Miehet! Mikä tai minkä merkkinen auto antaa naisesta mielenkiintoisen vaikutelman?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Polkupyöräily on hotimpaa.
Joo. Ei tosiaankaan mikään auto tee naisesta hotimpaa. Kyllä polkupyöräily tai kävely on se juttu. Ja treenatut reidet ja pakarat!!!! Ja pyörällä ajaessa avoin kaula-aukko ja lyhyt hame!!!
Mies
Tiedän että tästä tulee kuraa niskaan, mutta vastaan kun kerran kysytään; itselle on oikeastaan turn off jos nainen harrastaa autoja. Eli itseäni eniten kiinnostava tapaus on että autoa pitää ainoastaan liikkumavälineenä jos se on oikeasti pakko olla (ei sen takia että on laiska eikä jaksa kävellä/pyöräillä/kulkea julkisilla) ja ainakaan sitä ei ole ostettu velaksi.
T: pyöräilevä ja autoton mies
Vanha Mersu, esim. W124 tai W123. Vanha jenkkiauto, 80 -luvulta tai vanhempi. Uusista autoista ei juuri mikään, nehän ovat toistensa kopioita ja muutenkni tylsiä.
Miehille on samantekevää, millä autolla ajat, tai onko edes autoa JOS olet hoikka ja kaunis, sekä käytökseltä naisellinen. Myöskin on aivan sama, millaista työtä teet, kunhan käyt töissä. Miehiin ei nainen tee vaikutusta autollaan eikä työllään.
- mies 42
Kävelyn ja pyöräilyn kiinteyttämät pakarat vetoaa kiinnittää huomion. Läsäajat voivat pysyä maskit naamalla autoissaan ja ajella huit helevettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu kiroileva nainen ja autona joku Chevy Suburban 🤢🤮
Tässä kysyttiin niitä autoja mitkä antavat naisesta mielenkiintoisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu kiroileva nainen ja autona joku Chevy Suburban 🤢🤮
Mun lempiauto! Tosin mulla ei ole tatuointeja enkä kiroile...
Mä haluaisin Landroverin. En tiedä kiinnostuisiko kukaan mutta ei sillä niin väliä.