Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontaktipalstojen hyvinvarustetut Millaisia kokemuksia?

Vierailija
13.09.2020 |

Erilaisilla kontaktipalstoilla miehet kertovat usein olevansa hyvinvarustettuja ja paljastavat aika uskomattomiakin mittoja. Jotenkin tuntuu että sellaisia tapaa harvoin jos koskaan muualla. Onko jollakulla kokemuksia näistä miehistä ja millaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måns kirjoitti:

On tutkittu tieteellisesti. Naiset todellakin kiihottuvat kullikuvista, enemmän jos niitä on usealta henkilöltä. Herättää heissä tunteen, se runkkaa mulle ja samalla naiset alkaa räplään pildeä. Oli laitettu jotkut anturit sinne ka reaktio oli välitön. Kyllä Useat miehet suurentelee vehkeitään, mutta näinhän on joka asiassa. Jollekin teinitytölle is, paksu siitin on mahdottomuus. Leikki loppuu lyhyeen. Sopivan iso ja hyvin jäykistyvä kulli on paras. Siis olen mies jonka prime on jo ohi.

Miten ne ”jotkut anturit” mittaavat ”pilden” kiihoittuneisuutta?

Suomeksi: yritä jo ymmärtää että täällä on paikalla vulvan ja vaginan anatomiasta erittäin paljon tietäviä ammattilaisia. Älä sepitä paskaa.

Vierailija
22/29 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måns kirjoitti:

On tutkittu tieteellisesti. Naiset todellakin kiihottuvat kullikuvista, enemmän jos niitä on usealta henkilöltä. Herättää heissä tunteen, se runkkaa mulle ja samalla naiset alkaa räplään pildeä. Oli laitettu jotkut anturit sinne ka reaktio oli välitön. Kyllä Useat miehet suurentelee vehkeitään, mutta näinhän on joka asiassa. Jollekin teinitytölle is, paksu siitin on mahdottomuus. Leikki loppuu lyhyeen. Sopivan iso ja hyvin jäykistyvä kulli on paras. Siis olen mies jonka prime on jo ohi.

Tarvitaanko tuohon tiedettä? Tietenkin heteronainen kiihottuu vehjettä ja sooloseksiä katsellessaan. En tosin luule, että siinä touhutaan minua varten. Kunhan räplää itseään. Melkein kiihottavampaa, jos tekee sen vain itsensä vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måns kirjoitti:

Tarvitaanko tuohon tiedettä? Tietenkin heteronainen kiihottuu vehjettä ja sooloseksiä katsellessaan. En tosin luule, että siinä touhutaan minua varten. Kunhan räplää itseään. Melkein kiihottavampaa, jos tekee sen vain itsensä vuoksi.

Älä yleistä, tai jos tuolle tielle lähdetään niin monen heteromiehen mielestä pillu on ruma, kuten heteronaisen mielestä kullikin on ruma.

Vierailija
24/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tarjota naiselleni ja itselleni isoa nautintoa, jota olemmekin muutamaan otteeseen päässeet nauttimaan. Onhan se alusta lähtien kaikille osapuolille helpompaa ja selvempää, kun tietää millä mielellä ollaan liikkeellä. Tosin harmittavasti pari mittavinta tapausta on asunut kaukana meistä, joten jääneet kokematta.

Vierailija
25/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain pitkiltäni muutama vuosi sitten isomunaista miestä seksiseuraksi. Tekeydyin naiseksi. Sain n 130 vastausta 2 päivässä ja niistä yksikään ei johtanut mihinkään. Koska ei niitä yli 20 senttisiä ollutkaan sitten todellisuudessa yhtäkään. Siis ei yhtäkään. Aika hassua. Oli monia jotka lähetteli viestejä että tulen panemaan sut 16 entisellä taivaisiin ja isoksi on kehuttu... muutama feikkikuva oikeasti ehkä 17cm kalusta.

Itsellä kuitenkin se maaginen 20cm ja oletin että helposti löytyis useampia 23 isompia

Vierailija
26/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen juttuun pidä suinpäin rynnätä. Tutustutaan ensin ja samalla varmistetaan ettei kyseessä ole mikään feikki. On siellä helmiäkin joukossa.

Vierailija
27/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile tuntemattomia seksin merkeissä ja vaikka tekisinkin niin, niin en peniksen koon perusteella. En pidä isoista.

Vierailija
28/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina ”hyvin varustetut” on normaali tai pieni munaisia mutta ne ketkä kertoo realistisen mitan, aika usein puhuvat totta.

Vierailija
29/29 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyvä varustus ja tapailen mielelläni pariskuntia. Nykyään on alkanut  tulemaan yhteydenottoja tyyliin. Sulla hyvä kokoinen, tuletko meillle? Viimeisin tapaustapaus oli hieno. Mies pani muijaa hokien " Kohta saat isoa" ja muija uikutti miehen työntöjen tahdissa jalat olkapäillä. Miehen lauettua, asetuin naisen jalkoväliin ja aloin työntymään sisään isännän pidellessä kalustani kiinni, vaimo huusi "Ai, sattuu. Työnnä  sisään, työnnä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi