Miten kostit pettämisen?
Onko kokemusta pettämisen kostamisesta? Itteni tekis mieli vaikka panna kerralla usemman kanssa tai jotenkin muuten kääntää tää uhrin osa toisin päin.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:45"]
Onko kokemusta pettämisen kostamisesta? Itteni tekis mieli vaikka panna kerralla usemman kanssa tai jotenkin muuten kääntää tää uhrin osa toisin päin.
[/quote] Mieheni on ilmeisesti sitä mieltä että hän ei ole pettänyt minua kun ei kerennyt panna tätä naikkosta. Kuitenkin hän on sanoi minulle suhteen paljastuttua että rakastaa tätä naikkosta. Ehkä en pystynyt antamaan hänelle sitä mitä hän kaipasi. Kyse ei ole pelkästään seksistä. Olisin vielä hyväksynyt satunnaisen panemisen mutta tämä henkinen side joka heidän välillään on on kaikista pahinta. En ole kostanut mitenkään. Yritämme korjata mitä korjattavissa on. En tiedä kuinka meidän käy.
Mulla on ihan sama homma, tosin pettäjä on mun vaimo, et kun se ei ehtiny antaa tälle miehelle ennenkuin jäi kiinni, niin se ei sitte ole sen mielestä niin vakavaa. Ja huom. tätä ennen oli tekstailtu härskejä ja pussailtu ja hierottu jalkoväliä usean viikon aikana. pettämistä mikä pettämistä. Mäkin sanoin vaimolle, että olis nyt edes pannu känissä pikkujouluissa jotain sivariharjoittelijaa, mutta piti mennä sitte kieroilemaan ja salailemaan monen viikon jan salasuhdettaan. Onko se kyrpä pillussa se ratkaseva juttu? Ei mun mielestä. Sukupuolitaudit on tietty asia erikseen, mut kyllä siinä aikamoinen "henkinen tauti" tarttuu, kun tollanen paljastuu vaikka ei olis loppuun saakka työnneltykään.
Mä olen kans tässä pyöritellyt kostoa. Siitä on nyt puoli vuotta aikaa kun mies jäi kiinni lyhyestä suhteesta. Olemme yrittäneet selvittää asiaa, mutta hassu juttu on nyt se että koko useita vuosia kestäneen avioliittomme aikana itselläni ei ole ollut ainoatakaan ihastusta, mutta nyt luulen että olen itse vähän ihastunut toiseen! Hän on eräs uusi tuttavuus, joka on ollut todella flirtti minua kohtaan, ei kyllä todennäköisesti halua mitään muuta, koska hänelläkin on tietääkseni perhe, mutta kuitenkin...
Olenkin miettinyt että vaikuttaako miehen pettäminen näihin ajatuksiini jotenkin tiedostamatta. Kun siis ihan totta ollaan tehty päätös mieheni kanssa että jatketaan yhdessä, ja terapiassakin ollaan käyty. Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Minun mieheni petti minua useamman kuukauden jonka seurauksena jätin hänet. Sen jälkeen lähdin heti samantien treffeille seuraavana päivänä uuden miehen kanssa josta kehittyi ajan kanssa "romanssi". Kun mies sai asiasta kuulla hän syytti minua pettämisestä vaikka emme olleet suhteessa. No mutta aikaa kului jätin romanssin ja palasin miehen kanssa yhteen kunnes sain selville että hän taas treffailee toista jonka jälkeen en enään miettinyt vaan pistin tuulemaan ja ukko soitteli perään viikonloppuisin mutta minä vähät välitin. Jokaisesta kerrasta kerroin rehellisesti jos olin toisen kanssa ollut tai edes nukkunut toisen kanssa. Nykyään meillä menee todella hyvin eikä tarvitse enään miettiä "onko hänellä joku" sillä ukko tietää että minä en enään ole se joka hänen peräänsä jää ruikuttaman. :)
Pari kuukautta sitten sain tietää, että vaimoni on pettänyt minua erään kuntosaliohjaajan kanssa jo melkein vuoden. Ajattelin, että jotain on tehtävä, vitutti niin paljon.
Ensimmäiseksi menin kuntosalille ja päästin ilmat pois sen kuntosaliohjaajan auton renkaista. Seuraavalla viikolla menin oikein kuntosalille ja pukuhuoneessa kusin sen kaverin kenkiin sillä aikaa, kun se oli suihkussa. Seuraavaksi ajattelin laittaa pienen liiketunnistimella varustetun valvontakameran meidän makkariin ja sanoa vaimolle lähteväni pariksi viikoksi lomareissulle Espanjaan. Varmaan nusasevat siellä makkarissa, jossakin välissä . Sitten laitan videon netiiin.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:12"]
Mulla on ihan sama homma, tosin pettäjä on mun vaimo, et kun se ei ehtiny antaa tälle miehelle ennenkuin jäi kiinni, niin se ei sitte ole sen mielestä niin vakavaa. Ja huom. tätä ennen oli tekstailtu härskejä ja pussailtu ja hierottu jalkoväliä usean viikon aikana. pettämistä mikä pettämistä. Mäkin sanoin vaimolle, että olis nyt edes pannu känissä pikkujouluissa jotain sivariharjoittelijaa, mutta piti mennä sitte kieroilemaan ja salailemaan monen viikon jan salasuhdettaan. Onko se kyrpä pillussa se ratkaseva juttu? Ei mun mielestä. Sukupuolitaudit on tietty asia erikseen, mut kyllä siinä aikamoinen "henkinen tauti" tarttuu, kun tollanen paljastuu vaikka ei olis loppuun saakka työnneltykään.
[/quote] toi on niin totta, terv, vastaaja nro 2
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:44"]
Pari kuukautta sitten sain tietää, että vaimoni on pettänyt minua erään kuntosaliohjaajan kanssa jo melkein vuoden. Ajattelin, että jotain on tehtävä, vitutti niin paljon.
Ensimmäiseksi menin kuntosalille ja päästin ilmat pois sen kuntosaliohjaajan auton renkaista. Seuraavalla viikolla menin oikein kuntosalille ja pukuhuoneessa kusin sen kaverin kenkiin sillä aikaa, kun se oli suihkussa. Seuraavaksi ajattelin laittaa pienen liiketunnistimella varustetun valvontakameran meidän makkariin ja sanoa vaimolle lähteväni pariksi viikoksi lomareissulle Espanjaan. Varmaan nusasevat siellä makkarissa, jossakin välissä . Sitten laitan videon netiiin.
[/quote]
Tuo on paha! Olet aika ketku. Mutta nettiin laittamissa on se ongelma, että voit joutua vaikeuksiin itse. Keksi jotain muuta...
[/quote] Olisko mahdollisuus saada linkkiä tänne sivulle jos lataat videon nettiin?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:50"]
Mä olen kans tässä pyöritellyt kostoa. Siitä on nyt puoli vuotta aikaa kun mies jäi kiinni lyhyestä suhteesta. Olemme yrittäneet selvittää asiaa, mutta hassu juttu on nyt se että koko useita vuosia kestäneen avioliittomme aikana itselläni ei ole ollut ainoatakaan ihastusta, mutta nyt luulen että olen itse vähän ihastunut toiseen! Hän on eräs uusi tuttavuus, joka on ollut todella flirtti minua kohtaan, ei kyllä todennäköisesti halua mitään muuta, koska hänelläkin on tietääkseni perhe, mutta kuitenkin...
Olenkin miettinyt että vaikuttaako miehen pettäminen näihin ajatuksiini jotenkin tiedostamatta. Kun siis ihan totta ollaan tehty päätös mieheni kanssa että jatketaan yhdessä, ja terapiassakin ollaan käyty. Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
[/quote] Mistä päättelet että ei hulua muuta..? Mä sovin itse sun kuvauseen ja oon samassa tilanteessa kuin sä. Ja ehkä haluaisin muutakin mut en kehtaa ehdottaa kun on perhettä ja sä sitte pitäsit mua sikana ta jotain... Pettäähän ne perheellisetkin, niin ei petetyn perhellisen ajatuksetkaan ole entisellään...
Paras kosto on se, kun jatkaa omaa elämäänsä ilman pettäjää ja ajan kanssa mahdollisesti löytää ihmisen joka ei ole niin brutaali, että alentuisi moiseen tekoon. Sittenpähän tämä pettäjä saa havahtua siihen kuinka onnellinen on uuden ihmisen kanssa.
[/quote]
AIVAN HVETIN HYVIN TEHTY: jatka samaa rataa. onhan meitä älypäitäkin vielä!
no naimalla salasuhteen kanssa meidän aviovuoteessa