En mä sitten päässyt työelämään ollenkaan mukaan
Ei kukaan enää 47v palkkaa joka ei ole ikinä ollut töissä. Miten viettäisin loppuelämäni? Ei huvita enää eri harrastukset, vapaaehtoistyöt tms niitä olen kerinnyt jo vuosikymmenet tekemään.
Kommentit (24)
Oletko hoitanut lapsia kotona?
Soita Seureen, he palkkaavat päiväkoteihin avustajia ja hoitajia.
Perässä tullaan. Itse olen 35 ja työkokemusta on kertynyt alle 3 vuotta (eli edes ansiosidonnaista en saanut kuin 300 päivää ja sitäkin aktiivimalli alennettuna). Tämän lisäksi tietenkin useita kuukausia työkokeiluja. Varsinaista koulutusta ei ole, ei myöskään perhettä eikä omaisuutta. Ajttelin vielä pari vuotta katsoa paraneeko tilanne ja sitten teen jonkun muun ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo Ammattivalittaja. Ei jaksa enää sun ulinaasi. Olet paska ihminen, valitat js uliset koko ajan. On meillä muillakin ongelmamme. Me teemme niille jotain. Tartte sun elämääs ratkoa jatkuvasti. Varsinkin kun et mistään neuvoista ota edes opiksesi.
Nyt kun äitikahjo on ollut hiljaa, ammattivalis on noussut ärsyttävimmäksi jankuttajaksi.
Lopeta jo Ammattivalittaja. Ei jaksa enää sun ulinaasi. Olet paska ihminen, valitat js uliset koko ajan. On meillä muillakin ongelmamme. Me teemme niille jotain. Tartte sun elämääs ratkoa jatkuvasti. Varsinkin kun et mistään neuvoista ota edes opiksesi.