Mieheni lähetti tälläisen tekstarin, tulkitkaa pyydän!
Mies lähetti viestin, jossa pyysi tuomaan kaupasta pari juttua (olin muutenkin menossa kauppaan). Mutta ei mitään muuta. Ei mitään rakas, tai rakastan sinua tai tule pian kotiin tms. Ei mitään! Miten tulkitsette tämän? Eikö hän enää rakasta minua?
Olen epätoivoinen :(
Kommentit (29)
Joo. Miehesi ei enää välitä sinusta ja käyttää sinua vain kynnysmattona. Todennäköisesti teidän kauppareissun aikana se kuuluisa toinen nainen käy viihdyttämässä ukkoasi. :)
Jaa-a. Kysypä mieheltäsi. Oma epävarmuutesi on inhimillistä. Juttele, juttele, kuuntele, kuuntele. Rakastatko sinä? Hinkuvinkuiluja tulee matkan varrella, jos siellä on syvä tunne pohjalla, niin se syvenee. Juttele. Ei mies välttämättä ajattele tuollaista. Jos se asia on sinulle tärkeä, niin hän voi sitten auttaa sinua siinä. Luottamus tulee pikkuhiljaa.
Tärkein neuvo: älä vaan kysy mieheltäsi mitään asiasta! Olet tehnyt täysin oikein kysyessäsi täältä palstalta neuvoa. Hyvä ap, oot viisas ja vahva!
Mä taas olin kysymässä mieheltäni, että rakastaako se mua, niin ehdin sanoa vasta "Raka.." kun se tokaisi, että "Joojoo!". Nyt olen kaksi viikkoa miettinyt ihan ahdistuksissani, että se taisi vastata liian nopeasti, että se ei varmaan edes tajunnut mitä olin kysymässä, että se ei varmaan OIKEASTI tarkoittanut, että "joo, mä rakastan sua" :(
Rakastaakohan se mua.. Onkohan sillä joku toinen.. Eilen kuljin sen ohi, kun se luki sanomalehteä, eikä se edes koskettanut tai silittänyt mua ohimennessäni, aika paha. Mä petyin jotenkin tosi kovasti. Mitenköhän mun pitäisi ottaa tämä asia puheeksi. Hirveitä nää kriisit.
25. Meillä ihan sama juttu. Eilen kun lähdin töihin ja katsoin asunnon ikkunaan, niin ei mitään!!! Ei vilkutusta ei lentosuukkoa. Mitä teen, apua!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 09:17"]
Mies lähetti viestin, jossa pyysi tuomaan kaupasta pari juttua (olin muutenkin menossa kauppaan). Mutta ei mitään muuta. Ei mitään rakas, tai rakastan sinua tai tule pian kotiin tms. Ei mitään! Miten tulkitsette tämän? Eikö hän enää rakasta minua?
Olen epätoivoinen :(
[/quote]
Hahhah hauska provo. Oot vissin 15 vee...
Otan osaa ap. Oon ollut ihan samassa tilanteessa kuin sä :(( Ennen mies aina kirjoitti viestiin että " raKaSihQuseni PuSSSPuSS, rakastan sua kulti!!!!111 tuotko mussu maitoo jookos, ihanainen rakasssss!!!11 <3<3<3" Ja sitten eräänä iltana sain viestin jossa että " Voisitko kulti tuoda purkkaa, oot RaXu!"
Järkytyin todella. Mies ei enää rakastanut mua samalla voimalla kun ennen, ja halus vielä purkkaa? anteeks mut miks?? Jätin sen, en ala katteleen tommosta.
Mitäs jos sopisitte miehen kanssa, että hän ilmoittaa jos asia muuttuu. Eli kertoo kun lakkaa rakastamasta niin ei tarvitse asiaa joka päivä miettiä.