olla pappamainen, alat hidastua ja muuttua omaksi isäksesi, kun taas vaimosi voi laittaa vähän itseään, meikata värjätä hiuksia, pukeutua kauniisti, ja miksei jopa käyttää kauneushoitoja itseensä, ja niin hän menee, ja sinä jäät jälkeen. Monet eläkeikää lähestyvät miehet kuvittelevat olevansa vielä kuin nuoret miehet, mutta karu totuus on, että pappaikä iskee nopeasti, vaikka sitä miten yrittäisi peitellä.
En käsitä sitä, että seksi riippuu vain seksipartnerin ulkonäöstä, etkö osaa rakastella? Jos rakastaisit vaimoasi oikeasti, näkisit hänet yhä seksikkäänä, enemmän sen takia mitä hän on tuonut elämääsi kaikkina vuosina, niin ilossa kuin surussa, hän on antanut sinulle lapset (tosin vähän myöhässä) ja hän on antanut sinulle parhaat vuotensa, ja jos nyt hylkäät hänet sen takia että hän on normaali ihminen joka vanhenee, olet varastanut hänen elämänsä parhaat vuodet, hänellä on vielä toinen mokoma vuosia edessä, mutta ne vuodet piti olla juuri niitä vuosia joiden takia on nuoruusvuodet tehty töitä, hankittu omaisuutta ja kasvatettu lapsia. Viisi-kuusikymppisenä pitäisi olla tilanne että lapset lähtevät kotoa, ja odotellaan lapstenlasten tuloa, nautitaan yhteisestä elämästä, yhteisistä saavutuksista. Kammottava ajatus, että juuri kun on saavuttamassa tuon päämäärän, joutuu aloittamaan kaiken alusta, eli etsimään uuden elämänkumppanin.
Mutta tietysti voi olla, että vaimo on tasan yhtä kyllästynyt sinuun, lapsellisen pinnallisen luonteesi takia, ja miettii mielessään, että tuollaisen idiootin kanssa olen parhaat vuoteni tuhlannut, mutta yritän nyt vielä lasten takia, mutta en kyllä jaksa tuota ukkoa katsella vanhana.
43 v. Miehen terveiset : Hyvä mies. Me kaikki vanhenemme - avioliitossa teemme sen yhdessä. Meidän miesten tehtävä on tukea vaimoa kaunistautumisessa, tukea = lue myös maksaa hänen kampaajansa ja kosmetologinsa, tekeehän vaimo tuon kanistautumisen miehensä iloksi. Jos miehenä osallistumme vaimon kaunistautumiseen, vaimomme osaa sen taatusti myös palkita. Ja on erittäin tärkeää myös kannustaa vaimoa tähän ja kehua hänen kauneuttaan. Monet naiset ruuhkavuosina helposti jättävät oman kaunistautumisen vähemmälle, mutta meidän miesten tehtävä on antaa naisillemme tähän aikaa ja myös rahaa.
Meidän miesten tulee ymmärtää kuinka paljon naisemme tekevät meidän miesten eteen niin kotona lasten ja kodin kanssa - meidän pitää olla huomaavaisia ja huolehtia että naisemme jaksavat tämän rumban ja samalla jaksavat vielä huolehtia ulkonäöstään.
Tässä sinun tapauksessa olet nyt hairahtanut nuoreen naiseen ja aiot sen takia tuhota koko perheesi. Herää hyvä mies ja yritä löytää jokin viisas ystävä ja kuuntele häntä äläkä ohjaudu elämässä tuon nuoren katoavan kauneuden perässä. Jollei viisasta ystävää ole, hae apua vaikka perhekeskuksesta tai seurakunnasta ja kerro millaiseen typerään ratkaisuun olet ajautumassa. Vaihto nuorempaan ei ole ratkaisu, oman vaimon kehuminen ja rohkaisu panostamaan omaan itseen koituu myös sinun ja koko perheesi eduksi.
Siunausta sinulle ja perheellesi.
kyllä arvot on tollä jätkällä syvältä. Ulkonäkö on perhettä tärkämpää tai omat himot. Et edes ansaitse perhettä, et osaa kantaa vastuuta, et ole mies olet marjanpoimija.
Toivottavasti tämä laji ihmisiä ei yleisty !!!!!!!!!!!!!!
Tuo on provo ja naisen kirjoittama. Tai jos ei ole, nainen tod.näk. jättää sinut (toivottavasti). Luultavasti häntä on pitänyt suhteessa vain yhteiset lapset.
Ap hyvä, puolison voi jättää ihan mistä syystä hyvänsä. Mutta rehellisyyden nimissä ei toista kannata loukata. Muista myös, että aika usein luu jää vetävän käteen; eli kun sulla ei ole enää mitään (2-kymppinen hylännyt jne), vaimo sen kun porskuttaa. Siinä vaiheessa on enää turha yrittää pyrkiä takaisin vaimon luo.
Jos eroon päädyt, niin yritä edes siinä asiassa olla MIES ja hoitaa se tyylikkäästi ja arvokkaasti, vaikka muutoin aikamoinen pelle tunnutkin olevan.
Siis sinähän jätät vaimosi sen takia, ettet rakasta häntä oikeasti ja petätkin vielä.
Siinä on ihan hyvät syyt antaa vaimosi löytää jonkun paljon sinua paremman.