Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä faktaa meillä on Ikiksestä?

Vierailija
18.10.2013 |

Oli muistaakseni useamman lapsen äiti, lapset tehty nuorena?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3829741/ketju/posti_toi_kutsun_lapsieni_isan_haihin_joka_ei_koskaan_aikonut_avioitua

Tarkoititko tätä? Oikean ikiksen tunnistaa siitä että ensimmäinen viesti saattaa olla todella asiallinen ja myötätuntoa herättävä. Heti kun vastauksia tulee, hän vastaa nopeasti ja paljastaa todelliset tapahtumat ja todelliset ajatuksensa. Yritän etsiä vielä muita oikean ikiksen ketjuja.

Vierailija
2/24 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti Ikiksen exän uuden naisen ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3832519/ketju/epailen_etta_ikis_on_mun_miesystavani_lasten_aiti

Ikis on myös tehnyt kyselyketjun jossa myönsi tehneensä muutaman ketjun, mutta arvosteli mammoja lempinimestään. Sitä ketjua en löytänyt..

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joskus paljasti jossain ketjussa, että neljä lasta ja ex asuisi jossain Hirvensalossa.

Vierailija
5/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ketju tuo. Säälin niitä lapsia.

Vierailija
6/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelon ja ihmetyksen sekainen ihailuni teille kaikille, jotka oikeasti (?) tunnistatte täältä joitakin vakkareita. Mä en ole vieläkään oikein varma, onko niitä oikeasti olemassa (ikis, muru, ym) vai onko ne vaan jotain av-legendaa..

Vierailija
7/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:32"]

Pelon ja ihmetyksen sekainen ihailuni teille kaikille, jotka oikeasti (?) tunnistatte täältä joitakin vakkareita. Mä en ole vieläkään oikein varma, onko niitä oikeasti olemassa (ikis, muru, ym) vai onko ne vaan jotain av-legendaa..

[/quote]

No se Ikis on aika helppo tunnistaa, kun se jankkaa sitä samaa asiaa. Samoin Muru. Tosin Muru on fiktiivinen hahmo.

Vierailija
8/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen luullut että vietän paljon täällä aikaa mutta en koskaan tunnista ketjuista ketään. En edes näitä legendoja. On täällä kyllä aika surkeeta väkeä jotka kyttää toisia ja miettii näitä asioita päivät pitkät.

Vierailija
9/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ikis jankkaa? Ikäerohullu?

Vierailija
10/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksiäkin on monta, mutta tämän yhden ja saman kirjoittajan tekstit tunnistaa tietyistä virheistä ja tekstin tyylistä. Murulla on useampikin kirjoittaja. Ikiksen ympärille tämä ns. legenda syntyi jonkun aktiivisen copycatin (ns. Alle 25-vuotiaat eivät osaa asiaa x jne.) ympärille samoihin aikoihin kun Ikis alettiin tunnistaa ja tunnustaa. 

Vaikka tämä meidän palstaikis ei olisikaan todellinen, hän on ainakin oiva parodia niistä oikeista ikiksistä. Siis niistä katkerista naisista jotka ovat syystä tai toisesta eronneet lastensa isästä ja purkavat turhautumisensa lasten isän uuteen puolisoon. Tunnen yhden ikiksen henkilökohtaisesti, eikä minulla ole syytä epäillä palstaikiksenkään olemassaoloa. 

Vierailija
11/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko, että Murulla on useampi kirjoittaja - ellei se ole joidenkin tyyppien kimppaprojekti - koska ne faktat pysyy suunnilleen kasassa. On joku joskus kirjoittanut johonkin Muru-ketjuun viestin Muruna, muttei ne ole oikein menneet läpi.

Vierailija
12/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena, ei minunkaan ketjuissani aina meni oma tekstini läpi apna. :D

Vierailija
13/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa oikeasti on olla katkera tuolle tilanteelle? Ettekö itse olisi tai voisi kuvitella itsellenne samaa tilannetta? Ja onhan noita katkeria naisia tullut nähtyä ihan vanhoissakin ja vaikka mies olisi ottanut oman ikäisensäkin uuden puolison.

Vierailija
14/24 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, tällaisen kuvan minä olen saanut ikiksen toimista:

- Vahinkolapsi miehelle n. 18-vuotiaana

- Yrityksiä elää perheenä

- Uskottomuutta puolin ja toisin

- Lisää "vahinkolapsia"

- Ikis löysi uuden, nakkasi miehen pihalle, kihlautui, hankki lapsen uuden miehen kanssa

- Mies jatkoi monen vuoden päästä elämäänsä

- Ikis kilahti kun uusi nainen olikin nuorempi (ja kauniimpi? Menestenyympi?) kuin hän

- Ja nyt suoltaa tätä avlle

Vierailija
15/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt ikistä näkyny?

Vierailija
16/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tää olla ikiksen ketju?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2118265-kaikille-aitipuolille-ja-tai-miehen-uusille-vaimoille/

Aika samanmoinen kirjoitustyyli mutta tosin tuo ikäerojuttu puuttuu. Spesialisteija paikalla???

Vierailija
17/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 00:47"]

Mun mielestä joskus paljasti jossain ketjussa, että neljä lasta ja ex asuisi jossain Hirvensalossa.

[/quote]

Purki turhautumistaan, kun exälle ja nuorelle naikkoselle tulossa vauva ja yhteiset lapset olivat isällänsä. Samassa viestissä lähetti terveiset Hirvensaloon. Mitä se sitten tässä  yhteydessä tarkoittaakaan....?

Vierailija
18/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:14"]

[/quote]

Purki turhautumistaan, kun exälle ja nuorelle naikkoselle tulossa vauva ja yhteiset lapset olivat isällänsä. Samassa viestissä lähetti terveiset Hirvensaloon. Mitä se sitten tässä  yhteydessä tarkoittaakaan....?

[/quote]

Löytäisitkö ketjua?

Vierailija
19/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:14"]

[/quote]

[/quote]

Löytäisitkö ketjua?

[/quote]

Olen eri kirjoittaja mutta pikaisella googlauksella löytyi tämä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3409602/ketju/minka_niminen_on_se_varattu_mies_jonka_haluaisit_itsellesi

Tosin mikään muu ei viittaa ikikseen kuin katkeruus ja sitä seuraavat viestit jotka eivät ole AP:n, eli tätä ei voi varmistaa..?

Vierailija
20/24 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:00"]Voiskohan tää olla ikiksen ketju?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2118265-kaikille-aitipuolille-ja-tai-miehen-uusille-vaimoille/

Aika samanmoinen kirjoitustyyli mutta tosin tuo ikäerojuttu puuttuu. Spesialisteija paikalla???

[/quote]

En usko että on. Ikiksellä on yleensä aloitusviestissä ihan hyvä pointti, ei noin provosoiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme