G: Mitä ostit viimeksi kaupasta?
Minä ostin
- laktoositonta kevytmaitoa
- tilliä
- fetaa
- kolme purkkia korviketta
Kommentit (32)
Kaupasta kävin hakemassa pyykinpesuainetta ja matkalla pysähdyin vielä huoltsikalla, ja ostin autoon ajovalon polttimon. Ei oo hirveen seksikkäät ostokset meikäläisellä :-)
Lidlistä herkullisia maitosuklaa-täytepatukoita ja kovia "sammakkokarkkeja" :-)
Pari siideriä, tupakkaa, nikotiini-imeskelytabletteja, sipsiä.
Kaveri tulee meille istumaan iltaa :) Oon ollut noin viikon tupakoimatta, mutta koska kaveri tupakoi niin tyhmänä menin "varmuudeks" ostamaan askin itsellenikin....
Minä ostin mangoja, boysenmarjoja, vadelmia, tuoretta inkivääriä, salaattiruukun, appelsiineja, suippopaprikaa, leivän, herkkujuuston illaksi ja pussin fanipaloja.
Tulee niin jumalaton lista etten jaksa ees kirjottaa.... rahaa meni joku 60e jos auttaa ymmärtämään tavaran paljouden.
Leijonaviinaa. Palautin pulloja ja käytin pullopalautuksen tuohon.
Jaa, mitähän siinä oli: greippimehua, munia, leipää, bageleitä, tuorejuustoa, valkosipulia, kinkkua leivälle, pellavansiemenrouhetta.
lihapullia, jäätelöä, maitoa, leipää, margariinia, lankaa, paristoja, herätyskellon, 3 lehteä
Pidän rankan työputken jälkeen rentoutumisillan (lue: mässäilyillan), joten ostin pepsiä, subin ja ben & jerrysia sekä pullovettä.
Jälkiuunipaloja, Royal-pähkinäsuklaapatukan ja Dove caramel -suklaapatukan.
Lehtikaalta, tomaattia, tutteja, Domino-keksejä.
Majoneesituubi (unohtui edellisenä iltana viikko-ostoksilla käydessä), Lämmin kuppi -kiisseleitä (ei löytynyt kun tein viikko-ostokset oudossa kaupassa) ja Herra Hakkaraisen colalimonadia (ipana pyysi halloweenherkkujen kanssa limpparia).
Salaattia, paprikaa, sitruunamehua ja topan sinistä Pall Mallia.
2 muovikassillista ruokaa, ihan perussetti: maidot, leivät, HEVI, mehut, lihat, jugurtit, juustot...
maitoa, kurkku, paprika, päärynää, wokkivihanneksia, riisipiirakoita, luumusose, raejuusto ja sukulaku.