Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehille nykyään niin tärkeää naisen kroppa? Olen kauniskasvoinen...

Vierailija
01.11.2013 |

kroppani on hoikka, mutta en ole mallia tiimalasi ja en ole nykytrendin mukaan lihaksikas. Kiinnostavat miehet eivät kiinnostu minusta ja hetken päästä seurustelevat jonkun trendikkäästi fitnesskunnossa olevan naisen kanssa, vaikka näiden kasvot on huomattavasti rumemmat kuin minulla, vaikka itse sanonkin. Ja olen oikeasti hoikka, BMI 20,5. Näiden naisten olemuskin on jotenkin ylimielinen ta ylpeä. Itse olen avoin, hymyilevä ja ystävällinen.

Onko tuo naisen kroppa nykyisin miehelle niin tärkeä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 00:32"]

En osaa tietenkään sanoa millasia naiset ovat kokonaisuudessa ja sopivatko paremmin miehelle kuin minä. Mutta tämä sama kuvio on toistunut jo monta kertaa. Urheilullisuudesta. Kyllä pidän itsekin koiran kassa lenkkeilystä, mutta en mistään rääkistä tai vartalon muokkauksesta.

t.ap

[/quote]

No koiran kanssa lenkkeilyllä ei ole kyllä mitään tekemistä urheilun kanssa, sorry vaan. En usko, että miehet varsinaisesti siihen urheilulliseen kroppaan ihastuu vaan siihen terveelliseen elämäntapaan, josta se muodoskas ja lihaksikas kroppa kertoo. Miehet nyt vaan yleensä tykkää harrastaa kaikenlaista hikiliikuntaa ja toki se on mukavaa, jos puolisonkin kanssa voi jotain tuollaista harrastaa.

Vierailija
22/24 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 00:32"]

En osaa tietenkään sanoa millasia naiset ovat kokonaisuudessa ja sopivatko paremmin miehelle kuin minä. Mutta tämä sama kuvio on toistunut jo monta kertaa. Urheilullisuudesta. Kyllä pidän itsekin koiran kassa lenkkeilystä, mutta en mistään rääkistä tai vartalon muokkauksesta.

t.ap

[/quote]

No koiran kanssa lenkkeilyllä ei ole kyllä mitään tekemistä urheilun kanssa, sorry vaan. En usko, että miehet varsinaisesti siihen urheilulliseen kroppaan ihastuu vaan siihen terveelliseen elämäntapaan, josta se muodoskas ja lihaksikas kroppa kertoo. Miehet nyt vaan yleensä tykkää harrastaa kaikenlaista hikiliikuntaa ja toki se on mukavaa, jos puolisonkin kanssa voi jotain tuollaista harrastaa.

[/quote]

Naulan kantaan. Olin revetä, kun luin tuon ap:n viestin, jossa kertoi koiran kanssa lenkkeilystä urheilullisuuden yhteydessä. :D

Tämä selittääkin ehkä myös sen, miksi nää urheilulliset(?) miehet ei kiinnostu ap:sta eikä mikään ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 01:21"]

Kyllä.

Oon siis niin pirun hyväkroppanen, et ei mitään rajaa. Vyötärön ja reidenympärys samat ja peppu pullee ja piukka. Kasvot on samanlaiset kun Martsul.

Kun kävelen kadul nii vastaantulevat miehet menee lukkoon ja jähmettyy tuijottaan. Joskus jotkut jopa pyörtyy. Sit napsasen sormia, nii mies kuin mies lähtee mukaan. Jos joku ruma laiha läski naikkonen yrittää tehdä tuttavuutta mua kiinnostavaan mieheen, ne on helppo hoitaa näil hauiksil kauemmas.

t.fitnessbeibe 

[/quote]

Kuka on Martsu?

[/quote]

Martina a.

t.14

[/quote]

Sovitkin sitten hyvin ap:n kuvaukseen, kun mainitsi jotain fitnessnaisten kasvoistakin.

Ja noilla kasvonpiirteillä on hauiksissa jo ihan luontaisestikin enemmän voimaa "rumien" naisten hoiteluun! : D

Vierailija
24/24 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heteromiehet tykkää muodoista eli isoista hinkeistä ja peräsimestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi