Miksi monet nuoret duunaritaustaiset aikuiset hankkivat nimenomaan Audin?
En ymmärrä autoista sen kummemmin, joten varmasti Audi on ihan hyvä auto.
Mä ihmettelen vaan, että miksi sellaiset 18-35v pienehkötuloiset ja/tai pelkän amiksen käyneet hankkivat aina nimenomaan Audin?
Iän myötä, tulotason nousun myötä, koulutuksen nousun myötä automerkki vaihtuu suurella todennäköisyydellä.
Kommentit (41)
Mun mielestä Audilla on myös vähän tuollainen wannabestatus. Se on persaukisille joku pakkohankinta ja perusmallin saa aika halvalla. Uudemman korimallin omaavia tavisaudeja saa hyvin huokeaan hintaan ja varmasti se on sellainen egokysymys. Luullaan sen nostavan omaa statusta. Usein nämä audikuskit sitten haukkuvat muita automerkkejä ja sen työkaverin Skodaa, joka on todellisuudessa ollut reilusti kalliimpi auto.
Vierailija kirjoitti:
Sillä halutaan pönkittää statusta.
BMW on toinen.
Näihin hankitaan vielä madallussarjoja ja littanarenkaita, vaikka olosuhteet useinmieluummin puoltaisivat korkeamaavaraista tila-autoa tai pikkubussia.
BMW ei ole ollenkaan tuollaisen wannabeporukan auton. Bemarikuskeja löytyy nuorista kyllä, mutta ovat enemmän sellaisia autoharrastajia, jotka haluaa tuunailla sitä autoa. Mikäli perheautoa miettii, niin BMW on taas kalliimpi yleensä kuin vastaava koppainen Audi, joten nuoret perheet ostaa mieluummin sen Audin.
Terveisin Teslakuski
Vierailija kirjoitti:
Sillä halutaan pönkittää statusta.
BMW on toinen.
Näihin hankitaan vielä madallussarjoja ja littanarenkaita, vaikka olosuhteet useinmieluummin puoltaisivat korkeamaavaraista tila-autoa tai pikkubussia.
BMW on lukiopoikien ja lukiotyttöjen auto ja Audi on amistyttöjen ja amispoikien. Näin kaksoistutkintoa suorittavan havaintona :)
Olisin tyytyväinen, kun olisi edes joku auto itsellä.
No joo. Poikaset ajelee noilla wannabe-premium kotteroillaan, mutta kaikki meistä tietää syvällä sisimmässään kuitenkin totuuden: Tosialfat ajaa Opelilla.
Koska sinä muista ne Audit ja iloisesti unohda kaikki Fordit.
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.
Tykkäävät rahanmenosta jota palaa sievoinen summa korjaustöihin. Meillä on 2 japanilaista autoa käytössä ja vikoja ei ole näkynyt, vain kulutusosia harvoin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.
Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä muista ne Audit ja iloisesti unohda kaikki Fordit.
Ja onhan tämä aloittajalle ja muille oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan, kun ajavat japanilaisella autolla. Me askarrellaan kaikille japsiauto kuskeille mitalit ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Älä jaksa olla lapsellinen.
Se "pelkän amiksen" käynyt voi tienata varsin hyvin, vaikka ymmärrän kyllä, että joillekin tuo voi olla ihan käsittämätön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Älä jaksa olla lapsellinen.
Mitä lapsellista tossa kommentissa oli? Kattelin nettiautosta niin esim.vuoden 1995 A4 jossa on 92hv kuluttaa kaupunkiajossa 12.6 litraa satasella. Ei oo yhtään mitään järkeä ajaa enää tommosella
Audilla on hyvä ajaa. Olen kaksi kertaa saanut autonvuokrauksessa ja voisin ostaa, jos autoa tarvitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Onhan siinä ilmastointi, abs.
Ei nyt enää kasettisoitinta, kun lempimusaani ei kaseteilla ole.
Hevinaisia olen ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Mulla on vm. 2000 volvo. On absit ja espit ja mansikkana kakun päällä soitin, jossa on cd JA kasettisoitin samoissa kuorissa.
Audi on Volkswagen, ripauksella ylellisyyttä. Saman auton saa halvemmalla, kun ostaa Skodan, tai Volkkarin.
Suurin osa ajaa kuitenkin Toyotalla.
Audilla ajaa pienimunaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Mulla on vm. 2000 volvo. On absit ja espit ja mansikkana kakun päällä soitin, jossa on cd JA kasettisoitin samoissa kuorissa.
Audi on Volkswagen, ripauksella ylellisyyttä. Saman auton saa halvemmalla, kun ostaa Skodan, tai Volkkarin.
Aikamoinen ero vuoden 1996 audissa ja skodassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Audin, koska se on luotettava, kestävä auto.
Ostin sen uutena v.1996, auto on hyvin pidetty ja huollettu. Tietysti jotain pikkuremppoja on pitänyt tehdä, mutta samalla koneella on menty. Mittarissa nyt n. kolmesataa tuhatta. Ajan niin kauan kun kone kestää, sitten romuksi.
T. N58v.Tästä pitäs tehä juttu jo lehteen ku ollu 26 vuotta sama auto.
Onko siinä abseja, espiä, ilmastointia? Kasettisoitin?
Mulla on vm. 2000 volvo. On absit ja espit ja mansikkana kakun päällä soitin, jossa on cd JA kasettisoitin samoissa kuorissa.
Audi on Volkswagen, ripauksella ylellisyyttä. Saman auton saa halvemmalla, kun ostaa Skodan, tai Volkkarin.
Volkkari on vastaavilla varusteilla saman hintainen tai kalliimpi.
Itse automyyjänä tiedän, että jokaiselle automerkille on oma ostajakuntansa. Sen oppii usein näkemään ja päältä millaista autoa tullaan ostamaan. Allekirjoitan sen, että Audin ostajat ovat keskimäärin köyhempiä, koska rahoituksen määrä on suurempi ja kuukausierä halutaan pienemmäksi.
Tällä hetkellä varakkaammat auton ostajat kysyvät keskivertoa enemmän sähköautoja. Pieniä ja suuria sähkiksiä, mutta sähköautoja.
Vierailija kirjoitti:
Se "pelkän amiksen" käynyt voi tienata varsin hyvin, vaikka ymmärrän kyllä, että joillekin tuo voi olla ihan käsittämätön ajatus.
Siksi sanoinkin ja/tai. Kyllä amiksen käynyt voi tienata tosi hyvin.
Sillä halutaan pönkittää statusta.
BMW on toinen.
Näihin hankitaan vielä madallussarjoja ja littanarenkaita, vaikka olosuhteet useinmieluummin puoltaisivat korkeamaavaraista tila-autoa tai pikkubussia.