Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iiris sopii 25v sopii saunatreffejä yli 20v vanhempien miesten kanssa. Ensin juodaan kahvit ja sitten siirrytään itse asiaan.

Vierailija
13.09.2020 |

Itse en juo koskaan kahvia ennen saunaan menoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kyse ei ollu sekin myymisestä.

Eikö? Ihan sattumalta viihtyy vanhan sian kanssa viettämässä aikaa seksin merkeissä.

Vierailija
22/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiris tietää että Hopeakettu on aina Hopeakettu.

Tarkoitat jutussa kuvailtua henkilöä, ”Iiristä”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iriksen pitää ilmoittaa tuo ihan lehteen asti?

Vierailija
24/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaista mainostetaan ihaillen???

Alkaa näitä juttuja tulla kuin sieniä sateella. Sanokaa mun sanoneen, muutaman vuoden sisällä h u oraamisesta tehdään tavallinen ammatti ja se kunnolla verotuksen piiriin. Eipä niitä työpaikkoja muualta ole tulossa. Mielipiteiden muuttamisesta tässä on kyse. Kun tarpeeksi mediassa hoetaan että h uoraaminen on kivaa ja ihan normaalia, niin kyllä varmaan monet alkaa ajatella, että onko siinä mitään pahaa. Nythän jo vassarit ja intersektionaaliset tätä yrittää meille myydä.

Vierailija
25/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Ihan sattumalta viihtyy vanhan sian kanssa viettämässä aikaa seksin merkeissä.

Et varmaan lukenut edes juttua.

Vierailija
26/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku muualta ei irtoo.

Vierailija
27/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää monella tavalla. Ensinnäkin sauna ei mielestäni ole seksuaalinen ympäristö. Toisekseen kahvien juominen on jotenkin tyhmää ja teennäistä tossa tilanteessa. Kolmanneksi ärsyttää kiertoilmaus "itse asiaan". Jos seksiä myy niin ei ole niin harras etteikö voisi sanoa esim "siirrytään harrastamaan seksiä".

Eihän tässä ollu seksistä puhe vaan saunomisesta.

Vierailija
28/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Iriksen pitää ilmoittaa tuo ihan lehteen asti?

Siihen varmaan osaa vastata sadun kirjoittaja, tämä ” toimittaja”

Vierailija
29/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että elättää itsensä, sensijaan että nostaa tukia.

Vierailija
30/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tornikaista kirjoitti:

Hyvä että elättää itsensä, sensijaan että nostaa tukia.

Kerrottiinko jossain, että hän on töissä?

Vierailija
31/31 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Saunatreffejä reilusti vanhemman miehen kanssa

25-vuotias Iiris tapailee vakituisesti kahta eri miestä pelkän seksin merkeissä – molemmat kumppaneistaan hän löysi deittisovellus Tinderistä. Toinen kertoi etsivänsä seksiä jo profiilissä, toisen kanssa tapailu vain ajautui siihen.

”Ensimmäinen mies on minua lähes 20 vuotta vanhempi. Hänen kanssaan viestittelemme hyvin lyhyesti siitä, missä ja milloin harrastamme seksiä, emme muuta. Tyypillisesti käyn hänen luonaan muutaman viikon välein.

Kun tapaamme, saatamme juoda ensin kahvit, saunoa ja sitten siirrytään itse asiaan. Seksi on aina se pääjuttu. Tapaamiset ovat lyhyitä, emme pidä muuta yhteyttä eikä suhteeseen kuulu hellyyttä, kuten yhdessä lähekkäin makoilua. Aluksi tilanne tuntui liian järjestetyltä ja koin vaikeutta rentoutua. En ole kuitenkaan kiinnostunut muusta ajanvietosta miehen kanssa, joten kelpuutan seksin paremman puutteessa.

Toinen miehistä on minun ikäiseni, samassa elämäntilanteessa oleva kundi. Aloitimme suhteen perinteisellä treffailulla, mutta huomasimme, että fyysinen kemia on muuta kemiaa parempaa. Mitäpä sitä hyvää seksiä pois heittämään, eli harrastamme seksiä aina, kun molempien aikatauluihin sopii.

Tässä suhteessa laitamme ruokaa yhdessä, katsomme elokuvia sekä vietämme myös yöt yhdessä. Sängyssä kokeilemme rohkeasti kaikkea, mitä sinkkuna on jäänyt kaipaamaan. Nautin hänen kainalostaan ja suukoista, vaikka en näe meitä jakamassa yhteistä tulevaisuutta."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä