Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tykkäät työstäsi, miksi tykkäät ja mitä teet?

Vierailija
31.10.2013 |

Alaa etsin itselleni.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö täälläkin. RAKASTAN salityötäni, tulin itse asiassa just yövuorosta. On haastaavaa, erilaista joka päivä, itsenäistä (tavallaan), etkä ikinä tiedä mitä odottaa kun menet sinne. On tultava erilaisten ihmisten kanssa toimeen, pitää osata tehdä nopeita päätöksiä sekä tottua siihen että joskus kävelet 8t putkeen ilman taukoa jos sattuu semmoinen päivä. Olen tehnyt tätä yli 10v ja edelleen odotan pääseväni töihin jos on monta vapaata.

Vierailija
22/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon asiantuntija. Mukavan siisti sisätyö, jossa saa tulla ja mennä niihin kellonaikoihin kuin itselle sopii, kunhan työt tulee tehtyä. Joka päivä riittää pohdittavaa ja selvitettävää, joten aika ei käy pitkäksi, vaikka niin voisi luulla.

Voisin kyllä ottaa myös mieheni työn; teknologiakonsultti, käy fyysisellä toimistolla ehkä kerran kuussa, pääsee sopivin väliajoin reissaamaan, mielenkiintoset projektit ja hyvä palkka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Designer, rakastan työtäni koska se on luovaa ja vapaata (olen siis freelancer, suunnittelen monia asioita: vaatteita, graafista suunnittelua ja somistuksia). Tähän mennessä asiakkaitakin on ollut kivasti eikä ole tarvinnut kituuttaa, koska loin opiskeluaikana suhteita Britteihin. Lomaa saan milloin haluan :)

Vierailija
24/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkääntäjä (freelance). Haastavaa ja mielenkiintoista, välillä todella stressaavaakin, pitkiä päiviä ja välillä yötöitäkin. Mutta vastapainona hyvät tulot, kivat asiakkaat, työrauha (kukaan ei hengitä niskaan) ja mahdollisuus itse päättää vapaapäivät ja lomat. Eikä tarvitse miettiä työvaatetusta tai laittautua aamulla ennen töiden aloittamista. Nytkin olen aamutakissa :)

Vierailija
25/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana 39 vuotta.Vielä kolme vuotta eläkkeeseen.Aina tykännyt lähteä töihin.Olen vaihtanut työpaikkaa ja myöskin maata muutaman kerran.

Antoisaa ja monipuolista.PALKKA voisi olla parempi vastuuseen nähden, mutta hei...se tulee joka kuukausi!

Vierailija
26/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusinsinööri.

Joka päivä erilainen, saa tehä itsenäisiä päätöksiä, hyvät etenemismahdollisuudet jos ne kiinnostaa, palkka OK ja mahdollisuus kasvattaa sitä, vaihtelevia projekteja jotka kiva viedä loppuun, hauskaa porukkaa työmaalla ja voi kehittää itseään.

Vierailija
27/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaja/opettaja Rakastan työtäni! Haastetta löytyy, palkka on hyvä, vastuuta ja vapautta riittävästi. Aikuispuolella olen.

Vierailija
28/36 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa lukea, että moni hyvin tyytyväinen työhönsä! Omalla kohdallani ei tuollaista onnea ole vielä tullut. Aina olen joutunut tyytymään joko ei-alakohtaiseen työhön, surkeaan palkkaan ( puhutaan summasta noin tonni käteen) tai/ja lisäksi vaikeisiin työaikoihin. Tuntuu, että aika moni asia työssä pitää olla kohdallaan että voi todella sanoa olevansa tyytyväinen. En kuitenkaan ole mikään ruikuttaja, vaan olen ottanut töitä vastaan näillä huonommillakin ehdoilla. Yhtä asiaa olen kuitenkin pitänyt ehdottomana, sitä että otan vastuun siitä, että olen itse reilu ja kiva työkaveri! Haluan että omalta osaltani teen kaikkeni toimiva työyhteisön eteen, en lähde selän taakse puhumaan enkä linkkiytymään vain joidenkin kanssa. Olen se suoraanpuhuja, joka joskus herättää myös ihmetystä. Haluan kuitenkin puhua suoraan loukkaamatta ketään, joten hienotunteisuuttakin on tullut opeteltua, joskus onnistun, joskus en. Yksi asia, joka mua aina jaksaa ihmetyttää, niin nyt näissäkin vastauksissa eli miten kenellekään työ voi olla niin mieluista, että kaipaa vapaapäivinään tai lomillaan työhön? Mulla kun perheellisenä on aina kiire kotiin, jossa mua odottaa lapset ja mies, ja arki ja elämä heidän kanssaan jaettuna ja keskusteltuna on parasta mitä tiedän. Mulla on siis aina hoppu kotia kohti, vaikka työn teenkin aina tunnollisesti kun siellä olen.

Vierailija
29/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Turun kunnallinen Perhepäivähoitaja, rakastan työtäni! Vapautta toimia kunakin päivänä miten itse tykkää. Iso vastuu pienistä ja heidän varhaiskasvatuksestaan. Lapsilta saa välittömän palautteen työn laadusta. Ihana tehdä kotona töitä, palaudun työstäni nopeasti ja jaksan lähteä illalla omiin tai omien lasten harrastuksiin. Lomalla turhaudun helposti, olen mielummin töissä. kesäloma päiviäkin säästin syksyyn, ettei ole liian pitkää yhtäjaksoista lomaa. Perhepäivähoitajan työ on monipuolista, saan tehdä ruokaa, ulkoilla, askarrella ja olla halutessani päiväkodin tiloissa jumppaamassa tai laulamassa lasten kanssa. Monta asiaa riippuu mitä vaan haluan tehdä.

Vierailija
30/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatekaupan myyjä. Tykkään asiakaspalvelusta ja ihmisten kanssa olemisesta. Pienet päivittäiset onnistumiset ( kuten, että löytää vaativalle asiakkaalle farkut tai joku kiittää hyvästä palvelusta.) tekevät työstä mukavaa. Työ on myös siistiä sisätyötä ja työpaikan henki on hyvä. 

Vierailija
31/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittava freelance-toimittaja. Olen ollut alalla pitkään ja yhä tämä työ tuntuu mukavalta ja omalta. Nautin hyvän jutun rakentamisesta ja kirjoittamisesta. Tykkään ihmisten kohtaamisesta mutta myös siitä, ettei joka päivä tarvitse lähteä johonkin vaan saan keskittyä rauhassa kotityöhuoneellani. Toimittajan työn ohella koulutan journalisteja ja alan opiskelijoita ja tykkään myös siitä työstä hullun lailla.

Pidän itseäni etuoiketettuna, kun saan tehdä töitä itsenäisesti ja kotoa käsin. Ja voin pitää silloin tällöin arkivapaapäiviä. En ole läheskään yhtä väsynyt kuin työsuhteiset kollegani työviikkonsa jälkeen. Perheen ja työn yhdistäminenkin on helppoa.

Vierailija
32/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hopeaseppä ammatiltani, rakastan sitä että menen aamulla seitsemäksi pajalle, puen haalarit päälle ja alan toteuttaa suunnitelmiani ja purkaa inspiraatiotani. Haba kasvaa ja pää tyhjenee kun takoo ahjolla 7 tuntia. 12 tunnin työpäivät eivät haittaa yhtään.

Vierailija
33/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja (alakoulu). Saa tehdä koulutusta vastaavaa monipuolista hommaa ja saa olla koko työpäivän lasten kanssa. Työpäivä on AINA hektinen, illat ovat ajoittain kiireiset (vanhempain vartit, koeviikot, tuntien suunnittelu) ja lapsissa on oma haasteensa, mutta kyllä plussan puolelle aina päästään. Lapset tuottavat pääosin iloa päiviisi, toisin kuin monet aikuiset "asiakkaina". Kesäloma on pitkä ja yhtäjaksoinen, joten jaksaa painaa intensiivisiä hommia kouluvuoden aikana. Palkkaakin voi saada riittävästi elämiseen, jos on useampia ylitunteja ja erikoistehtäviä (esim. it-vastaava).

Vierailija
34/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluavustaja maahanmuuttajien perusasteella. Rakastan työtäni, koska mun opiskelijani ovat mahtavia! Jokaisella on takanaan raskaita asioita, ja silti he ovat positiivisia, urheita ja ahkeria.

Vierailija
35/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekkakuski. Joskus vihaan tätä, joskus rakastan. Hyviä puolia on se, että pääsee eri puolille Suomea, vaikka näkeekin yleensä vaan ne teollisuusalueet. Tapaa erilaisia ihmisä, mikään päivä ei ole koskaan samanlainen kuin edellinen.

Yhteenkuluvaisuuden tunne muiden kuskien kanssa, kukaan muu ei ymmärrä mitä tämä ammatti vaatii sekä itseltä ja läheisiltä, paitsi sellainen joka tätä työtä tekee. Työkavereita ei ole pelkästään oman talon kuskit, vaan kaikki muutkin joita tuolla maailmalla tapaa ja kenen kanssa vaihtaa ajatuksia.

Aina tulee uusia haasteita joko auton, kuorman, purkupaikkojen tai ihan vaan kanssaliikkujien kanssa. Eikä mikään ole sen mahtavampaa kuin tyhjä maantie kesäyöllä, auto rullaa ja musiikki soi ja maailma näyttää niin kauniilta.

Vierailija
36/36 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnanjohtaja järjestösektorilla. 

Ihanan vapaata, ideologista ja vaikuttavaa työtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme