Herkkulakko huomisesta jouluun, tuletko mukaan!
Päätin etten syö makeisia, pullatuotteita yms. enkä juo makeita juomia ennen kuin jouluna.
Lisäksi juon vettä 3 litraa päivässä alla mainitun uutisen innoittamana.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2013103117669777_tr.shtml
Ateriat syön normaalisti.
Kommentit (15)
Pyh, kauhean tylsältä kuulostaa. Ei kiinnosta eikä ole tarvetta.
Mukana ollaan! Tosin itsellä herkkulakkoa takana jo 70 päivää. Jouluun asti olisi tarkoitus olla. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä, että koska lakko on mennyt niin hyvin, jää herkut joulunakin vähemmälle. Ja joulun jälkeen aion jatkaa hamaan tulevaisuuteen. Elämä on todellakin parempaa ilman älytöntä sokerin syömistä. Enää ei edes tee mieli mitään makeaa! :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:08"]
Mukana ollaan! Tosin itsellä herkkulakkoa takana jo 70 päivää. Jouluun asti olisi tarkoitus olla. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä, että koska lakko on mennyt niin hyvin, jää herkut joulunakin vähemmälle. Ja joulun jälkeen aion jatkaa hamaan tulevaisuuteen. Elämä on todellakin parempaa ilman älytöntä sokerin syömistä. Enää ei edes tee mieli mitään makeaa! :)
[/quote]
Mulla ihan sama 2 viikon jälkeen - katkaisuhoito on tehokkain keino. Kun on viikonkin ilman sokeria, sitä ei tee enää mieli.
Mukana! Hyvä ehdotus :) Ei karkkia, jäätelöä, leivoksia, suklaata eikä sipsejä.
En tule mukaan. En ymmärrä miksi terveen ihmisen pitäisi kieltäytyä herkuista. Minun terveyttäni ei satunnainen pulla tai suklaapala heilauta mihinkään.
Mukana ollaan! Olen normaalipainoinen, mutta koen oloni paremmaksi ilman karkkeja jne :)
Ei tällaisessa lakkoilussa ole mitään pointtia. Jos kerran joku tuntee olonsa paremmaksi ilman karkkeja, miksi pitää erikseen ryhtyä lakkoon. Eikö voi vain yksinkertaisesti olla syömättä karkkia?
Tulen ilomielin mukaan koska vaaka näytti tänä aamuna 104 kiloa.
No en helvetissä lähde! Elämä on liian lyhyt tuollaiseen. Siitä pitää nauttia.
t. 171cm/58kg
Ei ei ei. Joulun alus on parasta aikaa. Voi leipoa ja juoda glögiä, maistella suklaata ja juhlia itsenäisyyspäivää. Ei ikinä herkkulakkoa nyt.
Mulla takana jo viistoista vuotta. Joskus miksereinä jtn makeeta mutta sitäkin harvemmin.
en pysty ku haluan joulukalenterin :(
Aloitin jo 2 viikkoa sitten, jätin pois sokerin lisäksi vehnän ja valkoisen riisin kokonaan. Ei mitään vaikutusta ainakaan vyötärönympärykseen eikä painoon. Onneksi tässä on vielä aikaa... En tosin ajatellut lopettaa joulunakaan ja tammikuuksi lisään kiellettyjen listalle alkoholin.