Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan selityksiä, joita erityisesti vähemmän älykkäät suosivat patenttivastauksina

Vierailija
12.09.2020 |

..siis suosittuja, yleisiä toteamuksia.

Aloitan: "se on vaan kateellinen!". Eipä tarvitse pohtia ongelmatilanteita sen syvemmin saati katsoa peiliin, kun kateus aina selittää kattavasti kaiken.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina petetyn vika koska X/ Y/Z.

Vierailija
102/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eihän sillä ole edes lapsia"

kun joku kertoo ohjeita lapsiin liittyen ja toinen ei tajua tai halua uskoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tykkäävät pitkistä, metsästäjänleukaisista, jännis-astronautti-kalsarimalli-miljonääri-kirurgista, koska minä kaikkien alojen asiantuntijamies sanon näin. Yhtään naista en ole kyllä tavannut, jos omaa äitiä ei lasketa.

Vierailija
104/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän ja liiku enemmän niin laihdut!

No mikä sun selityksesi on? Isot luut vai säästöliekki?

Vierailija
105/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suomalaisetkin.

Vierailija
106/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä oot nainen ja siksi väärässä. Mä oon mies ja automaattisesti oikeassa." - Tällaista kuulee usein vähemmän älykkäiltä miehiltä.

Tästä tuli mieleen monen naisen argumentti: "Minun miehenikin mielestä..."

Vierailija
107/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eihän sillä ole edes lapsia"

kun joku kertoo ohjeita lapsiin liittyen ja toinen ei tajua tai halua uskoa

No Jos ohjeet on tyyliä

"Laitat sen vaan sänkyyn niin se oppii nukkumaan hyvin"

"Opetat sen vaan olemaan nirsoilematta"

"Kyllä jokainen vanhempi pystyy opettamaan lapset olemaan hiljaa paikallaan, mutta harva nykyään jaksaa nähdä senkään vertaa vaivaa"

Niin joo, saatan naurahtaa että eihän neuvojalla ole edes lapsia, muuten voisi olla hiukan toinen ääni kellossa.

Vierailija
108/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin on tässä talossa tehty 50 vuotta!" Isäni vastaus kaikkeen kun yrittän ehdottaa jotain muutosta/parannusta/elämän helpottamista asumisasioihin tai kodinhoitoon yms. 

Vierailija
109/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"luonto tietää" ja "se on luonnon vastaista"

BS luontoäiti mitään tiedä. Se kehittyy mutaatioiden ja sattuman kautta eteenpäin. Se voi myös tuhota kaiken.

Oon ihan tavallinen heteronainen, mutta minua nyppii joidenkin luontoon vetoaminen esim. "on vain 2 sukupuolta mies ja nainen niin se on luonnossakin". Menee ja katsoo sitä luontoa. Siellä on eläimiä jotka voi vaihtaa sukupuolta, kloonata itseään ja yksi mustekala, joka irroittaa peniksensä joka ui naaran luokse hommiin. Menee ja katsoo.

Yleisestikin se, että perustellaan jonkin hyväksyttävyyttä sen "luonnollisuudella". Niin kuin luonto olisi jokin moraalinsäätäjäolento, jonka mieliksi on tehtävä. Luonnolla ei ole mitään mielipiteitä. Ihmisellä on. Omille subjektiivisille tuntemuksille ja mielipiteille, joiden oikea syy on usein kasvatuksessa, tottumuksissa tai kulttuurissa, yritetään saada vahvistusta "luonnollisuudesta" tajuamatta miten tyhjä perustelu se on.

Vierailija
110/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kiihottaa.

Ri*kirunkkaus

Vierailija
111/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskota tieteellisiin tosiasioihin koska yks esimerkki omasta elämästä todistaa kaikki tutkimukset vääriksi.

Esim jos joku tutkimus on todennut että kasvomaskien käyttö vähentää viruksen leviämistä, tai että tutkimusten mukaan ilmasto lämpenee, niin näihin voi vaikka todeta "ei toi voi olla totta, koska munkin yks hyvä tuttu sai koronan vaikka se käytti kasvomaskia aina kaikkialla" tai "tääkin kesä on kyllä ollut niin kylmä että ilmastonmuutos ei vaan voi olla totta".

Vierailija
112/112 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta säähän käyt töissä" -> eräs sukulaiseni, kun sanon, ettei nyt ole rahaa. Olen töissä luovalla alalla.

"Sitä ollaan kiinalaisten kanssa samoissa eväissä" -> kun tilaan lisukkeeksi riisin perunan sijaan

"Tuollako jaksaa 12 tuntia rankamehtässä?" -> älykkäät sukulaiset taas. Ajattelin koko päivän olla sisällä ja kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän