Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä kuussa alkaa vauvan yritys

Vierailija
01.11.2013 |

Vähän jännittää! Tätä on pitkään pohdittu ja nyt on sitten päätetty uskaltaa yrittää vaikka ajoitus ei nyt mitä parhain olekaan. Esikoinen sai aikanaan alkunsa ekasta yrityksestä, mutta nyt itselläni alkaa olemaan jo sen verran enemmän ikää että jännittää miten onnistuu tällä kertaa. Miten nopeasti muilla on toinen raskaus alkanut jos ikäeroa lapsilla on lähemmäs 10 vuotta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :)

Minä olen esittänyt miehelle myös toiveen toisesta lapsesta. Minullakin jo ikää alkaa olla ja toivoisin, että vielä saisin sisaruksen/sisaruksia lapselleni.

Vierailija
2/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin puolisen vuotta miestä pehmittelemään ennenkuin suostui. Onneksi sitkeys palkittiin ;) Toivottavasti ei tarvitse toista puolta vuotta odotella tärppäämistä. Se voisi olla jo liian piinallista!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 19:47"]

Minäkin jouduin puolisen vuotta miestä pehmittelemään ennenkuin suostui. Onneksi sitkeys palkittiin ;) Toivottavasti ei tarvitse toista puolta vuotta odotella tärppäämistä. Se voisi olla jo liian piinallista!

-ap

[/quote]

Puolen vuoden odotus olisikin todella piinallista...

t. 5v lapsettomuushoidoissa käynyt

Vierailija
4/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli 8-vuotias kun aloimme yrittää neljättä. Täytti juuri 12 ja edelleen meillä on 3 lasta.

Vierailija
5/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni.

Vierailija
6/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin luultavasti pikkukakkosen yritys alkaa tässä kuussa. Jännittää! Meidän esikoinen sai myös alkunsa ekalla yrittämällä, ja nyt yritän pistää jäitä hattuun, ja ajatella realistisesti että tuskin tällä kertaa heti tärppää.

Vierailija
7/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea yritykseen! Meillä kesti 11 kuukautta, aloin jo huolestua ja miettiä mistä pitäisi hakea apua jos alkaa kulumaan aina vain kauemmin, mutta sitten onneksi tärppäsi :)

Vierailija
8/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin, heti kun täti on käynyt. Kolmas oma, miehelle toinen ja meidän yhteinen, ikää mulla 21 ja miehellä 31. Eikä mun tarvinnut suostutella, päin vastoin, miehellä kova kuume <3

Vierailija
9/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa esikoisen yritys ja jostain syystä olen vakuuttunut, ettei missään nimessä tärppää välittömästi. Josko nyt pahimmilta kauhukuvilta vältyttäisiin ja vuoden sisään saisi sen plussan (tai edes jossain vaiheessa)...

Vierailija
10/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin alkaa yritys, tänään alkoi menkat ja sitten lähtee :) Toinen toiveissa, elokuussa ois sit varmaa la jos heti tärppäis? Syksyn vauva ois ihana <3

Vierailija
11/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aletaan joulun maissa yrittää ensimmäistä. Kuten joku aiempi kirjoittaja, mäkin pelkään, että joudutaan yrittämään pidempään. Toivotaan kuitenkin parasta meille kaikille!

Vierailija
12/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotetaan että esikoinen ilmoittaisi tulostaan. Elokuusta asti yritetty, vielä ei hermoa kiristä, ehkä ensi vuonna tähän aikaan jollei ala tärppäämään...

Vierailija
13/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, meitä on siis muitakin! Tosiaan ensimmäinen raskaus alkoi niin naurettavan helposti että pelkään alitajuisesti odottavani toisenkin tärppäävän heti. Olen vain niin malttamaton ja kaikki pitäisi saada heti :D

Totta, syysvauva olisi ihana! Esikoinen on syntynyt keväällä. Toisaalta taas huolettaa jos syntymäpäivä ajoittuisikin aivan loppuvuoteen. Aina olisi poloinen ryhmänsä nuorin.

-ap

Vierailija
14/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille! Meillä mies sanoo haluavansa lapsen kanssani,  mutta menetti halut keskenmenon jälkeen ja nyt ei tunny ymmärtävän et mä en ole mikään neitsyt Maria.. :( et hos seksiä on kerta kuussa heti menkkojen jälkeen ni ei paljo auta.  Toivottavasti teillä tärppää pian! 

Vierailija
15/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:53"]

Kivaa, meitä on siis muitakin! Tosiaan ensimmäinen raskaus alkoi niin naurettavan helposti että pelkään alitajuisesti odottavani toisenkin tärppäävän heti. Olen vain niin malttamaton ja kaikki pitäisi saada heti :D

Totta, syysvauva olisi ihana! Esikoinen on syntynyt keväällä. Toisaalta taas huolettaa jos syntymäpäivä ajoittuisikin aivan loppuvuoteen. Aina olisi poloinen ryhmänsä nuorin.

-ap

[/quote]

Meillä kaksi marraskuussa syntynyttä ja eipä yhtään ole haitannut vaikka ovatkin ryhmän nuorimpia, taidoiltaan monessa asiassa edellä ryhmiään :)

Vierailija
16/16 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta. Tuli lapsille aika iso ikäero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän