Iiris sopii 25v sopii saunatreffejä yli 20v vanhempien miesten kanssa. Ensin juodaan kahvit ja sitten siirrytään itse asiaan.
Kommentit (31)
Tuo oli siis otsikko iltapäivä lehdessä.
Ärsyttää monella tavalla. Ensinnäkin sauna ei mielestäni ole seksuaalinen ympäristö. Toisekseen kahvien juominen on jotenkin tyhmää ja teennäistä tossa tilanteessa. Kolmanneksi ärsyttää kiertoilmaus "itse asiaan". Jos seksiä myy niin ei ole niin harras etteikö voisi sanoa esim "siirrytään harrastamaan seksiä".
Antaako Iiris rönttöstä niille miehille?
Miksi tuollaista mainostetaan ihaillen???
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kahvin jälkeen siirrytään itse asiaan, eli pullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kahvin jälkeen siirrytään itse asiaan, eli pullaan.
Vai piirakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Näitä 20 vuotta vanhempia miehiä oli tasan yksi ja sekin kelpasi vain seksiin ja vain paremman puutteessa. Ikäisensä miehen kanssa Iiris jopa jo tykkäsi olla.
Tätä viestiä kannattaa levittää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan suominaisista ei ole yhtään mihinkään.
...no eihän nuo miehet ole yhtään sen parempia kun tekevät ihan samaa noiden naisten kanssa.
Vois välillä olla juttu jostain ex h.sta, joka kertoo miksi lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää monella tavalla. Ensinnäkin sauna ei mielestäni ole seksuaalinen ympäristö. Toisekseen kahvien juominen on jotenkin tyhmää ja teennäistä tossa tilanteessa. Kolmanneksi ärsyttää kiertoilmaus "itse asiaan". Jos seksiä myy niin ei ole niin harras etteikö voisi sanoa esim "siirrytään harrastamaan seksiä".
Missään ei sanottu, että ois myyny sitä. Kävi vain hässimässä
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa on jo todettu, iiris ei myy seksiä eikä niitä saunamiehiä ole enempää kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivahan se on, että näitä parikymppisiä mimmejä löytyy, jotka nauttivat meistä vanhemmista miehistä.
M43
No, lehti on väitetysti löytänyt nyt yhden parikymppisen, joka harrastaa paremman puutteessa seksiä yhden 45-vuotiaan kanssa. Ei kuitenkaan ainakaan jutun perusteella kuulosta siltä, että hän erityisemmin nauttisi siitä.
Aina on ollut näitä jotka vanhalle antaa mut ei niil oo ihan kaikki muumit himassa.
Asia voi olla totta. Tarina ja sen puitteet on täyttä paskaa.
No voimia Iirikselle! Itse en pystyisi.
Asiakommentit poistetaan, mutta mädätystä ja hu orailua tukevat kommentit pysyy. Yllättävää! Onneksi lakiosankin saa siveettömän elämän perusteella poistettua lapselta. Lakikin on siis sitä mieltä, että hu orailu ei ole fiksua, mutta vihermädättäjät ei tätä ymmärrä.
No kun kyse ei ollu sekin myymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan suominaisista ei ole yhtään mihinkään.
...no eihän nuo miehet ole yhtään sen parempia kun tekevät ihan samaa noiden naisten kanssa.
no kyl ne jotain hyödyllistä tekee kun on varaa maksaa h.uorista.
Ei tuossa ole kyllä mitään järkeä. Kahvia juodaan saunan jälkeen. Jäätelöä kans.
Jaa?