Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tykkäät työstäsi, miksi tykkäät ja mitä teet?

Vierailija
31.10.2013 |

Alaa etsin itselleni.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Turun kunnallinen Perhepäivähoitaja, rakastan työtäni! Vapautta toimia kunakin päivänä miten itse tykkää. Iso vastuu pienistä ja heidän varhaiskasvatuksestaan. Lapsilta saa välittömän palautteen työn laadusta. Ihana tehdä kotona töitä, palaudun työstäni nopeasti ja jaksan lähteä illalla omiin tai omien lasten harrastuksiin. Lomalla turhaudun helposti, olen mielummin töissä. kesäloma päiviäkin säästin syksyyn, ettei ole liian pitkää yhtäjaksoista lomaa. Perhepäivähoitajan työ on monipuolista, saan tehdä ruokaa, ulkoilla, askarrella ja olla halutessani päiväkodin tiloissa jumppaamassa tai laulamassa lasten kanssa. Monta asiaa riippuu mitä vaan haluan tehdä.

Vierailija
2/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni haluaisi takaisin töihin jo, kun lomailu kyllästyttää. Ollut lomalla kahden viikon lomastaan puolet.

Hän on kätilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehitysvammaistenhoitaja. He vaan ovat niin ihania jokainen omana itsenään. Päivät aina erilaisia ja täynnä pieniä merkittäviä tapahtumia.

Vierailija
4/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja.

Tykkään työstäni koska sitä tehdään ihmisille ja ihmisten kanssa. Tiedän joka päivä edistäväni kansanterveyttä ja tekeväni jotain hyvää vaikka ihmisenä olen vajavainen ja tavallinen. En ole kovin teoreettinen enkä akateemishenkinen niin tämä sopii mulle hyvin, kun saan tehdä työtä käsilläni. Samalla tässä on käytettävä päätäkin ja tehtävä itsenäisiä ratkaisuja. Palkka vois olla parempikin varsinkin työaikojen takia. Yksinhuoltajana vuorotyö olisi aika hankalaa. Meillä on hyvä työyhteisö jossa autetaan ja arvostetaan työkaveria. Lisäksi työhöni kuuluu paljon nuorten ja aikuisopiskelijoiden ohjaamista. Tuntuu hienolta saada auttaa toisia uralla eteenpäin.

Vierailija
5/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkija. Tykkään työstäni, koska suurin osa siitä on hauskaa. On siinä rasittaviakin osia, mutta ylivoimaisesti suurin osa on kivaa.

Vierailija
6/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon asiantuntija. Työ on monipuolista siistiä sisätyötä, jossa tulee aina uusia asioita pohdittavaksi.

Vierailija
7/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ensiavussa. Ihanan vaihtelevaa, monipuolista, haastavaa työtä. Upeat työkaverit, aina autamme toisiamme kun vain apua joku tarvii. Bonusta se, että jos joskus väsyn tähän, on varmasti vara valita mihin menisi töihin, nyt jo kysellään muualle :)

Vierailija
8/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa it-firmassa ympäristöhommissa. Lainsäädäntö ja eu:n määräykset muuttuvat jatkuvasti kuten firman sisäiset ohjeetkin, haastavaa ja mielenkiintoista.

Vierailija
9/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelupäällikkö ravintolassa. Tykkään palvella asiakkaita ja meillä on hyvin toimiva työporukka. Työstä saa palautetta välittömästi ja toimistohommat tuo vaihtelua päivään. Hyvä asikaspalvelu on taitolaji eikä siinä koskaan voi olla liian hyvä joten jokaiseen päivään täytyy panostaa. 

Vierailija
10/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri. Päivät ja potilaat ovat erilaisia. Aina tehdään hommia kelloa vastaan, joten päivät menee tosi nopeasti. Työnsä jäljen näkee yleensä välittömästi. Kotona ei yleensä tarvitse stressata työjuttuja, ne jää töihin.

Akateemista, haastavaa, käsityötä, kuitenkin tunne että hallitsee hommansa (toisin kuin voisin kuvitella yleislääkäreiden fiiliksiä ainakin uran alkuvaiheessa). Vaikeaa oli päästä kouluun ja opiskelu oli aivan todella rankkaa (rankempaa kuin lääkäreillä potilasöiden ja läsnäolopakon takia). Työ on myös pakkotahtista, ulkoilmaan pääsee todella harvoin kesken päivän.

Vierailija
11/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilija. Välillä todella rankkaa, ajatukset ovat niin kiinni työssä koko ajan, mutta samalla maailman parasta :)

Vierailija
12/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koodari IT-alalla. Ihanan vapaata työtä, jota saa tehdä paljon etänä kotoa, ei tarvi olla paljoa ihmisten kanssa tekemisissä, ja jää paljon aikaa myös velttoiluun. MInä olen sen verran nopea tekemään, että projektit valmistuu noin puolessa niille aikataulutetusta ajasta. 

Vierailija
13/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurin sekatyöläinen. Jokainen kuukausi, jolloin ei tarvitse turvautua sosiaalitoimiston apuun, on juhlan aihe. Ja koko elämä, jossa työ on kaikki.

Vierailija
14/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Tykkään koska oppimistulokset tulevat näkyväksi opintojen (3 vuotta) aikana. Mielenkiintoa lisää haasteelliset oppijat. Ihmisläheistä työtä joka käytännön läheistä. Opetan kokkioppilaita.

Vierailija
15/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puheterapeuttina kehitysvammaisten parissa. Seuraan kehitystä ja arvioin tukitoimien tarvetta sekä ohjaan lähi-ihmisiä kommunikoinnin tukemisessa. Siistiä sisätyötä, asiantuntijatehtävässä, palkkakin on kelvollinen. Työyhteisöllä on valtava merkitys, meidän moniammatillisessa tiimissä on mukava työskennellä. Tärkeintä ovat kuitenkin asiakkaani, kehitysvammaiset ja heidän perheensä, joita saan auttaa.

Vierailija
16/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistokehittäjä. Luova työ, joka antaa onnistumisen tunteita. Sosiaalistakin, kunhan on ketterässä tiimissä. Palkka osaavalle hyvä.

Vierailija
17/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkäri, jokainen päivä on erilainen, aika kuluu kuin siivillä, potilaat ihmisinä ovat mielenkiintoisia, hyvä työtiimi ja samoin kuin sh:lla tuolla aiemmin, täällä hetkellä ei pelkoa tyttömyydestä.

Vierailija
18/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa nähdä että näin erilaisissa töissä on tyytyväisiä ihmisiä!

Itse olen kotiäiti. Suuri vapaus ja maailman parhaat työkaverit:-)

Vierailija
19/36 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän eri bändien kiertueilla myymässä merchandise-tuotteita. Tykkään todella paljon, mutta tämä ei varsinaisesti mikään "ala" ole : D

Mutta väliaikaishommana aivan mahtavaa!

Vierailija
20/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari tuotantotyössä. Rentoa, mutta tarpeeksi vastuullista ja nopeatempoista. Itsenäistä, mutta työkavereiden kanssa pyritään yhteiseen tavoitteeseen ja autetaan toisiamme. Tykkään vuorotyöstä ja työasiat eivät stressaa vapaa-ajalla. Yhdeksän tunnin vuoro menee hetkessä ja energiaa jää muuhunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi