Loukkaantuisitko jos miehesi sanoisi
Että näytät nyt hyvältä ja mitenköhän hyvältä näyttäisit jos rupeaisit treenaamaan?
Kommentit (8)
No en tiedä, toinen yrittää niin nätisti kuin pystyy sanoa että jotain tarttis tehdä. Se on sitten toinen juttu haluaisinko olla sellaisen kanssa jolle se treenattu kroppa on niin tärkeä, kun tässä mun masennuksessa ei tahdo voimat riittää sen kropan kunnossa pitämiseen, keskityn nyt pysymään lähinnä hengissä, joten olisi kyllä juuri mulle väärä mies vaan sitten, mutta mitäpä siitä loukkaantumaan, lusikat jakoon vaan.
En vaan sanoisin että mitenköhän ihmeellistä se olisi jos näyttäisi itse esimerkkiä, jos kerran on pokkaa ehdotella toisillekin.
Olisiko sillä miehellä vähän sellainen pelästynyt, tulevaisuutta pelkäävä ja panikoitumiseen suuntaava ääni?
Loukkaantumiseni riippuisi täysin siitä, että treenaanko vai en : D Nyt esimerkiksi olen laihtunut vuoden sisällä 10kg ruokavalion ja urheilun avulla, niin saattaisin loukkaantuakin. Että eikö mies todella näe muutosta, tai panosta jonka olen itseeni laittanut.
Mutta vuosi sitten kun en mitään tehnyt, en olisi loukkaantunut. Tai siis, en loukkaantunut kun mies näin sanoi : D
En. Sanoisin, että oukkidoukki, hoida lapset, niin mä lähden tästä nyt sit treenaamaan.
En, oikeassahan se olisi.