Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettekos muuten sellaista huomanneet tällä palstalla,

Vierailija
01.11.2013 |

että koko keskustelun suunta riippuu tosi paljon ensimmäisestä vastaajasta? Jos heti ekaksi kommentoijaksi sattuu joku vänkäävä pukari, muutkin alkavat jankata. Jos taas eka vastaus on pohdittu ja myötätuntoinen (riippuu tietenkin kysymyksestä, millainen), niin keskustelu keskimäärin jatkuukin asiallisena. Toki jossain vaiheessa tai jossain välissä äänensä saa kuuluville myös epäasiallisuus, mutta joskus suorastaan ihmetyttää, missä ovat kaikki pilkalliset kaikentietäjät. Niin, ei muuta, kunhan huomioitsin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio muuten! Eli kannatta yrittää ehtiä vastaamaan viesteihin ensimmäisenä ja asiallisesti :)

Vierailija
2/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Menee hyvin usein juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut.

Vierailija
4/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
5/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt tätäkin suloisen räyhäämätöntä keskustelua! Varmasti kaikki vieläpä viittasivat, ennen kuin kommentoivat. Kiitos teille, mussukat!

Vierailija
6/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoajia on keskustelujen seassakin, ei vain aloituksissa. Niihin auttaa parhaiten se, että ei kommentoi niitä, vaan vain asiallisia vastauksia. Yleensä se kuitenkin kiinnostaa se mitä aloittaja kommentoi keskustelun edetessä, joten keskustelua voi itse pitää jollain tavalla ruodussa keskittymällä itse siihen varsinaiseen asiaan.

Vierailija
7/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg, miten tämä vauva-palsta on muuttunut näin helvetin tylsäksi!? Oli poissa puoli vuotta ja tilanne on järgyttävä. Siunausta vaan kaikille teille seinän värisille uskiksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme