Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä menee sängyssä keskimäärin esileikkeihin joku 2-3 tuntia.

Vierailija
31.10.2013 |

Sitten päästään asiaan.Miten muut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole meillä mikään varsinainen harrastus, joten 15 min riittää varsin hyvin.

Vierailija
2/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Niin mäkin luulin ennen kunnes tapasin tän mun nuoren kundikaverini.

Ihan paluu takaisin jonnekin minkä kadotin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tylsältä. Mitä te sen esileikin aikana oikein puuhaatte? 2-3 minuuttia riittää ihan mainiosti.

Vierailija
4/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais lämmitellä kolmea tuntia. Kyllä tositoimiin pitää päästä, hermot menis tommoseen harjotteluun ja nyhjäämiseen. Puolen tunnin esileikki riittää, lyhyempikin kun tietää mitä tekee.

Vierailija
5/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiläkin kesti ennen koko sessio helposti pari tuntia. Enää ei ole mitään saumaa koska lapsi nukahtaa noin kahdeksalta ja herää kuudelta, jossain välissä pitää itsekin nukkua. Tuntuu että "nopea" seksi vie sekin liikaa aikaa, ja nukkumaanmeno venyy. Seksi kostautuu aina aamulla.

Vierailija
6/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikin pituus riippuu ihan siitä, että koska ollaan viimeksi nähty, minkälainen fiilis kummallakin on ja minkälainen hetki päivästä on.

Joskus on kivempaa lämmitellä vaikkapa elokuvaa katsoessa tunti/pari, ja joskus taas haluaa päästä suoraan asiaan! Ei siis ole mitään standardiaikaa, mitä esileikkiin tulisi käytettyä : )

Vierailija
7/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla lapsia tässä taloudessa :) Eipä kyllä itseä noin pitkä nyhjäily houkuta...

Vierailija
8/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja sitten sä heräsit

Vierailija
9/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tylsyys, 2-3 TUNTIA!! Minä jo nukahtaisin tuollaiseen kesken. En ole koskaan erityisemmin nauttinut esileikeistä, en edes suuseksistä (siis siitä, että mies nuolee). Liian hentoa kosketusta minulle - minä tykkään sen sijaan naida naksutella pitkään.

Vierailija
10/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on esileikkiä.

Vierailija
11/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...kiitos ei...meillä menee joskus koko hommaan vain se pari minuuttia jos molempia oikein panettaa ;)

Vierailija
12/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 18:25"]

Sitten päästään asiaan.Miten muut?

[/quote]Tuollainen olisi teinilapsiperheessä yöunista pois, en suostuisi. Mielummin nukun 8 tuntia, kuin sekstailen 3 tuntia ja nukun 5.

Vierailija
13/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 tunnin aikana alkais olla jo paikat lievästi puutuneet.

Vierailija
14/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seitsemässä minuutissa kolme orgasmia ja sen jälkeen on kyllä saatava jo muna sisään ja siitä vielä parit orkut muutaman minuutin yhdynnässä. Sen jäkeen onkin jo tekemistä että pystyy kävelemään kylppäriin pesulle.

Vartin jälkeen pyytäisin miestä keskeyttämään, jos ei ole siihen mennessä saanu mitään ratkaisevaa aikaiseksi.

Vierailija
15/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, mä en edes pysty tulemaan jos on mennyt yli puoli tuntia. Ja saisin varmasti pissatulehduksen.

Vierailija
16/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla on muitakin harrastuksia, tuo olis ihan painajaista.

Vierailija
17/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring.. 5-15 min esileikki riittää kyllä mulle :) 

Vierailija
18/18 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ajatellut meidän seksielämää mitenkään erikoisena, mutta ennen lapsen hankintaa meni helposti seksiin 2-4 tuntia, josta yli puolet esileikkiin. (Tai no mikä lasketaan esileikiksi, mutta kuitenkin.) Jos oikein alettiin "harrastamaan" saattoi mennä vielä paljon pidempään? Onko tämä nyt niin erikoista? Menisi vieläkin helposti, jos olisi aikaa. Voi kun on noita aikoja ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi