Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jauhelihaa, munia, sipulikeittopussi, korppujauhoja ja punajuurisalaattia sekaisin

Vierailija
12.09.2020 |

Oletko kokeillut paistaa pihvejä tai pullia uunissa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuurijauhelihapihvejä on myynnissä. Ovat hyviä.

Vierailija
2/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punajuurijauhelihapihvejä on myynnissä. Ovat hyviä.

Et vastannut kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole punajuurisalaattia kokeillut, ihan punajuuria vain. Tuohan on lindströmin pihvien resepti (salaatin tilalle siis punajuuri)

Vierailija
4/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä olen siis useasti tehnyt!

Vierailija
5/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Lindströminpihvejä helpommalla, eipä ole tullut mieleenkään, kiitos tästä.

Vierailija
6/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, liikaa ei pidä laittaa sitä salaattia, tulee löysää eivätkä pysy koossa. Punajuurisalaatista saa myös lämpimän lisukkeen.

Vierailija
7/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen tehnyt. Muuten laitan kermaviiliä mutta jos haluan pikalindströminpihvejä laitan punajuurisalaattia.

Vierailija
8/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen lindströmit alusta, tosin valmiiksi keitetyillä ja kuorituilla punajuurilla (juureshyllystä). Allergiakeittiö, eineksissä on aina jotakin mikä ei sovi. Miksi sipulikeitto? Kuivattua sipulia saa sellaisenaankin.

Vierailija
9/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen lindströmit alusta, tosin valmiiksi keitetyillä ja kuorituilla punajuurilla (juureshyllystä). Allergiakeittiö, eineksissä on aina jotakin mikä ei sovi. Miksi sipulikeitto? Kuivattua sipulia saa sellaisenaankin.

Kuivattu sipuli pelkästään ei toimi lihapullissa, sipulikeiton kanssa tulee maukkaampia.

Vierailija
10/10 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, tulipa vankila-ajat mieleen. Syksyllä saatiin punajuurta niin tuolla mausteseoksella saatiin mahtavat punajuuripihvit, se pj oli lihan sijalla- enemmistö oltiin kuitenkin tappajia, kaikilla kohteena se oma nainen paitsu yhdellä jukalla joka oli pedofiili