Voiko vaimon jättää vain rupsahtamisen takia?
Tyhmä kysymys, mutta kun asia on niin että vaimoni ei enää kiihota seksuaalisesti ja olen rakastunut erään kaksikymppisen naistuttavani ulkonäköön niin että olen rakastunut häneen muutenkin. Vaimon kanssa ei ole ollut seksiä kuin kerran tai kaksi viikossa ja tämän kaksikymppisen tuttavani kanssa kolme-neljä kertaa viikossa.
Sanomattakin on selvää ettei vaimo tiedä suhteestani tähän nuoreen naiseen.
Vaimossani ei ole mitään vikaa muuta paitsi se että hän on vanhentunut, kuten varmaan olen itse myös koska olemme saman ikäiset (44), mutta minun nuorta kumppania oma vanhentumiseni ei haittaa ollenkaan tai sitten en näytä vanhentuneen.
Vaimoni ei enää kiinnosta eikä kiihota minua, koska hän näyttää ihan muulta kuin mihin rakastuin 23 vuotta sitten. En ole ainoa mies,joka näin kokee, koska olen ystävieni kanssa tästä keskustellut ja moni näin kokee omassa avioliitossaan.
Jos jätän vaimon vain ulkonäöllisistä syistä niin eikö olisi rehellistä kertoa hänelle syy?
Koska mitään muuta syytä todella ei ole. Seksi on minulle number uno one ollut aina suhteessa ja siksi en voi elää ilman sitä.
Lapset on alle kouluikäiset ja tietenkin huolehdin velvollisuukset heitä kohtaan jos ero tulee.
Mutta kysymys on että voiko Nainen tätä ymmärtää?
Kommentit (88)
Älkää jaksako vastailla provolle.
Porvoosta huomenta! Surkea provo.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 06:59"]
43 v. Miehen terveiset : Hyvä mies. Me kaikki vanhenemme - avioliitossa teemme sen yhdessä. Meidän miesten tehtävä on tukea vaimoa kaunistautumisessa, tukea = lue myös maksaa hänen kampaajansa ja kosmetologinsa, tekeehän vaimo tuon kanistautumisen miehensä iloksi. Jos miehenä osallistumme vaimon kaunistautumiseen, vaimomme osaa sen taatusti myös palkita. Ja on erittäin tärkeää myös kannustaa vaimoa tähän ja kehua hänen kauneuttaan. Monet naiset ruuhkavuosina helposti jättävät oman kaunistautumisen vähemmälle, mutta meidän miesten tehtävä on antaa naisillemme tähän aikaa ja myös rahaa.
Meidän miesten tulee ymmärtää kuinka paljon naisemme tekevät meidän miesten eteen niin kotona lasten ja kodin kanssa - meidän pitää olla huomaavaisia ja huolehtia että naisemme jaksavat tämän rumban ja samalla jaksavat vielä huolehtia ulkonäöstään.
Tässä sinun tapauksessa olet nyt hairahtanut nuoreen naiseen ja aiot sen takia tuhota koko perheesi. Herää hyvä mies ja yritä löytää jokin viisas ystävä ja kuuntele häntä äläkä ohjaudu elämässä tuon nuoren katoavan kauneuden perässä. Jollei viisasta ystävää ole, hae apua vaikka perhekeskuksesta tai seurakunnasta ja kerro millaiseen typerään ratkaisuun olet ajautumassa. Vaihto nuorempaan ei ole ratkaisu, oman vaimon kehuminen ja rohkaisu panostamaan omaan itseen koituu myös sinun ja koko perheesi eduksi.
Siunausta sinulle ja perheellesi.
[/quote]
Tämäkin provo tai naisen vuodatus, ei miehen ajatukset noin mene, eikä varsinkaan toiselle miehelle miesten kesken noin puhuta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 02:18"]
olet vanha pieru.
[/quote]
Vituttaako kun vanha pieru saa nuorta naista. Joitakin miehiä vaan onnistaa läpi elämän, koeta kestää katkeruudessasi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 07:55"]
olet vanha pieru.
[/quote]
Vituttaako kun vanha pieru saa nuorta naista. Joitakin miehiä vaan onnistaa läpi elämän, koeta kestää katkeruudessasi.
[/quote]
No luu jää käteen kuitenkin, eikä mies siitä itse nuorru. 20v. naisen unelma harvemmin on keski-ikäinen papparainen. Taidat olla lassukka, joten sullehan ei heru keltään.
En mä usko, että se parikymppinen mimmi on aloittajaa hylkäämässä. Mutta parin vuoden päästä se todennäköisesti haluaa lapsia, ja siinäpä ap on sitten uudestaan vaipparumbassa. Seksiä ei todennäköisesti saa ja mimmin ulkonäkökin on vähän niin ja näin. Samaan aikaan vanhalla vaimolla on lasten kasvaessa enemmän aikaa itselleen. Sitähän voi käyttää ajan vaikka kaunistautumiseen ja puumailuun :)
Eli hyvä ap, jätä vaimosi, hän ansaitsee parempaa kuin sinut.
olet vanha pieru.
[/quote]
[/quote]
Tuota noin. Nyt 44 v. ja uusi nainen 20v. Olet jo vartin päästä 50v. kymmenen vuoden päästä lähenee kuusnolla. Silloin vielä elämänsä keväässä oleva 30v nainen pitää sinua hävettävänä vanhana haisevana pieruna, ellei ole sitten jo aika päivää sitten vaihtanut viriilimpään mieheen. Jos sulla nousee nyt vain nuoren naisen voimalla, kohta ei auta sekään...
Usko huvikses, olet parikymppiselle vain yks rupsahtanut sulka sen kokemusten keräilyvaiheessa. Oikeaa extremeä kokeilla oman iskän ikäistä papparaista. Ei voi kuvitellakaan että hänen lapsensa isä on samaan aikaan geriatriaosastolla kuin ukki.
olet vanha pieru.
[/quote]
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä ajatusmallia. Siis en mä naisena ainakaan ikinä kadehdi
a) nuorta naista, joka panee jotain papparaista
b) papparaista, joka panee nuorta naista, vaikka kuinka kaunista tai fiksua
Miehet varmaan kadehtiikin toisiaan tuossa asiassa, mutta me naiset? Evvk.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 08:08"]
olet vanha pieru.
[/quote]
[/quote]
Tuota noin. Nyt 44 v. ja uusi nainen 20v. Olet jo vartin päästä 50v. kymmenen vuoden päästä lähenee kuusnolla. Silloin vielä elämänsä keväässä oleva 30v nainen pitää sinua hävettävänä vanhana haisevana pieruna, ellei ole sitten jo aika päivää sitten vaihtanut viriilimpään mieheen. Jos sulla nousee nyt vain nuoren naisen voimalla, kohta ei auta sekään...
[/quote]
No mitä sitten.. sitä ehtii murehtia sitten kun se eteen tulee. Elämä on tässä ja nyt, koskaan ei tiedä onko edes elossa enää sen "vartin päästä" tai 10 v. kuluttua joten antaa palaa kun vielä voit.Jos ei mitään tee ei mitään saa, vanhainkodissa on turha enää miettiä että "olis sillon 44:na pitäny tehdä sitä tai tätä" tai harmitella kun jäi se kakskymppinen misu kokeilematta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:19"]
Miksi kysyt meiltä? Jos haluat jättää vaimosi niin jätät hänet. Ihan tyhmä kysymys.
[/quote]kysyin koska haluan olla vaimolle rehellinen syystä että jätän hänet enkä kertoa jotain mikä ei ole totta. Syy on vain ja ainoastaan tämä ulkonäköasia, eikä muu. Mutta eri asia on ymmärtääkö vaimo ja suhtautuuko siihen jopa hyväksyen, koska on itsekkin sitä mieltä että ei enää ole kaunis, eli jos minun käy hyvin niin saattaa suhtautua siihen jopa hyväksyen.
[/quote]
Sinulla on oikeus jättää vaimosi ihan mistä syystä haluat. Vaimollasi on kuitenkin myös ihan yhtälainen oikeus olla hyväksymätön ja ymmärtämätön päätöksesi suhteen. Et voi valitettavasti olettaa, että puoliso toimii kuten haluat, koska omasta mielestäsi eroperusteesi ovat niin hyvät. Mielestäni olet mennyt vikaan siinä, jos et ole suhteen alusta asti kertonut vaimollesi avoimesti, että seksi ja ulkonäkö ovat sinulle ykkösasioita ja että nelikymppisen naisen ulkonäkö ei todennäköisesti riitä sinulle. Olisit esimerkiksi voinut jättää menemättä naimisiin. Yhdessä voi olla ilman papin aamenta tai maistraatin virallistamista. Ei aviossa oleminen tietenkään velvoita ketään ikuiseen yhdessäoloon, mutta jos lähtökohta on se ettei vanhentunut kumppani kelpaa, miksi edes mennä naimisiin?
Hyvä kun jätät, pettäjän kanssa ei kukaan halua elää.
Pieni varoituksen sana. Mieheni oli nelikymppinen kun aloimme seurustella. Hän oli jo eronnut ja ihastui minuun, silloin 25v timmiin tyttöön. Olihan se hienoa näytellä kateellisille kavereille nuorta friidua.
Vuodet ovat kuluneet ja nyt minäkin olen nelikymppinen ihmisraunio. Mies on nyt 55-vuotias. Miestä ei kiinnosta seksi ei ole kiinnostanut vuosiin. Olen siis ajatellut vaihtaa tämän viisikymppisen miehen nuorempaan, kiinteämpään ja seksinälkäiseen urokseen. Paria olen jo kokeillut, aivan ihanaa.
Lapset tietysti jätän miehelle, koska ei minulla ole aikaa kaikkiin heidän harrastusmenoihin kun pitää ehtiä jyystämään vuosien rästit uuden tulokkaan kanssa.
Jonain päivänä sinä ap olet se ukonräyskä joka vaihdetaan:)
Pakkoko sitä sille vaimolle on niin suoraan sanoa, että hän on mielestäsi vanha ja rupsahtanut. Voit sanoa, ettet rakasta enää ja että sinulla on toinen. Niinhän se asia on. Jos rakastaisit vaimoasi, joka on luonteeltaan ihana ja kiltti, hoitaa kotityöt ja antaa seksiäkin suhteellisen usein, jäisit hänen luokseen. Mutta kun olet kerran löytänyt nuoren naisen, joka haluaa seksiä useammin ja on kaunis, niin mene hänen kanssaan. Hän ei ehkä jaksa sinua kauaa, mutta sehän on sen ajan murhe. Sinulle sopii olla suhteessa korkeintaan 10 vuotta, siinä ajassa nainen kuin nainen on jo sinulle liian ruma ja rupsahtanut. Sitten voit etsiä uuden kaksikymppisen, jos vielä sellaiselle kelpaat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 10:37"]
Pakkoko sitä sille vaimolle on niin suoraan sanoa, että hän on mielestäsi vanha ja rupsahtanut. Voit sanoa, ettet rakasta enää ja että sinulla on toinen. Niinhän se asia on. Jos rakastaisit vaimoasi, joka on luonteeltaan ihana ja kiltti, hoitaa kotityöt ja antaa seksiäkin suhteellisen usein, jäisit hänen luokseen. Mutta kun olet kerran löytänyt nuoren naisen, joka haluaa seksiä useammin ja on kaunis, niin mene hänen kanssaan. Hän ei ehkä jaksa sinua kauaa, mutta sehän on sen ajan murhe. Sinulle sopii olla suhteessa korkeintaan 10 vuotta, siinä ajassa nainen kuin nainen on jo sinulle liian ruma ja rupsahtanut. Sitten voit etsiä uuden kaksikymppisen, jos vielä sellaiselle kelpaat.
[/quote]
Kyllä sitten voi jo tyytyä kolmekymppiseen..
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 08:07"]
En mä usko, että se parikymppinen mimmi on aloittajaa hylkäämässä. Mutta parin vuoden päästä se todennäköisesti haluaa lapsia, ja siinäpä ap on sitten uudestaan vaipparumbassa. Seksiä ei todennäköisesti saa ja mimmin ulkonäkökin on vähän niin ja näin. Samaan aikaan vanhalla vaimolla on lasten kasvaessa enemmän aikaa itselleen. Sitähän voi käyttää ajan vaikka kaunistautumiseen ja puumailuun :)
[/quote]
Johan täällä aiemmin sanottiin, tällöinhän molemmat voittaa, miksi siis niin paljon paskaa miehen niskaan sataa kuitenkin ?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 08:26"]
olet vanha pieru.
[/quote]
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä ajatusmallia. Siis en mä naisena ainakaan ikinä kadehdi
a) nuorta naista, joka panee jotain papparaista
b) papparaista, joka panee nuorta naista, vaikka kuinka kaunista tai fiksua
Miehet varmaan kadehtiikin toisiaan tuossa asiassa, mutta me naiset? Evvk.
[/quote]
Kovasti näyttää ainakin muita naisia kiinnostavan ja kuohuttavan kommenttien määrästä päätellen ;)
Lisäisin vielä viestiin 33, että suhtautuisiko aloittaja ymmärtävästi ja hyväksyen, jos vaimo olisi vaikkapa hakenut jälkeläisilleen paremmat geenit joltain laadukkaalta urokselta, uskotellut aloittajelle että lapset ovat hänen ja käyttänyt aloittajaa vain laadukkaampien jälkeläistensä elättäjänä? Jos aloittaja miettii asiaa ihan objektiivisesti, niin olisi varmaan parempi että lapsilla olisi jonkun laadukkaammaan yksilön geenit ja voisi suhtautua asiaan jopa hyväksyen.
Minusta on ihan loogista, että mies haluaa seksiä nuorilta ja hedelmällisen näköisiltä naisilta. Kuitenkin on myös ihan yhtä loogista, että nainen haluaa jälkeläisilleen mahdollisimman hyvän miehen perintötekijät, vaikkei laatumies välttämättä suostu elättäjäksi. Jos voi pettää puolisoaan, koska pitää ensimmäistä biologisena välttämättömyytenä, pitäisi pystyä hyväksymään myös jälkimmäinen petos.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 08:07"]
[/quote]
Johan täällä aiemmin sanottiin, tällöinhän molemmat voittaa, miksi siis niin paljon paskaa miehen niskaan sataa kuitenkin ?
[/quote]
Ap keskipitkällä aikavälillä häviää, mutta omapa on asiansa.
Ilman muuta noin voi toimia jos kulli pelaa ja rahaa riittää
t. kokemuksen syvä rintaääni
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 01:17"]
Siis sinähän jätät vaimosi sen takia, ettet rakasta häntä oikeasti ja petätkin vielä.
Siinä on ihan hyvät syyt antaa vaimosi löytää jonkun paljon sinua paremman.
[/quote]
Eikös tässä sitten molemmat voita ? Joten toimeksi vaan ja vaimo vaihtoon, hopi hopi.
Ja vielä kokemusperäistä rohkaisua: anna mennä vaan äläkä välitä kateellisten rutinoista, yleensä ne jotka mölisevät ja tuomitsevat eniten ovat tyytymättömiä omaan liittoonsa ja haaveilevat salaa paremmasta parisuhteesta. Mutta eivät uskalla tehdä asialle mitään vaan elävät katkerina loppuelämänsä muita arvostellen.