Mun elämässä ei koskaan ole ollut romantiikkaa
Mä olen 52 v nainen, joka on elänyt ihan onnellisen elämän, erityisesti aikuisena. Olen ollut hyvä vaimo, äiti kolmelle lapselle, hyvä työntekijä jne. Mutta mä en ole koskaan ollut päivääkään minkään romanttisen asian kohteena. Mua ei ole kosittu, ei ollut häitä, häämatkoja, lahjoja mieheltä, kauniita sanoja jne. Mä olen elänyt ruisleivän ja kaurapuuron ja tiskiveden makuisen elämän. Hyvä elämän, mutta en koskaan mitenkään ihailun kohteena olevan ihmisen elämää. Surullista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, niin minäkin. Et ole ainoa.
Kiitos! Ehkä jaamme kokemuksemme joskus vanhainkodissa?
Ap.
No miten seksielämä? Osoittiko mies hellyyttä tai halua? Tunsitko olevasi silloinkaan ihailun kohde vai pelkkää näkkileipää?
Siiinä kun sä ekaa kertaaa maistat suomalaista ruisvelliä ja sotaveteraaani pappasi kertoo sinulle hieman tositarinoita elävästä elämästä niiiin kaiikki tuollainen romatisointi alkaa olla siinä suhteeessa jo naiivia. Eli naiivi tyttönen ei selviä rankssa raa ssa maailmssa haaveilemalla asiat todeksi vaaan jos haaveileee niin maailmankuva muuuttuu ennenpitkää mielikuvitusmaaailmaksi jossa totuus tapattaa barbien kuvitelmaaat ennemmin tai myöemmmin. Se miss joka sodassa syö jopa oman ulosteeensakin kahteeen kertaan selviää tässä maailmassa parhaiten.
Sama täällä, mutta en ole edes tajunnut harmitella asiaa. En jotenkaan yhtään osaa kaivata mitään kehumista tai lepertelyä tai lahjomista tai passaamista. Saan paljon paremman mielen hoivaamalla ja kehumalla itse muita.
Jos sinä sen sijaan koet jääväsi jostakin merkittävästä paitsi, tee asialle jotakin heti tänään. Ei meillä ole kuin tämä yksi elämä ja se on äkkiä eletty.
Älä sure, niin minäkin. Et ole ainoa.