Lue keskustelun säännöt.
Kuopion MRI/RTG:ssä aivan uskomattoman epäkohtelias hoitaja
31.10.2013 |
Äyskii ja tuiskii asiakkaille ja kuvittelee olevansa Jumalasta seuraava.
Tumma lyhyenläntä nainen.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen käynyt 2 kertaa MRI:ssä Kuopiossa ja aina ihmettellyt tylyä hoitajaa joka siellä on koneen takana. Ei tervehdi, äyskii asiakkaille ja kun siltä kehtaa kysyä jotain saa ylimielisen vastauksen jolla ei tee mitään.
Olisko paikanvaihdon aika?