Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt jos mies tulee 30 sekunnin jälkeen?

Vierailija
12.09.2020 |

Vai huvittunut? Vai onko suhtautumisesi neutraali?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen usein 30sekunnissa-1minuutissa. Nopeimmillaan tullut 10 sekunnissa, jos en ole muutamaan päivään lauennut. Tämän takia taidankin olla sinkku, kun melkoinen epävarmuustekijä[/quote]

Eli toisin sanoen olet sellainen mies, kuin luonto on tarkoittanutkin. Ole siis ylpeä siitä.

Vierailija
22/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan hieman hämmentynyt, ehkä salaa vähän tyytyväinenkin. Oman kokemuksen mukaan nimittäin aikuinen mies tulee nopeasti vain silloin kun se käy tosi kuumana. Ei se huono ole.

Vuosia sitten minulla oli jonkin aikaa salasuhde nuoren rouvan kanssa jonka olin tavannut työkuvioissa. Olimme suunnitelleet jonkin aikaa tapaamista seksin merkeissä, sitä ekaa kertaa, ja kun saavuimme hänen ystävättären asuntoon rouva tokaisi "nyt suoraan makkariin! Panet minut pois 15 sekunnissa ja sen jälkeen tilata ruokaa, juodat kahvit ja parin tunnin päästä harrastaa seksileikkejä kunnolla niin että minäkin saan"

Hetken kauemmin siinä meni kuin 15 sekkaa mutta pyrin tekemään työtä käskettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten parempi oma tilanteeni? Päädyin täydelliseen impotenssiin, joka nyt hoidettuna on johtanut seisokkiin, joka ei laukea naisen kanssa lainkaan. Pitää hoitaa erikseen ja siihen voi mennä tunti pari. Itse olen tyytyväinen, kun ei tarvitse kesken kaiken ajatella niitä näitä ettei laukea.

Vierailija
24/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen usein 30sekunnissa-1minuutissa. Nopeimmillaan tullut 10 sekunnissa, jos en ole muutamaan päivään lauennut. Tämän takia taidankin olla sinkku, kun melkoinen epävarmuustekijä

Eli toisin sanoen olet sellainen mies, kuin luonto on tarkoittanutkin. Ole siis ylpeä siitä.

Joo, ehdottomasti se on ylpeilyn aihe kun on tyhjänpäiväinen minuuttimuna. Not.

Vierailija
25/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet lannistuko vaikka ette pysty pitkään kestävään yhdyntään. Ei tuollaisella ole niin suurta merkitystä jos rakastaa toista. Suu ja sormet käyttöön.

Vierailija
26/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet lannistuko vaikka ette pysty pitkään kestävään yhdyntään. Ei tuollaisella ole niin suurta merkitystä jos rakastaa toista. Suu ja sormet käyttöön.

Juuri näin. Ja jos naiset ette halua seksiä miehenne kanssa ollenkaan, niin turha potea huonoa omatuntoa vaikka mies seksiä haluaisikin. Jos hän todella rakastaa, niin tukahduttaa halunsa ja hoitaa turhautumisen masturboimalla. Kyllä kunnollinen ihminen voi elää täysin ilman seksiäkin.

Vierailija
27/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan hieman hämmentynyt, ehkä salaa vähän tyytyväinenkin. Oman kokemuksen mukaan nimittäin aikuinen mies tulee nopeasti vain silloin kun se käy tosi kuumana. Ei se huono ole.

Kyllähän aikuinen mies voi kärsiä ennenaikaisesta siemensyöksystä

Aikuinen mies osaa tarpeen tullen pidätellä sitä siemensyöksyä

Kerro minullekin miten?

Vierailija
28/35 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöpötys kirjoitti:

Onko sitten parempi oma tilanteeni? Päädyin täydelliseen impotenssiin, joka nyt hoidettuna on johtanut seisokkiin, joka ei laukea naisen kanssa lainkaan. Pitää hoitaa erikseen ja siihen voi mennä tunti pari. Itse olen tyytyväinen, kun ei tarvitse kesken kaiken ajatella niitä näitä ettei laukea.

No jos vahtoehdot on se, että ei ikinä saa munaa (sillä oikeasti minuutilla ei tee mitään, ei sitä voi edes laskea seksiksi naisen kannalta, sama jättää välistä kokonaan) tai sitten saa munaa, niin kyllähän mä mielummin olen suhteessa jossa saa.

Vierailija
29/35 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja jos naiset ette halua seksiä miehenne kanssa ollenkaan, niin turha potea huonoa omatuntoa vaikka mies seksiä haluaisikin. Jos hän todella rakastaa, niin tukahduttaa halunsa ja hoitaa turhautumisen masturboimalla. Kyllä kunnollinen ihminen voi elää täysin ilman seksiäkin.

Ei ihmisen kunnollisuuteen vaikuta haluaako seksiä paljon tai vähän. Ihmiset ovat tässä asiassa hyvin erilaisia. Toiset ovat enemmän tai vähemmän aseksuaalisia ja toiset yli seksuaalisia. Molemmissa on haittansa, paitsi ei silloin, jos parit löytävät toistensa kaltaiset. 

Vierailija
30/35 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehenä niitä aikuisia miehiä, siis puhun nyt kokeneista miehistä, jotka tulevat liian nopeasti aina. Korvien välissä täytyy asia olla, mikseivät he hoidata itseään kuntoon?

Vierailija
31/35 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukesin yleensä jo siinä vaiheessa kun vaimo vihjaili seksistä. En ehtinyt edes riisuutua. Sain vaivaan levozinia ja nyt kestän paremmin. Harmittaa syödä hullun lääkkeitä tuollaiseen vaivaan, mutta minkäs teet.

Vierailija
32/35 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen kunnollisuuteen vaikuta haluaako seksiä paljon tai vähän. Ihmiset ovat tässä asiassa hyvin erilaisia. Toiset ovat enemmän tai vähemmän aseksuaalisia ja toiset yli seksuaalisia. Molemmissa on haittansa, paitsi ei silloin, jos parit löytävät toistensa kaltaiset. 

Menepä naisena toteamaan, että et voisi sitoutua mieheen, jonka fysiologiset ominaisuudet estäisivät sellaisen seksin josta pidät (mies on varustukseltaan liian pieni tai laukeaa heti), niin olet heti itsekeskeinen, pinnallinen ja kamala ihminen. Sinulle ilmoitetaan saman tien, että "kyllä mies voi kompensoida sormilla ja kielellä ja seksielämä voi olla ihan mahtavaa vaikka siinä ei ole yhdyntää!" No entä jos ei voi? Entä jos sormella ja kielellä räpeltämiset ei riitä? Sormet ja kieli on mukava lisämauste, mutta eivät korvaa minulle itse yhdyntää edes silloin kun saan nuolemalla orgasmin. Mielummin olen elän vaikka kokonaan ilman kuin harrastan seksiä, joka vain tuottaa minulle sarjan pettymyksiä ja turhautumisen kokemuksia. 

Vierailija
33/35 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemensyöksyn tulemisen määrittelee nainen. Näin itse ajattelen asiasta miehenä. Tietysti miehen pitää osata kuunnella kumppaniaan. Valmiuden tuntee sisälle työntyneenä, kuinka emätin supistelee nautinnosta ja valmistautuu ottamaan sperman sisälle. Usein tulee se lämmin tulvahdus, kun emätin täyttyy naisen ejakulaation nesteistä. Silloin nainen on valmis ottamaan sperman sisälle. 

M

Vierailija
34/35 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta puhuen olisin. Miksi aloittaa jotain, johon ei ehdi itse mukaan ja jää vain sotku siivottavaksi. Olisitko itse pettynyt, jos jääkiekko-ottelu, johon olisit hankkinut lipun, loppuisi 30 sekunnin kuluttua?

Vierailija
35/35 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan armeijan lomilla tuo tapahtui aina ekalla kerralla,  mutta sitten sitä olikin valmis seuraavana kertaan  hyvin nopeasti.

Kyllä siinä ehtii painetta kertyä kun pari -kolme viikkoa on laukeamatta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi