En mä sitten päässyt työelämään ollenkaan mukaan
Ei kukaan enää 47v palkkaa joka ei ole ikinä ollut töissä. Miten viettäisin loppuelämäni? Ei huvita enää eri harrastukset, vapaaehtoistyöt tms niitä olen kerinnyt jo vuosikymmenet tekemään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No et ole paljoa menettänyt.
Menetin mä normaalin toimeentulon, sosiaaliset suhteet yms. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oot tehnyt, että näin on käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyin oppimisvaikeuksista kärsivänä enkä saanut tukienkaan avulla hommattua ammattia, lisäksi jalkavammani ja selkä on estänyt fyysiset työt plus nykyään myös muut sairaudet. ap
??? Olen 45-vuotias. Opiskelen nyt unelma-ammattiini opettajaksi. Ajattelin kyllä ihan työllistyä alalle ja tehdä töitä vielä yli 20 vuotta.
Tiedän, että kilpailen nuorempien kanssa. Etuinani ovat elämänkokemus ja sen tuoma auktoriteetti, se etten jää vanhempainvapaalle, sekä laajat pätevyydet opettaa kolmea eri kieltä vaikka lukiotasollakin sekä alakoulun kaikkia luokkia.
Vierailija kirjoitti:
??? Olen 45-vuotias. Opiskelen nyt unelma-ammattiini opettajaksi. Ajattelin kyllä ihan työllistyä alalle ja tehdä töitä vielä yli 20 vuotta.
Tiedän, että kilpailen nuorempien kanssa. Etuinani ovat elämänkokemus ja sen tuoma auktoriteetti, se etten jää vanhempainvapaalle, sekä laajat pätevyydet opettaa kolmea eri kieltä vaikka lukiotasollakin sekä alakoulun kaikkia luokkia.
Sullahan on hyvä tilanne kun pystyt opiskelemaan
Mulla ei äly oppimisvaikeuksien takia riitä yhtään mihinkään. On sitä kaikenlaista mm opiskelua tullut yritettyä. ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oikea asenne, otahan Ap mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 6v ja sitten voin tehdä mitä haluan. ap
Niinku mitä? Ethän sä näytä tietävän mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saan lapseni täysi-ikäiseksi, niin varmaan pidän hauskaa kun en muuhun pysty. ap
Oletko sä se sama, joka täällä aika ajoin on valittanut? Sulla on mies ja lapsi ja vanha ok-talo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnyin oppimisvaikeuksista kärsivänä enkä saanut tukienkaan avulla hommattua ammattia, lisäksi jalkavammani ja selkä on estänyt fyysiset työt plus nykyään myös muut sairaudet. ap
eli laiska paska joka pääsi lihomaan
Hyviä eläkepäiviä, jos nyt satut jostain rahaa saamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saan lapseni täysi-ikäiseksi, niin varmaan pidän hauskaa kun en muuhun pysty. ap
Biletystä senioritalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on hyvä tilanne kun pystyt opiskelemaan
Mulla ei äly oppimisvaikeuksien takia riitä yhtään mihinkään. On sitä kaikenlaista mm opiskelua tullut yritettyä. ap
Ai sullla ei riitä edes muisti opiskelemaan kaikkea ulkoa ja pääästä esim humanistiseeen. EN mä sitä tarkota että mitään ydinpommia pitäiisi uudelleen keksiä niitä on ihan varmaan liikaakin tässsä maailmassa latingissa 24/7 ympäri maaailmaa mutta ihan muuutoin vaan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biletystä senioritalossa?
En mä muuta sinne. Siellä muutenkin kallis vuokra. Halvemman kämpän saa muualta.
Up