Kun olen laihtunut 20kg alan jännänaiseksi
Biletän ja panen ihan saatanasti! Ja Tinder rupeaa laulamaan.
Kommentit (15)
Sama täällä! Jouluna on jo jono ovella pukkia jos tostakin. Eipä kerkiä sillonkaan sitten ahtamaan herkkuja kun pa no puuhissa aika menee.
Jännänaisten aika on nuorena ja hoikkana. Olin sellainen ja enää ei kiinnosta.
Voi olla vanhakin jännänainen. Jonkun ne nuortenkin miesten traumat pitää tehdä.
Haluaisitko panna minua villisti ja jättää sitten kuin nallen kalliolle?
t. kilttismies
Vierailija kirjoitti:
Allit viuhumaan!
Olin tulemassa sanomaan samaa. AP allit viuhuen saalistaa miehiä. Hyvin saa niillä otteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
t. kilttismies
Huoh näitä miesten juttuja. Kyllä mieli muuttuu kun sen jännän tädin kusenpolttam karvalompsa ja vanhan tupakan & valkosipulin kyllästämä hengitys tulevat lähimaastoon, ja hän ajattelee olevansa hehkeä tapaus.
Tulee jänis housuun jopa näille "no kyllä mulle ihan mikä vaan nainen kelpaa jolla on pulssi".
Miksi vasta sitten?
Iltalehdessä on juuri juttu muhkusta xxxxxl-kokoisesta Juulista, joka metsästää jännänaisena vain urheilija-poikia.
Tekis mieli bilettää mut ei panna randomeita.
Ei tartte 20 kiloa laihduttaa, voit alkaa heti. Miehet kiihottuu lähes kaikesta ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kilttismiesHuoh näitä miesten juttuja. Kyllä mieli muuttuu kun sen jännän tädin kusenpolttam karvalompsa ja vanhan tupakan & valkosipulin kyllästämä hengitys tulevat lähimaastoon, ja hän ajattelee olevansa hehkeä tapaus.
Tulee jänis housuun jopa näille "no kyllä mulle ihan mikä vaan nainen kelpaa jolla on pulssi".
Naisethan sanovat että miehet nussivat mitä tahansa.
Samat naiset käyttävät kurkkuja, porkkanoita, kaukosäädintä, vesipulloja, veitsiä, maissitankoa, 17 eri lelua ja suihkupäätä masturbointiin.
Ironista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kilttismiesHuoh näitä miesten juttuja. Kyllä mieli muuttuu kun sen jännän tädin kusenpolttam karvalompsa ja vanhan tupakan & valkosipulin kyllästämä hengitys tulevat lähimaastoon, ja hän ajattelee olevansa hehkeä tapaus.
Naisethan sanovat että miehet nussivat mitä tahansa.
Samat naiset käyttävät kurkkuja, porkkanoita, kaukosäädintä, vesipulloja, veitsiä, maissitankoa, 17 eri lelua ja suihkupäätä masturbointiin.
Ironista.
Kesäkurpitsa. Unohdit.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vanhakin jännänainen. Jonkun ne nuortenkin miesten traumat pitää tehdä.
Voi toki, nuorena oli laajempi repertuaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista satuilua. Itse en tupakoi enkä käytä valkosipulia, mutta muuten jännistelen mieleni mukaan. Moni mies haluaisi seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen muuttaa heti yhteen, kihloja ja liittoja. Minua ei kiinnosta. Pidän omasta elämästä.
tarkoitat kai jämänaiseksi