Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sairaanhoitajana ärsyttää muiden hoitajien valitus palkasta

Vierailija
13.09.2020 |

"Tällä palkalla ei eletä uliuliuli..." Olen sitä mieltä, että talouden hallinnassa on jotain vialla, jos ei tule hoitajan palkalla toimeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Sairaalahuoltaja

Vierailija
2/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Vastuuseen nähden palkka saisi olla isompi, mutta kyllä sillä toimeen tulee ja elättää perheen, vaikka muuta väitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen sitä, että palkka olisi työn suurin ongelma, kun ongelmana tuntuu olevana henkilökunnan alimitoitus ja joissain paikoissa jäyhä ja huono johtaminen. Ihmettelen miksi palkankorotus korjaa tuollaiset asiat.

Vierailija
4/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siihen muutkin asiat. Onko lapsia ja montako, onko puolisoa jakamassa kuluja ja kuinka suuret tulot hänellä on. Missä paikkakunnalla asutaan, montako autoa tarvitaan. Onko jotain muita asioita mihin menee paljon varoja esimerkiksi oma tai läheisen sairaus, tai tiukka ruokavalio vaikka keliakian takia.

Vierailija
5/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen töissä ja muiden kanssa keskustellessa huomannut, että nuo valittajat ovat pieni mutta äänekäs vähemmistö.

Vierailija
6/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siihen muutkin asiat. Onko lapsia ja montako, onko puolisoa jakamassa kuluja ja kuinka suuret tulot hänellä on. Missä paikkakunnalla asutaan, montako autoa tarvitaan. Onko jotain muita asioita mihin menee paljon varoja esimerkiksi oma tai läheisen sairaus, tai tiukka ruokavalio vaikka keliakian takia.

Pitäisikö palkkaa maksaa yksilöllisten kulujen mukaan?

Vierailija
7/7 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työntekijänä ehdottomasti sitä mieltä, että ammattiliitot pitäisi lakkauttaa ja minun työehtojani heikentää.

Meidän työntekijöiden seassa on liikaa tyhjästä valittajia, jotka eivät ymmärrä, että työ on oikeus ja siitä pitäisi olla kiitollinen jo ihan ilman mitään palkkaa. Toimeentulo- ja mahdollisesti työmarkkinatuen pitäisi riittää, ellemme me työntekijät olisi niin ahneita.

Me työntekijäthän hyötyisimme tuosta muutenkin, koska työnantajilla olisi paljon paremmat työllistämismahdollisuudet, kun korvauksen työstä hoitaisi muut,.

Meillä työntekijöillähän on jo muutenkin paljon vahvemmat neuvotteluasemat työmarkkinoilla, minkä lisäksi meitä työntekijöitä on ihan mahdotonta irtisanoa Suomessa.

t: Jyri Hä-- eikun työntekijä, yksi monista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi